معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد

عکس جلد کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد

با کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد و ماجراهای بامزه‌ترین خوک کوچولوی دنیا آشنا شوید! نویل استلی و مارک بیکر در قسمت تازه از این مجموعه‌ی داستانی، ماجراهای سرگرم‌کننده‌ای را برای دوستان کوچک خود ترتیب داده‌اند. جورج کوچک این‌روز‌ها حال چندان خوشی ندارد و احساس سرماخوردگی می‌کند. در این شرایط آقای خرس که یک پزشک است به سراغ او می‌آید تا جورج کوچک را معاینه کند. اما باید دید او می‌تواند به بهتر شدن حال جورج کمکی کند؟

درباره‌‌ی کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد

کودکان عاشق دوستی با حیوانات و کشف تجربه‌های تازه هستند. نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) نویسندگان پرطرفدار قصه‌های کودکانه نیز در اثر جدیدشان یعنی دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد (George Catches a Cold) مخاطبان کوچک خود را به یک تجربه‌ی بازی با جورج و پپا دو خوک کوچک و مهربان دعوت می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد

پپا و برادر کوچکش جورج بهترین دوست‌های هم هستند. فرقی ندارد زمستان باشد یا تابستان؛ آن‌ها درهرصورت بازی و ماجراجویی در کنار یک‌دیگر را انتخاب می‌کنند. مخصوصاً در این روز بارانی و این‌هوای دل‌انگیز چه کسی‌ست که دلش یک بازیگوشی حسابی نخواهد؟ البته همه‌ی بچه‌ها خوب می‌دانند که شرط اول بازی کردن در یک روز سرد بارانی پوشیدن لباس‌های گرم و کلاه بافتنی‌ست. اما جورج کوچک قصه‌ی ما هیچ از کلاه خوشش نمی‌آید. او برخلاف توصیه‌ی مامان و بابا و پپا کلاه سرش نمی‌گذارد و مشغول بازی زیر آسمان بارانی می‌شود و در گودال‌های خیس و گلی بپربپر می‌کند. اما بگذارید ببینیم در این‌جا چه اتفاقی افتاده؟ جورج حالا که به خانه برگشته احساس تب و لرز دارد! بازی در هوای سرد آن هم بدون لباس مناسب کار دست خوک کوچک ماجرا داده و او حالا حسابی سرما خورده است. برای بهتر شدن حال جورج باید فوراً پزشک مهربان یعنی آقای خرس او را معاینه کند و دارو‌های مناسبی را برایش بیاورد. اما ملاقات با آقای دکتر چندان هم برای جورج لذت‌بخش نیست! او حالا حسابی ترسیده و نمی‌داند قرار است آقای دکتر چگونه به او کمک کند؟ با جورج و ماجرای سرماخوردگی او همراه شوید تا ببینیم آیا این خوک بازیگوش می‌تواند از پس این چالش هم سربلند بیرون بیاید؟

داستان جورج سرما می‌خورد یک قصه‌ی رنگارنگ و دلنشین و البته یک روایت آموزنده برای کودکان است. پپا و برادرش جورج عاشق کشف موقعیت‌های تازه و حل چالش‌ها هستند. آن‌ها در این قسمت از مجموعه‌داستان خواندنی به دوستان کوچک خود یاد می‌دهند که چگونه در هوای سرد از خود مراقبت کنند و البته دیگر ترسی از ملاقات با پزشک نداشته باشند. این اثر در سال 2013 منتشر شده و با تلاش‌های انتشارات افق و ترجمه‌ی مهسا خسروی به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی دنیای پپا

دنیای پپا (Peppa Pig) نام یک مجموعه‌ی داستانی مصور برای گروه سنی خردسالان، به قلم نویل استلی و مارک بیکر است. پپا، شخصیت اصلی این قصه‌ها یک خوک کوچک است. او با برادرش جورج و پدر و مادرشان زندگی می‌کند و در هر جلد از این مجموعه با موقعیت‌های تازه و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شود. موضوع بیشتر این ماجراها، اولین تجربه‌هایی هستند که پپا به عنوان یک کودک آن‌ها را پشت سر می‌گذارد؛ تجربه‌هایی که در ابتدا ممکن است در قالب یک چالش تازه ظاهر شوند اما با قدرت مهربانی و همکاری، به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل خواهند شد. نویسندگان این مجموعه در کنار روایت‌های شاد و تصاویر رنگی، موضوعات آموزشی ویژه‌ای را در اثر خود گنجانده‌اند و در هر قسمت ما را با شخصیت‌ها و حیوانات تازه‌ای ازجمله فیل، گورخر، بره و روباه آشنا می‌کنند. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در کنار کمک به پپا برای حل چالش‌ها، نکات تازه‌ای نیز به مخاطبان خردسال این داستان‌ها می‌آموزند. «بهترین بابابزرگ دنیا»، «پپا و مهمانی پرماجرا» و «پپا به تعطیلات می‌رود» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند که توسط واحد کودک انتشارات افق به دست کودکان ایرانی رسیده‌اند.

اقتباس‌های فرهنگی از کتاب دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب لذت‌بخش را به کودکان 3 تا 7 سال و عاشق دنیای حیوانات پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد می‌خوانیم

دکتر خرس قهوه‌ای به دیدن جورج می‌آید و می‌گوید: «دهانت را باز کن و بگو: آآآآ!»
جورج کمی نگران می‌شود. او و آقای دایناسور زیر پتو قایم می‌شوند. بالاخره جوج سرش را از زیر پتو بیرون می‌آورد و دهانش را باز می‌کند تا دکتر خرس قهوه‌ای بتواند نگاهی به آن بیندازد.
«آآآآآآآآ!»
دکتر خرس قهوه‌ای می‌گوید: «بهتر است جورج قبل از خواب، یک لیوان شیر گرم بنوشد.»
مامان می‌گوید: «ممنون، دکتر خرس قهوه‌ای!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353902-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد

ساناز امینیان
۱۴۰۳/۱/۲۸
کتابهای دنیای پپا برای یادگیری کودکان عالی هستن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد

برای دریافت کتاب دنیای پپا 10: جورج سرما می‌خورد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.