معرفی و دانلود کتاب دوصد نکته طلایی برای زندگی بهتر

عکس جلد کتاب دوصد نکته طلایی برای زندگی بهتر
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوصد نکته طلایی برای زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوصد نکته طلایی برای زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوصد نکته طلایی برای زندگی بهتر

کتاب دوصد نکته طلایی برای زندگی بهتر نوشته‌ی آیدا مهراد، مجموعه‌ای از جملات قصار و کوتاه در مورد رسیدن به موفقیت و مثبت اندیشی است. نویسنده که روانشناس و مشاور است، با الهام از زندگی خود و موقعیت‌هایی که پشت سر گذاشته، نکاتی را در اختیار مخاطب می‌گذارد تا به کمک آن‌ها نگرشش را تغییر دهد و در زندگی فردی و اجتماعی‌اش تحول ایجاد کند.

درباره‌ی کتاب دوصد نکته‌ی طلایی برای زندگی بهتر

تفکر و احساسات ازجمله عواملی هستند که نگرش‌ها، رفتارها، کنش‌ها و واکنش‌های انسانی را می‌سازند. همه‌ی ما تحت تأثیر افکار یا احساساتمان هستیم و عموماً آن‌ها را ملاک تصمیم‌ها قرار می‌دهیم. اما این دو عامل، خود به‌شدت متأثر از فاکتورهای بیرونی و درونی هستند. درواقع ما خیلی بیشتر ازآنچه تصور می‌کنیم از پدیده‌های دنیای اطراف و حتی نیروهای درون خودمان تأثیر می‌گیریم. برخی از این پدیده‌ها و نیروها مثبت و طبیعتاً برخی دیگر منفی هستند. بسیاری از روانشناسان تأکید دارند که باید تا حد ممکن به سویه‌های مثبت توجه نشان داد و از مسائل منفی روی‌گردان بود. مثبت اندیشی به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم افکار و احساساتی قوی‌تر داشته باشیم و به دنبال آن رفتارها و نگرش‌های بهتری از خود بروز دهیم. اما این کار نیاز به مهارت دارد. باید بدانیم چطور نیروهای مثبت را تقویت کنیم و نیروهای منفی را از خود برانیم. اگر به این توانایی دست یابیم قطعاً به موفقیت دست خواهیم یافت و زندگی شادتری خواهیم داشت.

کتاب دوصد نکته‌ی طلایی برای زندگی بهتر نوشته‌ی آیدا مهراد، تعدادی جملات اثربخش و کوتاه در مورد مثبت اندیشی و موفقیت گردآوری و ارائه کرده است. مهراد در مقدمه‌ی این اثر اشاره کرده که این جملات حاصل تجربه‌های خود او و موقعیت‌های متفاوتی است که در طول زندگی پشت سر گذاشته. درواقع آنچه از زندگی آموخته را به شکل نکاتی کوتاه درآورده تا خواننده راحت‌تر آن‌ها را درک کند و به کار ببندد. نویسنده به طیف وسیعی از حالات و موقعیت‌های مختلف اشاره دارد تا مخاطبانی که وضعیت‌های روحی متفاوتی را تجربه می‌کنند، همگی بتوانند با این کتاب ارتباط برقرار کنند و از نکات آن بهره ببرند.

آیدا مهراد در کتاب دوصد نکته‌ی طلایی برای زندگی بهتر، با ارائه‌ی جملاتی ساده و صمیمی، در مخاطب همذات‌پنداری ایجاد کرده و باعث می‌شود ذهن او معطوف به نیروهای مثبت و آرامش درونی شود. او تلاش دارد به خواننده‌اش کمک کند رفتارهایش را سازمان‌دهی نماید و آن‌ها را تحت کنترل داشته باشد، نگرش و رفتارهایش را تغییر دهد، و درنهایت به گونه‌ی دیگری به زندگی نگاه کند تا به شکوفایی برسد.

کتاب دوصد نکته‌ی طلایی برای زندگی بهتر را انتشارات آزمون یار پویا منتشر ساخته است.

کتاب دوصد نکته‌ی طلایی برای زندگی بهتر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهنمایی برای مثبت اندیشی و آرامش درونی هستید می‌توانید این اثر را مطالعه نمایید.

با آیدا مهراد بیشتر آشنا شویم

آیدا مهراد (متولد 1363) روانشناس و مشاور ایرانی است. او دکترای روانشناسی دارد و در زمینه‌های مختلف به افراد و سازمان‌ها مشاوره می‌دهد. مهراد تاکنون چندین کتاب با موضوعات موفقیت، خودیاری و رشد فردی تألیف کرده که از میان آن‌ها می‌توان به «مدیر برتر مدیریت بهتر»، «365 روز» و «زبان هنر است و تو یک هنرمند» اشاره نمود.

در بخشی از کتاب دوصد نکته طلایی برای زندگی بهتر می‌خوانیم

52) هر روز که برمی‌خیزیم به داشته‌هایمان بیندیشیم، خود را از هر چیزی غنی بداریم و امید داشته باشیم که روز به روز به دارایی‌هایمان اضافه خواهد شد. سلامتی یکی از بهترین و مهم‌ترین نعمت‌هایی می‌باشد که خداوند به ما ارزانی داشته است؛ اگر به این مسئله فکر کنیم که چه دارایی عظیمی داریم و خیلی از انسان‌های دیگر از داشتن آن محروم هستند امیدمان به زندگی صد چندان خواهد شد و انگیزه بیشتری برای تلاش و به ثمر رسیدن اهدافمان خواهیم کرد).

53) شب پیش از خوابیدن کارهای روزانه‌مان را مرور کنیم نکات مثبت را در روزهای بعدی تکرار کنیم و راه حلی برای حذف نکات منفی بیابیم (همیشه قبل از خواب زمانی را به این اختصاص دهیم که در طی روز چه کارهایی انجام داده‌ایم، چقدر کارهایی که انجام داده‌ایم مفید بوده و از انجام آن‌ها احساس رضایت داریم یا حتی انجام چه کارهایی باعث تکدر خاطرمان شده‌اند. با این کار یک جدول روزانه در ذهن‌مان شکل خواهد گرفت که با مرور زمان شاخ و برگ بیشتری به خود خواهد داد و نتیجه حاصل از آن قطعا خوب خواهد بود).

54) امروز همان دیروزیست که منتظرش بودیم، قدرش را بدانیم و از آن لذت ببریم (تلاش کنیم که در لحظه زندگی کردن را بیاموزیم، نگران فردا بودن و افسوس گذشته را خوردن نه تنها مشکلات ما را حل نخواهد کرد بلکه پیوسته ذهنمان را درگیر مسایل گوناگون می‌کند بدون آن که نتیجه‌ایی داشته باشد).

55) دیدن طبیعت و موجودات زیبایش ما را مهربان می‌کند، ناخودآگاه در خود آرامشی را احساس می‌کنیم که با هیچ چیز دیگری بدست نمی‌آید. خود را از این موهبت‌های الهی محروم نکنیم.

فهرست مطالب کتاب

سخن نویسنده
مقدمه
نکته‌ها
سخن پایانی
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوصد نکته طلایی برای زندگی بهتر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آزمون یار پویا
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-7849-25-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دوصد نکته طلایی برای زندگی بهتر

برای دریافت کتاب دوصد نکته طلایی برای زندگی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.