معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع Excel

عکس جلد کتاب راهنمای جامع Excel
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۳۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع Excel و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع Excel و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع Excel

کتاب، راهنمای جامع Excel، منبعی کامل برای فراگیری روش‌های کار با نرم‌افزار اِکسل و یادگیریِ ترفند‌های این نرم‌افزار به حساب می‌آید. مصطفی عبدی، نویسنده‌ی کتاب، با زبانی ساده، پیچیدگی‌های نرم‌افزار اکسل را برای علاقه‌مندان توضیح داده است. با مطالعه‌ی این کتاب اطلاعات لازم برای کار با اکسل و استفاده از توابعِ پرکاربردِ حسابداری در این نرم‌افزار را فرا می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب راهنمای جامع Excel

کتاب راهنمای جامع Excel، آموزش‌هایی کامل برای آشنایی خواننده با اکسل و استفاده از‌ ویژگی‌های پیچیده‌ی این نرم‌افزار در حسابداری پایه و پیشرفته را پیش روی خواننده قرار می‌دهد. مصطفی عبدی، نویسنده‌ی کتاب، چیزی را در این اثر از قلم نینداخته تا کتاب حاضر به مرجعی برای آشنایی با ویژگی‌های ساده و پیچیده‌ی اکسل تبدیل شود. نویسنده در این کتاب برای انتقال بهتر مفاهیم آموزشی، تصویرهایی از محیط‌های مختلف نرم‌افزار اکسل قرار داده است. در گوشه‌و‌کنار این کتاب مثال‌هایی برای انتقال بهتر مفاهیم آموزشی مطرح شده است. نویسنده برای آموزشِ کامل اکسل، تمرین‌های عملی و کاربردی را در این کتاب گنجانده است. این تمرین‌ها، از سرفصل‌های آموزشیِ رشته‌های کارشناسی و کاردانی حسابداری انتخاب شده است. مطالب کتاب حاضر با معرفی ویژگی‌های جدیدِ اکسل در نسخه‌ی 2016 این نرم‌افزار آغاز می‌شود. نویسنده در این بخش، خواننده را در جریان نمودارهای جدید، ویژگی پیشرفته‌ی استفاده از کوئِری، افزایش امکانات پیش‌بینی و نقشه‌ی سه‌بعدی قرار می‌دهد. پس از آشنایی خواننده با این ویژگی‌ها، نویسنده در این کتاب به معرفی سلول‌ها در نرم‌افزار اکسل پرداخته است. روش نام‌گذاری سلول، انتخاب سلول‌های فعال، کادر نام، فعال کردن همزمان چند سلول و ثبت اطلاعات در سلول‌ها را می‌توان از اطلاعاتی نام برد که نویسنده برای آشنایی مقدماتی خواننده با اکسل به آن‌ها اشاره کرده است. با مطالعه‌ی کتاب راهنمای جامع Excel، با مفهوم ستون در اکسل، حذف ستون‌ها و تغییر اندازه‌ی سلول‌ها آشنا خواهید شد.

نویسنده پس از آشنایی خواننده با این مفهوم‌ها در بخش دوم کتاب به آموزش فرمول‌نویسی پرداخته است. فرمول‌نویسی مطلق، فرمول‌نویسی نسبی، فرمول‌نویسی ترکیبی، خاصیت ترکیبی فرمول‌ها، ثابت کردن بخشی از فرمول‌ها و فرمول‌نویسی خودکار از آموزش‌هایی است که در بخش دوم کتاب راهنمای جامع Excel در اختیار خواننده قرار گرفته است. آشنایی خواننده با زبانه‌های مختلفی که در منوهای نرم‌افزار اکسل قرار دارد را می‌توان از دیگر آموزش‌های کتاب حاضر دانست. نویسنده در این اثر به توضیح عملکرد تمامی ابزارهای زبانه‌ی فایل در نرم‌افزار اکسل پرداخته است. پس از آموزش کاربرد تمامی ابزارهای زبانه هوُم در کتاب راهنمای جامع Excel، به بخش تعریف کاربردهای ابزارهای زبانه‌ی اینسِرت در این کتاب می‌رسیم. نویسنده‌ بخش زیادی از ادامه‌ی کتاب را به آشنایی خواننده با تابع‌های مختلف اختصاص داده است. در تمامی این بخش‌ها، مثال‌هایی برای توضیحِ بیشتر کاربرد هر کدام از این توابع در اکسل مطرح شده است. نویسنده پس از توضیح کامل توابع مختلف در اکسل، اطلاعات کتاب را با معرفی بخش‌های مختلف زبانه‌ی دِیتا در منوی این نرم‌افزار ادامه داده است. روش ورود اعداد صحیح به سلول‌ها، آشنایی با ابزارهای زبانه‌ی ریویو و زبانه‌ی ویو را می‌توان از اطلاعات پایانی کتاب راهنمای جامع Excel نام برد.

انتشارات نبض دانش، چاپ و نشر کتاب راهنمای جامع Excel را بر عهده گرفته است.

کتاب راهنمای جامع Excel برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانشجویان رشته‌های کارشناسی و کاردانی حسابداری، مخاطب کتاب راهنمای جامع Excel به حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب برای افرادی که علاقه‌مند اکسل هستند و دنبال منبعی برای ارتقا دانسته‌های خود می‌گردند نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب راهنمای جامع Excel می‌خوانیم

با ورود به هزارهٔ سوم و پیدایش و گسترش ابزارهای نوین فناوری و همچنین فاصله گرفتن واحدهای تجاری از ثبت، تلخیص و طبقه‌بندی رویدادهای مالی به صورت سنتی و دستی و احساس نیاز به تسهیل در انجام چنین فعالیت‌هایی، ناگزیر موضوع استفاده از رایانه در انجام دادن چنین موضوعاتی به میان می‌آید. در میان نرم‌افزارهای رایانه‌ای بی‌شک نرم‌افزار Excel یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارها (اگر نگوییم محبوب‌ترین و بهترین) در تلخیص و تجمیع داده‌های مالی و حسابداری در بین کاربران می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی اولیه با اکسل 2016
فصل دوم: زبانه FILE
فصل سوم: زبانه HOME
فصل چهارم: فرمول‌نویسی مکعبی
فصل پنجم: زبانه INSERT
فصل ششم: زبانه PAGE LAYOUT
فصل هفتم: زبانه FORMULAS
پیوست فصل هفتم: توابه MAYH & TRIG
فصل نهم: زبانه DATA
فصل دهم: ورود اعداد صحیح به سلول‌ها
فصل یازدهم: زبانه REVIEW
فصل دوازدهم: زبانه VIEW

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع Excel
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات407
زبانفارسی
شابک978-600-7703-49-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۳۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای جامع Excel

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع Excel

برای دریافت کتاب راهنمای جامع Excel و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.