معرفی و دانلود کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات)

عکس جلد کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات)
قیمت:
۱۰۵۰۰۰ ۹۴,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات)

اگر در عرصه‌ی دانش رباتیک تازه‌کار هستید، مهم‌ترین مرحله‌ی کار شما پیدا کردن ذهنیت برنامه‌نویسی و یادگیری یک یا چند زبان کاربردی در این زمینه است. امیراسحاق میرحسینی در کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات) ضمن آشنا کردن شما با زبان‌های برنامه‌نویسی مختص عرصه‌ی رباتیک، نحوه‌ی کار با نرم‌افزارهای طراحی و ساخت ربات را به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات)

شاید باورتان نشود اما حدود 1500 زبان برنامه‌نویسی در دنیا وجود دارد و قطعاً ممکن نیست با همه‌ی آن‌ها آشنا شوید. برای ورود به این دنیای بی‌انتها کافی است چند زبان را که برای شما کاربردی‌تر است، یاد بگیرید. درواقع، اگر می‌خواهید وارد دنیای رباتیک شوید بعضی زبان‌ها مثل زبان سی، سی پلاس، پایتون، بیسیک، جاوا و... بیشتر به کارتان می‌آید. کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات)، نوشته‌ی امیراسحاق میرحسینی، شما را با اصول برنامه‌نویسی و طراحی مدارهای یک ربات آشنا می‌کند و می‌توانید به کمک آن مراحل طراحی، ساخت و برنامه‌نویسی چند نوع ربات را یاد بگیرید.

در این اثر ضمن آشنایی اجمالی با انواع زبان‌های برنامه‌نویسی رایج در زمینه‌ی رباتیک، به طور خاص درباره‌ی زبان سی و انواع متغیرها و داده‌های آن اطلاعاتی جامع کسب می‌کنید. علاوه‌براین به شکل پیشرفته و تخصصی نحوه‌ی تحلیل و طراحی مدارهای الکترونیکی را یاد می‌گیرید. آشنایی با نرم‌افزار Proteus، یادگیری نحوه‌ی راه‌اندازی موتور یک ربات، آشنایی با پردازنده‌های مناسب رباتیک و... از دیگر سرفصل‌های مهم کتاب حاضرند.

کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات) را انتشارات دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات) مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان رشته‌ی برنامه‌نویسی و فعالان در این حوزه از آموزه‌های جامع و پیشرفته‌ی این کتاب استفاده خواهند کرد.

در بخشی از کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات) می‌خوانیم

صورت مساله ساخت ربات تعقیب خط در مسابقات مختلف دارای جزییات زیاد بعضاً متفاوتی است؛ اما اصل موضوع در همه‌ی آن‌ها این است که ربات تعقیب خط باید بتواند یک خط مشکی‌رنگ به عرض 8،1 سانتی‌متر (معمولاً چسب برق) را در یک صفحه سفید دنبال کند؛ یعنی وقتی در ابتدای خط مشکی تنظیم و سپس روشن شود، بدون‌نیاز به دخالت کاربر به دنبال خط مشکی حرکت کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات)
فصل دوم: تحلیل و طراحی مدارات الکترونیکی با PROTEUS
فصل سوم: طراحی مدارات منطقی
فصل چهارم: معرفی و راه‌اندازی موتور DC با نرم‌افزار آردوینو
فصل پنجم: آشنایی با زبان برنامه‌نویسی C

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات273
زبانفارسی
شابک978-622-218-190-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۵۰۰۰ ۹۴,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات)

برای دریافت کتاب رباتیک پیشرفته (برنامه‌نویسی ربات) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.