معرفی و دانلود کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: نهم به دهم

عکس جلد کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: نهم به دهم
قیمت:
۵۳۰۰۰ ۲۶,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: نهم به دهم

محمد کنفچیان و فرشاد پورالیاس در کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان 135 مبحث ریاضی نهم را با توضیحات و نکات ویژه بیان کرده‌اند. این مجموعه که دارای بیش از 1000 پرسش چهار گزینه‌ای همراه با پاسخ است، به شما کمک می‌کند نکات کلیدی هر درس را بیاموزید و با مراجعه به پاسخنامه، ارزیابی دقیق‌تری را نسبت به عملکرد خود به دست بیاورید.

درباره‌ی کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان

روند انتخاب رشته و ورود به دبیرستان برای هر دانش‌آموزی سرنوشت‌ساز و مهم است و عملکرد شما در درس ریاضی در این انتخاب بسیار تأثیرگذار خواهد بود. این کتاب با هدف موفقیت شما در آزمون‌های ورودی مدارس نمونه‌دولتی و آزمون تیزهوشان تدوین شده است.

آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی معمولاً به دو شکل متفاوت برگزار می‌شوند. نوع اول آزمون تیزهوشان کشوری و آزمون‌ نمونه‌دولتی استانی است که براساس اطلاعات کتاب درسی طراحی شده‌اند و کمک می‌کنند روش حل تست‌های معروف و پرتکرار را بیاموزید. برگزاری نوع دیگر این آزمون‌ها، در قالب یک آزمون مشترک است که معمولاً دارای سوالاتی دشوار ولی پرتکرار هستند که البته در این مدل آزمون‌ها نیازی نیست به دنبال درصدهای بالا باشید و بیشتر با هدف یادگیری طراحی می‌شوند.

کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان، نوشته‌ی محمد کنفچیان و فرشاد پورالیاس، دارای بخش‌هایی چون درسنامه، تست‌های ریز طبقه‌بندی شده و پاسخنامه‌ی تشریحی است. در بخش درسنامه به صورت خلاصه مفاهیم اصلی ریاضی با تاکید بر سوالات آزمون‌های گذشته آورده شده و در بخش تست‌ها که تمام سوالات مهم آزمون‌های سال‌های قبل را دربرمی‌گیرد، سوالات خلاقانه‌ای از منابع بین‌المللی وجود دارد. در کنار این‌گونه تست‌ها سوالات تألیفی کتاب نیز کمکتان می‌کنند مطالب درسی را بهتر در ذهن خود مرور کنید.

از دیگر ویژگی‌های این کتاب باید به طبقه‌بندی فصل‌ها و دروس و چیدمان و نظم خاص تست‌ها اشاره کرد. در بخش پاسخنامه‌ی تشریحی کتاب نیز توضیحات کافی و مفیدی برای هر تست آورده شده است که نه آنقدر طولانی‌اند که خسته و سردرگمتان کنند، نه آنقدر کوتاه که ابهامی در ذهنتان باقی بگذارند.

بهتر است در حل سوالات، آزمونِ خود را با نمره‌ی منفی در نظر بگیرید و فقط به سوالاتی که به جواب آن‌ها مطمئن هستید پاسخ دهید. همچنین با علامت زدن سوالاتی که پاسخشان را نمی‌دانید یا از آن مطمئن نیستید، می‌توانید ارزیابی بهتری از عملکرد خودتان به دست بیاورید. گفتنی‌ست کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان از سوی انتشارات پویش اندیشه خوارزمی منتشر شده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی نهم نوشته شده و کمک می‌کند مهارت ریاضی خود را تقویت کنند و در آزمون‌های مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان به موفقیت برسند.

فهرست مطالب کتاب

مرور و جمع‌بندی پایه هشتم
فصل 1: مجموعه‌ها
فصل 2: عددهای حقیقی
فصل 3: استدلال و ثبات در هندسه
فصل 4: توان و ریشه
فصل 5: عبارت‌های جبری
فصل 6: خط و معادله‌های خطی
فصل 7: عبارت‌های گویا
فصل 8: حجم و مساحت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: نهم به دهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات417
زبانفارسی
شابک978-600-9904-64-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک
۵۳۰۰۰ ۲۶,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان

رمز رمز
۱۴۰۲/۴/۷
کتاب خیلی خوبیه
اینکه دقیق هر مبحث رو مشخص کرده خیلی خوبه
ولی‌ای کاش فقط مربوط به یکی دو سال نبود و سال‌های بیشتری رو شامل میشد.
بعضی از سوالات هم از منابع دیگری مثل کانگورو بود که مفید بود و باعث میشه قکفقط سوالات به سبک نمونه دولتی فراگرفته نشود.
اعظم راینی زاده
۱۴۰۲/۶/۳
کتاب مناسبی برای دانش‌آموزان و معلمین پایه نهم و جهت پیشرفت دانش آموزان است چون به صورت مبحثی است و فیلم هم جهت استفاده بهتر و جامعتر دارد، امیدوارم همیشه شاهد پیشرفت دانش‌آموزان و همکاران عزیزم باشم پیروز باشید.
سید عرفان موسوی
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب جامع و در کل خوبیه، پاسخ‌های تشریحی هم حرف نداره!
اما متاسفانه تست هایش مربوط به سال‌های گذشته است اما درسنامه کاربردی و کاملی داره
امیدوارم برایتون مفید باشه
مرصاد قربانیان
۱۴۰۲/۴/۳
کتاب خوبیه ولی در صورتی که مباحث کتاب اصلی رو یاد داشته باشید
F Mm
۱۴۰۳/۱/۵
کتاب خوبیه ولی بعضی از سوالات از مبحث درس فاصله زیادی دارد
Atefehgolshan
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
پاسخ تشریحی سوالات بسیار عالی است
امیررضا شورئ
۱۴۰۲/۱۰/۸
بهترین کتاب ریاضی نهم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان

برای دریافت کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.