معرفی و دانلود کتاب ش کو؟!ه: کتابی برای بازسازی زندگی و معنای آن (مبتنی بر نظریه Flourish مارتین سلیگمن)

عکس جلد کتاب ش کو؟!ه: کتابی برای بازسازی زندگی و معنای آن (مبتنی بر نظریه Flourish مارتین سلیگمن)
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ش کو؟!ه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ش کو؟!ه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ش کو؟!ه: کتابی برای بازسازی زندگی و معنای آن (مبتنی بر نظریه Flourish مارتین سلیگمن)

واقعیت این است که کتاب‌های انگیزشی فقط در کوتاه‌مدت می‌توانند شما را به دنبال کردن اهدافتان تشویق کنند، اما در کتاب ش کو؟!ه، نوشته‌ی علی میرصادقی قرار است با نگرشی کاملاً متفاوت راه‌های تغییر و بهبود کیفیت زندگی‌تان را یاد بگیرید. این کتاب بر اساس نظریه‌ی جهانی شکوفایی نوشته شده و در قالب داستان به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را از رکود و وضعیت‌های تکراری نجات بدهید و در مسیری کاملاً پویا و امن قدم بگذارید.

درباره‌ی کتاب ش کو؟!ه

امروزه در فضای مجازی خصوصاً اینستاگرام شاهد حجم بالایی از مطالب روان‌شناسی غیرعلمی و زرد هستیم که با تاکید بر قانون جذب، توصیه‌های کلی و غیر روشمند افراد را در زمینه‌ی موفقیت فردی و اجتماعی به اشتباه می‌اندازند. به همین سبب، علی میرصادقی قصد داشته است با نوشتن کتاب ش کو؟!ه به شما کمک کند خواندن توصیه‌های نامعتبر و گوش دادن به سخنرانی‌های انگیزشی را کنار بگذارید و دانش خودتان را برای داشتن یک زندگی بهتر توسعه دهید.

نام این کتاب، که در نظر اول عجیب و غیر قابل فهم به نظر می‌رسد، در خودش رازها و معناهایی دارد که می‌تواند در نوع خود به شما چیزهای تازه‌ای بیاموزد. اما پیش از خواندن اثر حاضر بهتر است بدانید قرار نیست کتاب ش کو؟!ه مانند یک معجزه تمامی مشکلات زندگی شما را حل کند؛ بلکه هدف از نگارش آن حرکت شما در مسیر شکوفایی و داشتن یک زندگی استاندارد است. هر کدام از شخصیت های موجود در داستان‌های کتاب، ماجرای زندگی‌شان را برای شما روایت می کنند و شما از طریق این روایات‌ها به نکات ارزنده و جالب توجهی برمی‌خورید که می‌توانند فلسفه‌ی زندگی‌تان را به کلی تغییر دهند.

کتاب ش کو؟!ه بر اثر نظریه‌ی شکوفایی «مارتین سلیگمن» به‌عنوان رهبر اسبق انجمن روان‌شناسی آمریکا نوشته شده که شما را برای دهه‌های آینده‌ی جهان پیش رویمان آماده می‌کند تا نقشه‌ی زندگی‌تان را بر مدار رشد ترسیم کنید. این نظریه نه‌تنها در مورد موفقیت شخصی، بلکه در حوزه‌ی سیاست و تجارت نیز راهکارهای به‌روزی دارد و می‌تواند جهان را برای تمامی افراد به جای امن‌تری تبدیل کند. به‌علاوه نویسنده‌ی این کتاب معتقد است این کتاب مهم‌ترین اثری‌ست که باید بخوانید.

کتاب ش کو؟!ه 6 فصل دارد و هر فصل آن چنان‌که نام‌گذاری شده به‌تنهایی در حکم یک کتاب است که محتویات آن زندگی شما را به‌کلی غافلگیر خواهد کرد. ممکن است هدف شما رونق کسب‌وکارتان باشد یا قصد داشته باشید در روابط عاشقانه و عاطفی‌تان موفق شوید، یا حتی به عنوان پدر یا مادر دوست و همراه واقعی فرزندانتان باشید. رهنمودهای این کتاب شما را از تاریکی‌ها و مشکلاتی که میانشان گیر افتاده‌اید نجات می‌دهد تا قدرت‌های درونی‌تان را از نو بازسازی کنید و دیدی وسیع‌تر و ذهنیتی بازتر نسبت به مسائل پیدا کنید.

کتاب ش کو؟! ه را انتشارات بارسا منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت فردی قرار داده است.

کتاب ش کو؟! ه مناسب چه کسانی است؟

خواندن این اثر به تمامی افرادی که در پی رشد و شکوفایی زندگی خود هستند، ازجمله جوانان، صاحبان کسب‌وکار و استارت‌آپ‌ها، تجار، سیاستمداران، پدر و مادرها و... توصیه می‌شود.

با علی میرصادقی بیشتر آشنا شویم

علی میرصادقی مدیر مسئول موسسه‌ی آموزشی انتشاراتی بارساست. او دارای کارشناس ارشد مدیریت و روانشناس بالینی است و در حال حاضر در مقطع دکترای روان‌شناسی‌ تحصیل می‌کند. از جمله افتخارات او باید به کسب جوایزی چون «جایزه‌ی بهترین سیستم آموزشی MENA» در سال 2013 و «جایزه‌ی بهترین کتاب خودیاری جهان» در سال 2014 اشاره کرد.

عناوینی چون «بهترین مشاور تحصیلی از نگاه مجله کورپریت ویژن» در سال 2015 و «نویسنده‌ی کتاب منتخب آموزش و پرورش» از دیگر افتخارات او به شمار می‌رود. ساخت اولین سریال انگیزشی جهان (سی روز تا پیروزی) از دیگر فعالیت‌های اوست.

در بخشی از کتاب ش کو؟!ه: کتابی برای بازسازی زندگی و معنای آن (مبتنی بر نظریه Flourish مارتین سلیگمن) می‌خوانیم

روان‌شناس باهوش من بعد از چند ماه گوش دادن به حرف هایم من بدون اینکه اطلاعات زیادی از PTG داشته باشد، یک روز به من گفت: بعضی از آدم‌هایی که زندگی با آن‌ها ناعادلانه رفتار می‌کند، با قوی‌تر شدنشان، از زندگی انتقام می‌گیرند. این آدم‌ها به‌جای نشستن، فقط حرص خوردن و غصه خوردن، به‌جای اینکه فقط بنشینند و حساب کنند چه کارهایی نمی‌توانند انجام دهند، به کارهایی که هنوز می‌توانند انجام دهند فکر می‌کنند و چیزهایی در خودشان پیدا می‌کنند که تا قبل از مصیبت به آن‌ها آگاه نبودند. من بعد از درمانم به آرزویم رسیدم و توانستم درسم را ادامه دهم؛ دکترای حقوق و یک کارشناسی ارشد روان‌شناسی به‌خاطر ادای بدهکاری‌ام به این علم در تمام سال‌های تحصیل و زندگی‌ام.

رشد پس از آسیب یا Post Traumatic Growth) PTG) عجیب‌ترین مفهومی است که در زندگی‌ام با آن مواجه شدم: تعداد قابل‌ توجهی از آدم‌هایی که پس از یک تجربۀ مصیبت‌بار مثل اسیر شدن، شکنجه، بیماری شدید، مرگ یک فرزند، در معرض تجاوز جنسی قرار گرفتن، زندانی شدن، قطع عضو و... قرار می‌گیرند، و سطوح شدیدی از افسردگی و اضطراب را تا سطح PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) مثل من تجربه می‌کنند، بعد از مدتی که نشانه‌های اختلالشان کم می‌شود و التیام‌ پیدا می‌کنند، در درازمدت به سطح بالاتری از عملکرد روان‌شناختی در مقایسه با قبل از سانحه، دست پیدا می‌کنند و این دقیقاً شبیه چیزی است که «نیچه» می‌گفت: آنچه مرا نکشد، قوی‌ترم می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
ساختار کتاب چگونه است؟
داستان صِفرُم
جلد اول (فصل اول): گور بابای موفقیت
چَک اول
داستان اول: امید
تقدیم اول
درس اول
چِک اول
جلد دوم (فصل دوم): بمیر تا دوباره متولد شوی
چَک دوم
داستان دوم: شادی
تقدیم دوم
درس دوم
چِک دوم
جلد سوم (فصل سوم): راه و روش مست کردن
چَک سوم
داستان سوم: مستانه
تقدیم سوم
درس سوم
چِک سوم
جلد چهارم (فصل چهارم): بی‌همه‌چیز نباشیم
چَک چهارم
داستان چهارم: کامران
تقدیم چهارم
درس چهارم
چِک چهارم
جلد پنجم (فصل پنجم): وصال
چَک پنجم
داستان پنجم: وصال
تقدیم پنجم
درس پنجم
چِک پنجم
جلد ششم (فصل ششم): معنا
داستان آخر: معنا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ش کو؟!ه: کتابی برای بازسازی زندگی و معنای آن (مبتنی بر نظریه Flourish مارتین سلیگمن)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بارسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-600-8637-93-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ش کو؟!ه

محمد زرگران
۱۴۰۳/۱/۱۲
آقای میرصادقی تجربه بسیار خوبی در روانشناسیی مثبت گرا دارند. با ایشان سالهای زیادی است آشنا هستم و مطمئنم این کتاب با اهداف قوی و مبتنی برای جامعه به روز طراحی شده. اما یک ستاره کم کردم چون کتاب با رنگ بسیار زردی قابل مطالعه بود که خواندن جملات رو مشکل میکرد و اینکه قابلیت هایلایت نکته‌های مهم را نداشت
mhdse
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
کتاب خوبی بود تا اینجا که خوندم مناسب و عالی بود ولی رنگ زرد صفحات چشم رو ازار میداد و مطالعه سخت میشد ولی بقیه چیزها خوب بود و اینکه نویسنده در اول های کتاب خیلی واضح صحبت نکرده و خواننده مدام گیج میشد الان کجاست و چه خبره ولی خوب در اخر کتاب خوبی بود
محمد شعیب جعفری
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
به نظرم کتاب خوبی نیست. نوشته‌های زرد چشم آدم رو اذیت می‌کنه. بسیار خسته کننده هست مطالبش. در مورد موضوعات مختلف صحبت می کنند ادبیات شعر تاریخ. تا دوخط مفید پیدا میکنی‌ یک دفعه جوری ادامه پیدا می‌کنه از بحثش خارج میشی میری‌ یک موضوع دیگه مفید نبود.
سادات حمیدی
۱۴۰۲/۱۲/۹
حتما کتاب مفیدی هست هر کس با توجه به پیش زمینه‌اش از کتاب برداشت میکنه. من باهاش ارتباط برقرار نکردم بیشتر مثل کتاب های درسی بود در هر قسمت موارد اشاره و توضیح داده میشه مثل درس. برای من کاربردی نبود ممنون از نویسنده و کتابراه
رضا امیرنژاد
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
کتابی به دور از روانشناسی زرد و بسیار با علم و با واقع گرا بودن این کتاب هر انسانی می‌تونه به شخصیت به ذهن و به تمام زندگیش توسعه ببخشه، و بسیار مؤثره برای توسعه فردی انسان
momen jangi
۱۴۰۳/۱/۲۱
با سلام کتاب خوبیه به دور از روانشناسی زرد آدم و میتونه مجاب کنه به شکوفایی ممنون از جناب میر صادقی بابت این کتاب خوب
Silent poet
۱۴۰۲/۸/۱۰
عالی به نظرم علی میر صادقی یک معجزه است کتابش خیلی زیبا در عین حال روان... حتما مطالعه کنید.
قباد کرمعلی
۱۴۰۳/۱/۲۲
کتاب خوب و قابل تأملیه. از اون. کتاب هاست که آدم رو مدت ها درگیر خودش میکنه.
رضا زمانی
۱۴۰۲/۹/۶
کتاب رو رو حساب نویسنده گرفتم و میشه گفت کتاب هم خوندنش خالی از لطف نیست
مهدیه کوهستانیان
۱۴۰۲/۱۱/۸
این کتاب می تونه زندگیتون رو متحول کنه
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب ش کو؟!ه

برای دریافت کتاب ش کو؟!ه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.