معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزش مجری‌گری

عکس جلد کتاب صوتی آموزش مجری‌گری
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش مجری‌گری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش مجری‌گری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آموزش مجری‌گری

محمدرضا مبارکی در کتاب آموزش مجری‌گری، به بررسی مهارت‌ها و مفاهیمی می‌پردازد که برای مجری‌گری و اجرای صحنه موردِ نیاز هستند. این کتاب که حاصل تجربیاتِ سال‌های مجری‌گری نویسنده است، به شکلی جامع اصول و قواعدِ مرتبط با مجری‌گری را شرح می‌دهد و اهمیتِ تقویت صدا، زبان بدن و افزایش دایره‌ی واژگان را به شما نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی آموزش مجری‌گری

محمدرضا مبارکی (متولد 1366) نویسنده و مجری ایرانی و مالکِ وب‌سایت «موثر باش» است. او که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی مدیریت فرهنگی‌ست، تجربه‌ی سال‌ها مجری‌گری و اجرای صدها برنامه در سطح کشور را دارد. این مجری که سال‌هاست به تدریسِ فن بیان، سخنوری و مجری‌گری نیز می‌پردازد، در کتاب صوتی آموزش مجری‌گری، مباحثِ فن بیان، شناسایی مخاطب، مدیریت بحران و زبان بدن را مورد بررسی قرار می‌دهد و توصیه‌ها و تمرین‌های فراوانی برای تقویت مهارت‌های مجری‌گری گردآوری کرده است. به همین علت می‌توان گفت کتاب آموزش مجری‌گری، مرجعی کاربردی برای ورود به حرفه‌ی مجری‌گری و اجرای صحنه است و نقشه‌ی راهی در برابر کسانی که به تازگی واردِ حرفه‌ی مجری‌گری شده‌اند ترسیم می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزش مجری‌گری

در فصلِ اول کتاب صوتی آموزش مجری‌گری، محمدرضا مبارکی مخاطب را با حرفه‌ی مجری‌گری آشنا می‌کند و ویژگی‌ها و نقاطِ قوت و ضعفِ یک مجری را شرح می‌دهد. او پس از این، به دو مسئله‌ی استعداد و تلاش برای فراگیری مجری‌گری می‌پردازد و به اهمیتِ تمرین و تجربه اشاره می‌کند.

در فصلِ بعدیِ کتاب آموزش مجری‌گری، با بررسی اجزا و عناصرِ یک اجرای صحنه‌ای، مهارت‌های موردِ نیاز برای مجری‌گری بررسی می‌شوند. مهارت‌هایی که در این کتاب موردِ بررسی قرار می‌گیرند، مهارتِ مدیریت ترس از مجری‌گری در جمع؛ مهارتِ نویسندگی برای اجرای صحنه؛ مهارت استفاده از حافظه در حینِ اجرای صحنه؛ و مهارت‌های مرتبط با زبان بدن هستند. این نویسنده در هر بخش از این فصل، تمرین‌هایی برای افزایش مهارت‌ها را ارائه می‌دهد.

در فصل سوم این کتاب صوتی نویسنده دو مفهوم کاربردی، یعنی مخاطب‌شناسی و جدول زمان‌بندی برنامه را مورد بررسی قرار می‌دهد و با ارائه‌ی مثال‌هایی از تجربه‌ی خود، اهمیت این دو مفهوم را نشان می‌دهد. محمدرضا مبارکی در ادامه، به مجریان تذکراتی می‌دهد که همیشه باید آن‌ها را در حین اجرای صحنه در نظر داشته باشند.

محمدرضا مبارکی در ادامه به مفاهیمی چون نحوه‌ی شروع کردن و به پایان رساندنِ یک برنامه، اهمیتِ خلاقیت در اجرای برنامه‌ها، و همینطور مدیریت بحران را مورد بررسی قرار می‌دهد و در انتها با ارائه‌ی نکات جزیی و ظریفی که خود نویسنده در طی سال‌ها به اهمیت آن‌ها پی برده است، کتاب را به پایان می‌رساند. برای مثال، او توصیه می‌کند مجریان تقویم مناسبت‌های ملی و مذهبی را قبل از اجرا مطالعه کنند تا بتوانند در موردِ موضوعاتِ بیشتری سخن بگویند؛ یا توصیه می‌کند مجریان فیلم و عکس‌های اجرای‌شان را مسئولان برگزاری جلسات بگیرند تا بتوانند با مشاهده و دیدن آن، عملکرد خود را بهتر کنند و به شناخت بهتر و بیشتری در مورد خودشان برسند.

کتاب آموزش مجری‌گری توسط انتشارات پارسیان البرز منتشر شده و نسخه‌ی صوتی این کتاب را همین انتشارات به گویندگی خود نویسنده روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب صوتی آموزش مجری‌گری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مجری‌گری علاقه‌مند هستید و می‌خواهید مهارت‌های مرتبط با این حوزه را یاد بگیرید، کتاب صوتی آموزش مجری‌گری برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی آموزش مجری‌گری می‌شنویم

چندی پیش برای یکی از همکاران من یک حادثه‌ی طبیعی رخ داد. او مشغول گفتگو که با میهمان برنامه بود که ناگهان زمین شروع به لرزیدن کرد و زلزله‌ای به نسبت شدید رخ داد. یکی دیگر از همکارانِ من در صحنه‌ی اجرا با یک مشکل عجیب مواجه شد. او یک مجری خانم بود که اتفاقاً از گربه وحشت و اتفاقی که برای او افتاد، این بود که در یک برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی یک گربه واردِ صحنه شد. در یکی دیگر از برنامه‌هایی که مربوط به مجمعِ عمومی یک شرکت بود، برخی اعضا و سهام‌داران ناراضی از میانِ جمعیت شروع به اعتراض با صدای بلند کرده و جو برنامه را ملتهب کرده بودند. در یکی دیگر از برنامه‌هایی که خودم حضور داشتم و در قالب جشن در فضای باز برگزار می‌شد، در حینِ اجرای نمایشی گروهِ هنرهای رزمی و شکستنِ اجسامِ سخت، قطعه‌ای از آن به سرِ یکی از تماشاچیان برخورد کرد و منجر به شکستنِ سر و بیهوشی وی گردید.

تمام این مواردی که عنوان شد، تنها بخش اندکی از اتفاقات غیرمنتظره‌ای هستند که امکان دارد در هنگام اجرای برنامه برای شما رخ دهد. هر اجرای صحنه، یک برنامه‌ی زنده است که امکان اتفاق‌های غیرمنتظره در آن چیز عجیبی نیست. برای مدیریت اتفاق‌ها و بحران‌ها آمادگی لازم را در خود ایجاد کنیم. برای اینکه بتوانیم در آن لحظه‌ها درست تصمیم‌گیری کنیم و بهترین اقدام را انجام دهیم، باید با چند مفهوم آشنا شویم که آن‌ها را در این فصل می‌گویم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
معرفی
13 دقیقه
فصل 1: از مجری و مجری‌گری بیشتر بدانید
50 دقیقه
فصل 2: مهارت‌های مورد نیاز یک مجری - بخش اول
21 دقیقه
فصل 2 - بخش دوم: مهارت مدیریت ترس از مجری‌گری در جمع
14 دقیقه
فصل 2 - بخش سوم: مهارت نویسندگی برای نوشتن متن مجری‌گری
12 دقیقه
فصل 2 - بخش چهارم: مهارت استفاده‌ی مؤثر از حافظه برای اجرای برنامه
44 دقیقه
فصل 2 - بخش پنجم: آنچه از زبان بدن یک مجری باید بدانید
15 دقیقه
فصل 3: دو مفهوم کاربردی که باید بشناسید
34 دقیقه
فصل 4: صفر تا صد اجرای یک برنامه توسط مجری
20 دقیقه
فصل 5: چطور خلاقیت را وارد اجرای صحنه کنیم
39 دقیقه
فصل 6: مدیریت بحران در اجرای صحنه
10 دقیقه
فصل 7: نکات جزیی و مهم که شاید هیچ کجا به شما نگویند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آموزش مجری‌گری
نویسنده
راویمحمدرضا مبارکی
ناشر صوتیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آموزش مجری‌گری

رضا کامران
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سلام و عرض ادب و احترام
برنامه رو تازه نصب کردم
این کتاب صوتی رو هم همین الان خریدم
لطفا هوای هنرمندان رو داشته باشید
برای خرید کتاب‌های بعدی بهمون تخفیف بدید
یکی از کار و استعداد بنده تدوین‌ و صدابرداری و..
با تشکر فراوان رضا‌ کامران
انصاریان
۱۴۰۲/۹/۲۳
خیلی خوب، جززیات کامل اجرا از لباس و چشم میکروفون و مخاطب و نفس و زبان بدن، جدول برنامه و....
sahel
۱۴۰۲/۹/۵
عالی بود، لذت بردیم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آموزش مجری‌گری

برای دریافت کتاب صوتی آموزش مجری‌گری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.