معرفی و دانلود کتاب صوتی درخت تنها

عکس جلد کتاب صوتی درخت تنها
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درخت تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درخت تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درخت تنها

کتاب صوتی درخت تنها قصه‌ی دوستی یک چنار مهربان و خانواده‌ی کلاغ‌هاست که با ماجراهای هیجان‌انگیزی مواجه می‌شوند... . عارفه روئین در این داستان کودکان را به شنیدن ماجراهای سرگرم‌کننده‌ای که در طبیعت اتفاق می‌افتد دعوت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی درخت تنها

قصه‌ای که عارفه روئین برای ما تعریف می‌کند، درون دشتی پهناور و سبز اتفاق می‌افتد. درخت چنار کتاب صوتی درخت تنها آرزو دارد پرنده‌ای روی شاخه‌هایش لانه بسازد اما هیچ قمری، پرستو یا گنجشکی کنارش نمی‌ماند. درخت حسابی دلشکسته است. او که فکر می‌کند برای همیشه تنها می‌ماند دیگر از هیچ پرنده‌ای برای خانه ساختن در شاخه‌هایش دعوت نمی‌کند تا اینکه یک خانواده‌ی کلاغ از راه می‌رسند. آن‌ها مراقبت از جوجه کلاغ‌هایشان را به درخت چنار می‌سپارند اما خطرهای زیادی وجود دارد که درخت از وجود آن‌ها بی‌خبر است.... .

کتاب صوتی درخت تنها مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 8 سال مخاطبان اصلی این داستان سرگرم‌کننده هستند.

با عارفه روئین بیشتر آشنا شویم

او شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان است و کتاب‌هایی همچون سمفونی خزان (مجموعه شعر)، ثانیه‌های خیس (مجموعه شعر)، قطاری با خاطره‌های مست (مجموعه شعر)، وقتی که خورشید خندید (داستان کودک) را تاکنون منتشر کرده است. همچنین عارفه روئین در جشنواره فیلمنامه‌نویسی کشوری مقام اول را کسب کرده و در جشنواره فیلمنامه‌نویسی جانباز کشوری و جشنواره داستانی یوسف برگزیده شده است.

در بخشی از کتاب صوتی درخت تنها می‌شنویم

یکی بود، یکی نبود. یک درخت چناری بود که تنهای تنها بود. در اطرافش هیچ درختی نبود، برای همین وقتی پرنده‌ای از اون اطراف می‌گذشت درخت شاخه‌هاش رو باز می‌کرد و بلند می‌گفت: «پرنده‌ی زیبا! بیا و روی شاخه‌های من لونه بساز.» اما هر پرنده‌ای که از اونجا رد می‌شد نگاهی به درخت می‌کرد و بعد پر می‌زد و می‌رفت. درخت چنار نمی‌دونست که بعضی از پرنده‌ها مهاجرت می‌کنند و به جاهای گرم‌تر می‌رن. یک روز که درخت از تنهایی حوصله‌اش سر رفته بود و خودش رو می‌تکوند تا برگ‌های اضافیش بریزه، صدای غارغار دو کلاغ رو شنید. درخت به کار خودش ادامه داد و هیچی نگفت. آخه اون از بس به پرنده‌ها گفته بود پیش اون بیان و هیچ پرنده‌ای پیشش نمونده بود، خسته شده بود... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
درخت تنها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درخت تنها
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درخت تنها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درخت تنها

برای دریافت کتاب صوتی درخت تنها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.