معرفی و دانلود کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی

عکس جلد کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی

در این داستان زیبای کودکانه ماجرای یک کاج و دو سنجاب پشمالو را می‌شنوید که برای کمک گرفتن به سراغ زرافه‌ی قدبلند جنگل می‌روند. کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی را مریم زرافشان نوشته است.

درباره‌ی کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی

مریم زرنشان در کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی داستان کاج سبز مهربانی را تعریف می‌کند در جنگلی سرسبز زندگی می‌کرد. ریشه‌های کاج خودشان را تا اعماق زمین کشانده بودند و قدّ شاخه‌هایش به ابرهای آسمان می‌رسید. پرندگان بسیاری لانه‌هایشان را روی شاخ و برگ او ساخته بودند و کاج با بخشندگی از آن‌ها مراقبت می‌کرد. تا این که یک روز صدای وحشتناکی کاج مهربان قصه را از خواب ناز بیدار کرد. شما فکر می‌کنید صدای چه چیزی بود؟

کاج مهربان، دو سنجاب پشمالو و یک زرافه‌ی قدبلند شخصیت‌های اصلی این داستان کودکانه هستند. کاج از سنجاب‌خانم که بچه‌هایش توی شکمش وول می‌خورند و آقاسنجاب می‌خواهد که خانه‌ی جدیدشان را روی تنه‌ی او بسازند. سنجاب‌های پشمالو از این پیشنهاد استقبال می‌کنند اما یک مشکل بزرگ وجود دارد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند از زرافه‌ی خال‌داری که از آن حوالی می‌گذرد خواهش کنند تا به آن‌ها کمک کنند که مشکلشان را حل کنند. به نظر شما مشکل سنجاب‌ها چه می‌تواند باشد؟ زرافه‌ی گردن‌دراز چه راهکاری برای آن‌ها دارد؟

نشر صوتی شیما این کتاب داستان کودکانه را منتشر کرده است.

کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی برای چه کسانی مناسب است؟

اثر برای کودکان بازه‌ی سنی 6 تا 8 سال مناسب است.

با مریم زرنشان بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی کودک و نوجوان در سال 1354 در همدان به دنیا آمد. مریم زرنشان مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مدیریت امور فرهنگی دریافت کرده است و همکاری با نشریات و مطبوعات مهمی همچون رشد نوجوان، نبات کوچولو و سروش کودکان را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. «هیولای مهربان»، «کبوتر می‌شوم» و «کوچه‌ی گلاب» عناوین برخی از کتاب‌های او هستند. مریم زرنشان به‌ترتیب در سال‌های 1389، 1390 و 1391 موفق به کسب جایزه‌ی ادبی دفاع، جایزه‌ی ادبی هگمتانه و جایزه‌ی جشنواره ادبی ملی فارس شد.

در بخشی از کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی می‌شنویم

سنجاب مادر گفت: «ما خیلی اینجا رو دوست داریم. یه درخت کاج مهربون با هزارتا همسایه‌ی پرپری و یه عالمه غذا. اما نمی‌تونیم از درخت بالا بریم.» در همین لحظه سروکله‌ی زرافه‌ی گردن‌دراز خال‌خالی از دور پیدا شد. کاج مهربون با شادی هورا کشید و گفت: «آخ جون! هورا! دیگه نگران نباشید. یه فکر خوبی دارم.» کاج مهربون صبر کرد تا زرافه‌ی گردن‌دراز خال‌خالی نزدیک بشه. کاج مهربون بعد از سلام و احوال‌پرسی گفت: «سلام زرافه‌جان. به کمک احتیاج دارم.» و بعد همه‌ی ماجرا رو برای زرافه تعریف کرد. زرافه گردن درازش رو خم کرد و به سنجاب‌های پشمالوی قلمبه زل زد. سنجاب‌ها لبخندی به زرافه زدند. کاج مهربون گفت: «زرافه جان! می‌تونی مثل آسانسور سنجاب‌ها رو به طبقه‌ی دهم ببری؟ همون اتاقه که خالیه.» زرافه به سنجاب‌ها گفت: «وقتی گردنمو پایین پایین آوردم می‌تونید روی سرم بشینید تا شما رو به طبقه‌ی دهم ببرم. خب؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
زرافه‌ی آسانسورچی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی

عسل
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
کتابی خوب با موضوع کمک و اتحاده. و این موضوع برای بچه‌ها بسیار عالیه چون باید یاد بگیرند و در زندگی استفاده کنند. ممنون از کتابراه. گوینده خوش ذوق و موزیک و نویسنده.
پریسا عدالتی
۱۴۰۱/۹/۲۹
قصه جالبی بود ولی اونقدری از قصه‌ی من صندلی نیستم جالب نبود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی

برای دریافت کتاب صوتی زرافه‌ی آسانسورچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.