معرفی و دانلود کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5

عکس جلد کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5

الفبای شیرین فارسی را با کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5 مرور کنید! لاله جعفری نویسنده‌ی این کتاب کمک‌آموزشی، از دنیای قصه‌ها کمک می‌گیرد تا آموزش روخوانی را برای نوآموزان زبان فارسی به ساعاتی لذت‌بخش تبدیل کند. با کمک داستان سرگرم‌کننده و تصاویر رنگارنگ این کتاب، دیگر آرزوی کتاب‌خوانی روان و بدون غلط برای کودکان پایه‌ی یکم ابتدایی محال نخواهد بود.

درباره‌‌ی کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5

روخوانی و تکرار و تمرین واژگان زبان فارسی می‌تواند به یک سرگرمی دوست‌داشتنی برای کودکان بدل شود. کتاب ضاطاظا غوله نوشته‌ی لاله جعفری از سری کتاب‌های کمک‌آموزش روخوانی فارسی است که با یکی از به‌روز‌ترین و پربازده‌ترین شیوه‌های آموزش زبان تهیه شده و به‌ این‌ ترتیت یادگیری الفبای پارسی را به دنیای تفریح و سرگرمی پیوند می‌زند. در این سبک آموزشی ویژه، خواننده همراه با قرائت یک داستان بامزه و دلنشین با مجموعه‌ای از واژگان تازه و پراستفاده آشنا خواهد شد و به تقویت مهارت روخوانی و مرور دروس کتاب فارسی اول ابتدایی خواهد پرداخت.

داستان این قسمت از این مجموعه، درباره‌ی غول مهربانی به نام ضاطاظا غوله است. این غول دوست‌داشتنی قرار است همراه با ماجرای هیجان‌انگیز خود، واژه‌های دارای حروف «ط»، «ظ»، «ص» و «ض» را با ما مرور کند. در طول این قصه‌ی خواندنی همچنین می‌توانیم با انواع جمله‌بندی‌ها و عبارت‌های کوتاه و بلند آشنا شویم و مهارت جمله‌سازی خود را قوی‌تر کنیم. این داستان آموزنده، با خطی درشت و خوانا نوشته شده و بسیاری از واژه‌های آن برای خوانندگان کوچک زبان فارسی صداگذاری شده‌اند. در کنار این‌ها، تصویر‌گری‌های دیدنی و خیره‌کننده‌ی غزاله‌ بیگدلو به مخاطبان کمک می‌کند تا تجربه‌ی دلپذیر‌تری از آموزش دروس فارسی داشته باشند. کتاب ضاطاظا غوله علاوه‌بر گسترش دامنه‌ی واژگان مخاطب و تکرار و مرور واژه‌ی متنوع و پراستفاده، به تقویت مهارت املا و رو‌نویسی صحیح از کلمات نیز کمک می‌کند. این اثر پرفایده ظرفیتی برای دوستی بیشتر کودکان با دنیای کتاب‌خوانی ایجاد کرده و این فرصت استثنائی را در اختیار دانش‌آموزان مقاطع اول و دوم دبستان قرار می‌دهد تا در ماه‌های اول آموزش زبان فارسی، به دنیای سواد و علم‌آموزی دل ببندند. این اثر جذاب با تلاش‌های یکی از ناشرین برگزیده‌ی کشوری یعنی انتشارات افق به دست کودکان ایران‌زمین می‌رسد.

درباره‌ی‌ مجموعه‌ی کلاس‌اولی کتاب‌اولی

«کلاس‌اولی کتاب‌اولی» نام یک‌ مجموعه‌کتاب کمک‌آموز و خودیار یادگیری الفبای فارسی برای کودکان مقطع تحصیلی اول دبستان است. تولید‌کنندگان این مجموعه، با استفاده از یکی از تکنیک‌های پربازده‌ آموزش زبان در دنیا یعنی آموزش از طریق قصه و داستان، کودکان نوسواد را با مجموعه‌ی متنوعی از کلمات و جمله‌های جدید آشنا می‌کنند. جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی براساس 5 سطح آموزشی تهیه شده و هر قسمت به تمرین و تکرار تعدادی از دروس کتاب فارسی اول دبستان اختصاص دارد. همچنین تمامی داستان‌های این خودآموز با تصویر‌گری‌های رنگی و خیره‌کننده‌ای همراه است. این تصاویر در کنار تقویت مهارت‌های دیداری، روند دنبال کردن درس‌های کتاب را همچون یک سرگرمی برای کودکان لذت‌بخش خواهد کرد، و هر داستان از این مجموعه علاوه‌بر انتقال مفاهیم ارزنده و سودمند، به تقویت مهارت‌ جمله‌سازی و املای نوآموز نیز کمک خواهد رساند. این اثر با قلم مجموعه‌ای از متخصصین حوزه‌ی آموزش ابتدایی تدوین شده و در ذیل «کتاب‌های فندق» انتشارات افق به چاپ رسیده است. «نامه‌های خرسی جان»، «توت در سبد» و «سمور با دوستان» نام بخشی از جلد‌های این مجموعه‌ی کاربردی است.

کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده به نوسوادان زبان فارسی که به تازگی پایه‌ی اول ابتدایی را گذرانده‌اند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5 می‌خوانیم

ظاطاظا غوله نه بدجنس بود نه اذیت و آزار تو کارش بود.
فقط یک‌ذره دزد بود. دزد ظرف و ظروف!

ظهر که غول‌ها خواب بودند، بعضی وقت‌ها هم نصفه‌شب‌ها که خواب بودند، ظاطاظا یواشکی می‌رفت تو آشپزخونه‌ها.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ضاطاظا غوله - سطح 5
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353880-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5

برای دریافت کتاب ضاطاظا غوله - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.