معرفی و دانلود کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator

برای دانلود قانونی کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator

با کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator، مهارت خود را در زمینه‌ی طراحی و تبلیغات محصولات تجاری را بالا ببرید و در این بازار شلوغ و پرطرفدار مشتریان ویژه‌ی خود را جذب کنید! آتوسا اعظم کثیری، فرناز ریاحی و الهه فخریان که از کارشناسان فعال و موفق تصویر‌سازی و از نویسندگان این کتاب هستند، به کمک شما خواهند آمد تا صفر‌ تا صد مراحل طراحی یک شخصیت تبلیغاتی را بدون نیاز به گذراندن دوره و یا هزینه‌های اضافه بپیمایید.

درباره‌‌ی کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator

این روز‌ها بازار طراحی شخصیت‌های انیمیشنی و کاراکتر‌های گرافیکی و عروسکی برای تبلیغ محصولات حسابی داغ است! این کاراکترهای نمایشی حالا به یکی از سوژه‌های برتر نماد‌های تبلیغاتی تبدیل شده‌اند و بیشتر از هر ترفند دیگری در شناساندن یک محصول یا نشان تجاری به مخاطب و مشتریان نقش ایفا می‌کنند. اگر شما نیز می‌خواهید استعداد و مهارت خود را در طراحی یک شخصیت تبلیغاتی موفق امتحان کنید کافی‌ست کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator را در دست بگیرید. آتوسا اعظم کثیری، دکترای پژوهش هنر و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییُ فرناز ریاحی، کارشناس کامپیوتر نرم‌افزار و الهه فخریان، کارشناس ارشد ارتباط تصویری، شما را در پیمودن راحت‌تر این مسیر یاری می‌دهند.

اگر همین حالا چشمان خود را ببندید و سعی کنید نام چند نشان تجاری برتر را در ذهن مرور کنید، حتماً همراه این اسامی، تصاویری را به‌خاطر خواهید آورد که به عنوان نماد تبلیغاتی آن محصول شناخته می‌شود. برای مثال وقتی نام مجموعه رستوران‌های KFC را می‌شونیم، تصویر لوگوی این مجموعه که چهره‌ی گرافیکی بنیان‌گذار این مجموعه است در ذهن ما نقش می‌بندد. نمونه‌های داخلی این دست نماد‌های تصویری تجاری نیز بسیارند؛ برای به یاد آوردن آن کافی‌ست در اینترنت چرخی بزنید یا فقط به حافظه‌ی تصویری خود مراجعه کنید. طراحی این شخصیت‌های تبلیغاتی یا «مسکات» اگر به درستی و با اصول هنر تصویرسازی و قواعد دنیای تبلیغات همراه باشد، به‌راحتی می‌تواند آینده‌ی تجاری یک برند و نشان تجاری را از این رو به آن رو کند! اگر شما نیز به عنوان یک تصویرساز گرافیست قصد ورود به بازار جذاب طراحی مسکلات را دارید، آتوسا اعظم کثیری، فرناز ریاحی و الهه فخریان گام‌به‌گام همراهتان خواهند بود تا از مبانی تا مراحل نهایی طراحی کاراکتر را با یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار‌های این عرصه، یعنی Adobe Illustrator، بیاموزید.

کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator از بین راه‌های مختلف برای طراحی یک کاراکتر انیمیشنی حرفه‌ای، راحت‌ترین و درعین‌حال بی‌نقص‌ترین مسیر را پیش راه شما قرار خواهد داد. نرم‌افزار جامع Adobe Illustrator به عنوان پیشنهاد اصلی این کتاب، مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به برنامه‌های مشابه ارائه خواهد داد و جعبه‌ی ابزار کاملی برای طراحی هرآن‌چه در ذهن دارید، در اختیار شما خواهد گذاشت! تنها باید بیاموزید چطور از ابزار‌های این مجموعه به‌درستی و به‌شیوه‌ای اصولی استفاده کنید. نویسندگان خیال شما را از بابت یادگیری ابتدایی‌ترین تا حرفه‌ای‌ترین مفاهیم در حوزه‌ی طراحی کاراکتر و اسکات و همچنین آشنایی با محیط نرم‌افزاری ادوبی ایلاستریتور راحت خواهند کرد.

کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator به‌گونه‌ای طراحی شده تا به‌واسطه‌ی دروس کامل آن، مخاطب علاوه‌بر آماده شدن در طراحی کاراکتر‌های دوبعدی، زمینه‌ی طراحی کاراکتر‌های سه بعدی را نیز بیاموزد و درنهایت، مسکات طراحی‌شده‌ی خود را در قالب‌های تجاری متنوع، از دنیای دیجیتال گرفته تا محصولات چاپی مثل بروشور و بنر به‌کار ببرد. در نهایت امید آن می‌رود تا با کمک درس‌های متنوع کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator ضمن پرورش نگاه اصولی به مقوله‌ی طراحی کاراکتر تبلیغاتی، در اجرای مرحله‌به‌مرحله‌ی پروژه طراحی نیز به نهایت مهارت مدنظر خود دست پیدا کنید.

این اثر با تلاش‌های انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست شما رسیده است.

کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه و استفاده از این کتاب را به علاقه‌مندان، دانش‌آموزان و دانش‌جویان هنر‌های تصویری به‌ویژه رشته‌های گرافیک و تصویر‌سازی پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با طراحی کاراکتر (mascot) و انواع آن
فصل 2: آشنایی با نرم‌افزار Adobe Illustrator CC
فصل 3: ابزارهای طراحی و ترسیم مسکات
فصل 4: رنگ‌آمیزی و آشنایی با مدل‌های رنگی
فصل 5: آشنایی با متون و نمادها (Symbol) در Illustrato
فصل 6: انواع پروژه‌های کاراکتر تبلیغاتی (mascot)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات283
زبانفارسی
شابک978-600-1246-55-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
۷۴۰۰۰ ۶۶,۶۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator

برای دریافت کتاب طراحی انواع مسکات و کاراکترهای تبلیغاتی با نرم افزار Adobe Illustrator و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.