معرفی و دانلود کتاب علی کوچولو و ویلچر

عکس جلد کتاب علی کوچولو و ویلچر
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علی کوچولو و ویلچر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علی کوچولو و ویلچر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علی کوچولو و ویلچر

شمیلا شهرابی نویسنده‌ی توانای داستان‌های کودک در کتاب علی کوچولو و ویلچر، روایت دیگری از دختربچه‌ای به نام شیرین را برایتان تعریف می‌کند. در همسایگی خانه‌ی شیرین، پسری زندگی می‌کند که توانایی راه رفتن ندارد و باید از ویلچر استفاده کند. ادامه‌ی این قصه را از زبان نویسنده‌ی آن بخوانید.

درباره کتاب علی کوچولو و ویلچر

کتاب حاضر روایتی زیبا و آموزنده از کودکی به نام شیرین است که دوست دارد با همسایه‌ی خود، علی کوچولو، به دیدن فواره‌های رنگی پارک برود؛ اما متأسفانه علی کوچولو نمی‌تواند راه برود و از این نعمت برخوردار نیست. آن‌ها برای رفتن به پارک آماده می‌شوند که یکهو اتفاقی برایشان رخ می‌دهد.

شمیلا شهرابی در کتاب علی کوچولو و ویلچر با قلم گیرای خود ماجرای جذابی را که برای این دو کودک اتفاق می‌افتد، روایت می‌کند.

کتاب علی کوچولو و ویلچر مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به تمام کودکان 6 تا 12 ساله و علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب علی کوچولو و ویلچر می‌خوانیم

شیرین چشمانش را بست. نفس عمیقی کشید. زیر لب چیزی را زمزمه کرد. چشمانش را که باز کرد. هدیه چشمکی به دایی محسن زد و گفت: «آماده است و تا این خانم کوچولو می‌رود که از سارا خانم عذرخواهی کند و کمی با علی بازی کند، شما برو ویلچر را بیاور! من هم کمی استراحت می‌کنم.» هدیه هم رفت سرجایش نشست. دایی در اتاق را باز کرد تا اول شیرین بیرون برود. آن وقت با شرمی محسوس، جلو آمد و به خاله سارا سلام کرد. مادرش هنوز اخم‌هایش درهم بود.

به سمت در خروجی رفت، همینطور که دستگیره در را می‌گرفت گفت: «خواهر! تا شیرین عذرخواهی می‌کند و شما هم چای دم می‌کنید، من برم شیرینیِ به خیر گذشتنِ امروز را بگیرم...» و به شیرین چشمکی زد. سارا خانم بلند شد تا بگوید نه تو رو خدا زحمت نکشید که شیرین از گوشه‌ی مانتو او آویزان شد و گفت: «خاله جان تو رو خدا بگذارید من توضیح بدهم و عذرخواهی کنم. به خدا من فقط می‌خواستم علی هم، فواره‌های رنگی وسط پارک را ببینید.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علی کوچولو و ویلچر
نویسنده
ناشر چاپینشر لک لک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-622-6668-67-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب علی کوچولو و ویلچر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب علی کوچولو و ویلچر

برای دریافت کتاب علی کوچولو و ویلچر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.