معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور: مفاهیم، حفظیات و مسائل

عکس جلد کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور: مفاهیم، حفظیات و مسائل
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور: مفاهیم، حفظیات و مسائل

کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور نوشته‌ی حسین خاکساری نوری و مرجان نژاد ایران، همه‌ی نکات ریز و درشتی را که باید بخوانید تا درصد بالایی را در درس اقتصاد کنکور به دست آورید، به شما می‌آموزد. نمودارها و جداول آموزشی، کادرهای نکات مهم، مثال از مسائل مختلف اقتصاد به همراه راه حل‌های کامل و سؤالات چهارگزینه‌ای از ویژگی‌های دیگر این کتاب خوب است.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور

درس اقتصاد، یکی از دروس مهم در کنکور علوم انسانی است که چون فقط یک کتاب دارد، داوطلبان می‌توانند به راحتی با مطالعه‌ی دقیق همان یک کتاب، درصد بالایی را کسب کرده و رتبه‌ی خود را ارتقا دهند. به همین خاطر است که داشتن کتابی مثل لقمه طلایی اقتصاد کنکور که همه‌ی نکات ریز و درشت کتاب اقتصاد را به صورت مفهومی آموزش می‌دهد بسیار کارآیی دارد. حسین خاکساری نوری و مرجان نژاد ایران، در این کتاب، علاوه بر مفاهیم و تعریف‌های موجود در کتاب درسی، راه حل همه‌ی مسائل آن را نیز با حوصله آموزش داده‌اند تا دیگر هیچ دانش‌آموزی از رویارویی با مسائل اقتصاد نترسد.

کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور، یادگیری مفاهیم و تعاریف را به صورت نموداری و با برجسته کردن کلمات کلیدی، راحت‌تر می‌کند. همین‌طور شکل‌‌ها و جداول برای یادگیری ساده‌تر موضوعات گوناگون کتاب کمک‌کننده است. حل مسائل هر بخش کتاب، با ارائه‌ی فرمول‌های ساده و فوت‌ و فن‌های حرفه‌ای برای حل سریع‌تر تست‌ها، دیگر کار دشواری نخواهد بود و سؤالات چهارگزینه‌ای انتهای هر فصل نیز به مخاطبان کمک می‌کند آموخته‌های خود را بسنجند. پاسخ سؤالات چهار گزینه‌ای نیز در انتهای کتاب موجود است.

کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور یکی از آثار مجموعه‌ی لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه نو است. پس از تهیه نسخه‌ی الکترونیکی کتاب می‌توانید با اسکن کیوآرکد موجود در بخش فهرست، نسخه صوتی آن را نیز بشنوید. این کتاب علاوه‌بر جمع‌بندی کنکور، برای یادگیری بهتر درس اقتصاد و شرکت در امتحانات مدرسه نیز بسیار کاربردی است.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه نو

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی انتشارات مهر و ماه نو، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی برای یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه در واقع هر درس را لقمه می‌کند و به مخاطب می‌دهد. همه محتوای کتاب درسی و نکات به صورت طبقه‌بندی شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شود. در بیشتر موراد نیز در انتهای هر فصل با سوالات چهارگزینه‌ای مطالب کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. در انتها، این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتواهای مربوط را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... برخی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور برای داوطلبان کنکور علوم انسانی و تمام دانش‌‌آموزانی که می‌خواهند دانش خود را در درس اقتصاد افزایش دهند، بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور: مفاهیم، حفظیات و مسائل می‌خوانیم

کارآفرین کیست؟ تعریف: کسی که با‌نوآوری و خطرپذیری 1. محصولات‌ جدیدی تولید و عرضه می‌کند 2. راه‌های‌ جدیدی برای تولید کشف می‌کند.
مثال: امروزه در ایران از هر ده نفر، شش نفر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، با اینکه 20 سال پیش این شبکه‌ها وجود نداشت. علت این تغییر، ایجاد شبکه‌های اجتماعی توسط کارآفرینان است. نکته: فرمول محاسبه‌ی کارآفرینی در هر کسب‌وکار به‌صورت زیر است: نوآوری × خطرپذیری = میزان کارآفرینی

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اصول انتخاب در کسب‌وکار
درس 1: کسب‌وکار و کارآفرینی
درس 2: انتخاب نوع کسب‌وکار
درس 3: اصول انتخاب درست
درس 4: مرز امکانات تولید
فصل 2: بازیگران اصلی در میدان اقتصاد
درس 5: بازار چیست و چگونه عمل می‌کند؟
درس 6: نقش دولت در اقتصاد چیست؟
درس 7: تجارت بین‌الملل
فصل 3: اقتصاد رشد و پیشرفت
درس 8: رکود، بیکاری و فقر
درس 9: تورم و کاهش قدرت خرید
درس 10: مقاوم‌سازی اقتصاد
درس 11: رشد و پیشرفت اقتصادی
فصل 4: اقتصاد در خانواده
درس 12: بودجه‌بندی
درس 13: تصمیم‌گیری در مخارج
درس 14: پس‌انداز و سرمایه‌گذاری
پاسخنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور: مفاهیم، حفظیات و مسائل
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات337
زبانفارسی
شابک978-600-317-689-8
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی اقتصاد کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.