معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور نوشته‌ی حسین منصوری، یکی از کتاب‌های کاربردی مجموعه‌ی لقمه طلایی است. این کتاب، همه‌ی کلماتی را که در سه کتاب‌ عربی دبیرستان آمده است، از نظر ترجمه، تحلیل صرفی، تعریب و... به طور کامل بررسی می‌کند. به علاوه، مقدمه‌ای دارد که به صورت خلاصه، قواعد و فنون ترجمه را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.

دربار‌ه‌ی کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور

درس عربی برای دانش‌‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی یکی از دروس اثرگذار و مهم است که چه به آن علاقه داشته باشند و چه نه، باید سعی کنند در امتحانات نهایی نمره خوبی از آن بگیرند و در کنکور درصد بالایی را کسب کنند. ضریب این درس در کنکور علوم انسانی پنج است و این یعنی برای قبولی در رشته‌ها و دانشگاه‌های برتر، باید درس عربی را جدی بگیرید و سطر به سطر آن را با موشکافی مطالعه و تمرین کنید. کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور نوشته‌ی حسین منصوری به دانش‌آموزان کمک می‌کند همه‌ی کلمات موجود در کتاب‌های 3 سال دبیرستان را به خوبی بررسی کنند و یاد بگیرند.

پس از آن که قواعد کلی درس عربی را یاد گرفتید، یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای تمرین و تکرار و تثبیت یادگیری انجام دهید، دوره‌ی دوباره‌ی کتاب درسی به روشی مفید، اثرگذار و به دور از فرسودگی است. با کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور از ابتدای کتاب درسی عربی دهم، شروع به مطالعه می‌کنید و سطر به سطر با کلمات پیش می‌روید. اما اگر فکر کرده‌اید که با این کتاب فقط معنی کلمات را دوره می‌کنید، سخت در اشتباهید. در کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور علاوه بر دوره‌ی معنی کلمات، هر کلمه تحلیل صرفی می‌شود و از نظر اِعراب هم مورد بررسی قرار می‌گیرد. با این روش شما در بررسی هر کلمه، در واقع همه‌ی دانسته‌های خود از قواعد و فن ترجمه را نیز دوره می‌کنید و نکات ریز و درشتی را که ممکن است در مطالعه‌ی اولیه در ذهنتان تثبیت نشده باشد، برایتان دوره می‌شود.

نکته‌ی مثبت دیگر مربوط به کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور این است که در ابتدای کتاب، مقدمه‌ای جامع، کامل و در عین حال خلاصه از قواعد و فن ترجمه در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است وبه نوعی همه‌ی آنچه در این چند سال خوانده‌اند برایشان دوره می‌شود. به علاوه، پس از بررسی هر کلمه، اگر جمله پیچیده‌ای در درس یا سؤال کنکور مرتبط با آن کلمه وجود داشت، به آن اشاره می‌شود. در انتهای هر درس نیز، کلمات مترادف، متضاد، جمع‌های مکسر و... مربوط به واژگان آن درس در چند جدول ارائه شده است که مطالعه‌ی آن‌ها کمک زیادی به تثبیت دانسته‌ها در ذهن شما می‌شود.

کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور ذیل مجموعه‌ی لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده و مثل سایر کتاب‌های این مجموعه، با خرید نسخه چاپی یا الکترونیکی آن و از طریق اسکن کیوآرکد موجود در بخش فهرست، می‌توانید به صورت صوتی هم مطالب را استفاده کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه نو

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، کتاب‌های لقمه‌ی طلایی، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی برای یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه کتاب‌ها که انتشارات مهر و ماه نو چاپ آن‌ها را برعهده داشته است، درس‌ها را لقمه می‌کنند و به خورد مخاطب می‌دهند! همه محتوای کتاب درسی و نکات آ» به صورت طبقه‌بندی شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شوند. در انتها، این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتوا را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... فقط تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور برای داوطلبان کنکور این رشته‌ی تحصیلی مفید است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
عربی دهم
درس 1: ذاک هو الله
درس 2: انکم مسوولون
درس 3: مطر السمک
درس 4: التعایش السلمی
درس 5: هذا خلق الله
درس 6: المعالم الخلابه
درس 7: صناعه النفط
درس 8: یا من فی البحار عجائبه
عربی یازدهم
درس 1: مواعظ قیمه
درس 2: صناعه التلمیح فی الادب الفارسی
درس 3: عجائب المخلوقات
درس 4: تاثیر اللغه الفارسیه علی اللغه العربیه
درس 5: الصدق
درس 6: ارحموا ثلاثه
درس 7: لاتقنطوا
عربی دوازدهم
درس 1: الداء و الدواء
درس 2: الوجه النافع و الوجه المضر
درس 3: ثلاث قصص قصیره
درس 4: نظام الطبیعه
درس 5: یا الهی
پیوست
اصطلاحات عربی دهم، یازدهم و دوازدهم
خلاصه قواعد و نکات ترجمه
واژه‌نامه‌ی الفبایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات321
زبانفارسی
شابک978-600-317-404-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی سطر به سطر واژگان عربی انسانی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.