معرفی و دانلود کتاب ماشا و سه خرس

عکس جلد کتاب ماشا و سه خرس
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماشا و سه خرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماشا و سه خرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماشا و سه خرس

مونی لیم در کتاب ماشا و سه خرس ماجرای معروف دختر بچه‌ی بازیگوشی را به تصویر می‌کشد که هنگام بازی در جنگل، با کلبه‌ی خرس‌ها رو به رو شده و بی‌اجازه وارد آن می‌شود و از وسایلشان استفاده می‌کند.

درباره کتاب ماشا و سه خرس:

روزگاری سه خرس که اعضای یک خانواده بودند، در یک کلبه کوچک و زیبا در اعماق جنگل زندگی می‌کردند. یک روز صبح، بابا خرسه پیشنهاد می‌دهد تا برای پیاده‌روی به جنگل بروند. اما در همان موقع دختر بچه‌ای زیبا به نام ماشا که در جنگل گم شده است ناگهان خود را در مقابل خانه خرس‌ها می‌بیند.

ماشا هر چه در خانه را می‌کوبد، هیچ‌کس در را به رویش باز نمی‌کند. اما او که خیلی کنجکاو شده است، یواشکی وارد خانه خرس‌ها می‌شود و...

قصه هیجان‌انگیز کتاب ماشا و سه خرس (Masha and three bears) یکی از داستان‌های شناخته شده در سراسر جهان است که مونی لیم (Moni Lim) سعی دارد با بازنویسی آن روایتی نو از آن را در اختیار کودکان نسل امروز قرار دهد.

کتاب ماشا و سه خرس مناسب چه کسانی است؟

این داستان افسانه‌ای مهیج که در تمام دنیا شهرت دارد، به خردسالان و کودکان دبستانی که به قصه‌های خیالی علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب ماشا و سه خرس می‌خوانیم:

وقتی علاءالدین به خانه رسید، شروع به تمیز کردن چراغی کرد که از غار آورده بود. ناگهان جنی در برابر او ظاهر شد. جن چراغ جادو از علاءالدین خواست آرزویی بکند. علاءالدین از جن خواست او را ثروتمند کند و جن آرزوی علاءالدین را برآورده کرد و علاءالدین و مادرش را ثروتمند کرد. روزی علاءالدین به طور اتفاقی شاهزاده خانم زیبایی را دید و او را دنبال کرد تا به قصر پادشاه رسید.

علاءالدین پیش پادشاه رفت تا از دختر پادشاه خواستگاری کند. پادشاه گفت که اگر برای دخترم قصر بزرگ و زیبایی بسازی با ازدواج تو و دخترم موافقت می‌کنم. علاءالدین از جن تقاضا کرد آرزوی دومش را برآورده کند و برای او قصر زیبایی بسازد. علاءالدین و شاهزاده و مادرش به قصر رفتند و با خوشحالی در آن جا زندگی کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماشا و سه خرس
نویسنده
مترجمبنفشه کاظمی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-6428-83-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماشا و سه خرس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماشا و سه خرس

برای دریافت کتاب ماشا و سه خرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.