معرفی و دانلود کتاب مبانی شبیه سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی

عکس جلد کتاب مبانی شبیه سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی
قیمت:
۵۲۰۰۰ ۴۶,۸۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مبانی شبیه سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مبانی شبیه سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مبانی شبیه سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی

اگر می‌خواهید استفاده از نرم‌افزار مفید و پرکاربرد انسیس ماکسول را آغاز کنید، کتاب مبانی شبیه سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی یک کلاس درس ویژه برای شماست! در میان مختصصان و فعالان دنیای الکترونیک و مهندسی مکانیک، شاید هیچ نرم‌افزاری به محبوبیت انسیس ماکسول نباشد. از این رو، مهدی دادخواه تهرانی و زهرا بدیعی، نویسندگان این کتابِ موفق، با رویکری کاملاً کاربردی الفبای این برنامه‌ی پرفایده را به شما خواهند آموخت.

درباره‌‌ی کتاب مبانی شبیه‌سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی

انسیس ماکسول، نام نرم‌افزاری پرکاربرد و نام‌آشنا در حوزه‌ی الکترونیک و تحلیل اجسام و میدان‌های الکترومغناطیسی است؛ برنامه‌ای با حجم مناسب، دقت محاسبه و کارایی بالا که ورود آن به دنیای نرم‌افزار‌ها همچون یک انقلاب بزرگ بود. با‌این‌حال استفاده از نرم‌افزار‌های حرفه‌ای برای کاربران همواره با چالش‌هایی همراه است و نیاز به تمرین و کسب مهارت ویژه دارد. کتاب مبانی شبیه‌سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی، نوشته‌ی مهدی دادخواه تهرانی و زهرا بدیعی موانع یادگیری و استفاده از این نرم‌افزار پرکاربرد را از سر راه برداشته و همچون یک دوره‌ی آموزشی کامل و جامع، صفر تا صد مسیر حرفه‌ای شدن در استفاده از این ابزار مفید را به مخاطبان خود می‌آموزد.

کتاب مبانی شبیه‌سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی، به‌گونه‌ای طراحی شده تا هم تازه‌واردان این عرصه از مبانی اولیه تا قدم‌های نهایی استفاده از انسیس ماکسول را بیاموزند و هم حرفه‌ای‌‌تر‌ها بتوانند با استفاده از نکات این کتاب به رفع نقص و موانع کاری خود بپردازند. این کتاب در چهار فصل به نگارش درآمده است. در فصل ابتدایی، روش‌های مدل‌سازی به‌طور کامل برای مخاطبین شرح داده می‌شود و مباحثی همچون ایجاد هندسه در ماکسول تا خطاهای رایج در مدل‌سازی ارائه می‌گردد. در فصل دوم عملیات شبکه‌بندی به‌طول مفصل تشریح خواهد شد و نویسندگان در فصل بعدی به موضوع انواع حل‌گر‌ها خواهند پرداخت. در نهایت و در فصل پایانی، آنچه نقطه‌ی قوت کتاب است، یعنی تمرین‌های کاربردی، به مخاطب ارائه خواهد شد. این تمرین‌ها ضمن بالا بردن مهارت کاربر انسیس ماکسول، در یادآوری و مرور مباحث تئوری کتاب نیز نقش ویژه‌ای خواهد داشت. در نهایت، اگر به‌دنبال آشنایی اولیه با محیط برنامه‌ی انسیس ماکسول هستید، و یا قصد افزایش سطح کیفی کار خود در استفاده از این نرم‌افزار را دارید، کتاب مبانی شبیه‌سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی یک گزینه‌ی مناسب برای شماست.

کتاب مبانی شبیه‌سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی، با تلاش مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب مبانی شبیه‌سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمامی دانشجویان، طراحان و مهندسان حوزه‌ی مکانیک و الکترونیک پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب مبانی شبیه سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی می‌خوانیم

ایجاد شبکه به دو دلیل مجزا و در عین حال مرتبط، باهم دارای اهمیت می‌باشد. در مرحله اول شبکه برای تعیین حل عددی میدان به طور مستقیم استفاده شده و پس از آن شبکه برای تولید نتایج ثانویه مانند انتگرال گیری بر مبنای حجم یا سایر محاسبات میدان مورد استفاده قرار می‌گیرد که با اندازه شبکه میزان دقت مورد نظر و مقدار منابع محاسباتی در دسترس مشخص خواهند شد. دقت حل به اندازه هر یک از المان‌های مجزا (چهارضلعی) بستگی دارد به طور کلی حل‌های مبتنی شبکه با هزاران المان دقیق تر از حل‌های مبتنی بر شبکه‌های درشت با المان‌های نسبتاً کم می‌باشند. برای توصیف دقیق مقدار، میدان میتوان گفت لازم است هر آلمان یک ناحیه‌ی به اندازه ی کافی کوچک را اشغال کرده باشد تا با دقت کافی از طریق گره‌های مجاور، محاسبه گردد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مدلسازی هندسی
فصل دوم: شبکه‌بندی
فصل سوم: حل‌گر
فصل چهارم: تمرین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مبانی شبیه سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات197
زبانفارسی
شابک978-622-218-094-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های مهندسی مکانیک
قیمت نسخه الکترونیک
۵۲۰۰۰ ۴۶,۸۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مبانی شبیه سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی

برای دریافت کتاب مبانی شبیه سازی در انسیس ماکسول همراه با مثال‌های کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.