معرفی و دانلود کتاب مداد رنگی مدرن: جستجویی تفریحی و مدرن در طراحی مداد رنگی

عکس جلد کتاب مداد رنگی مدرن: جستجویی تفریحی و مدرن در طراحی مداد رنگی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مداد رنگی مدرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مداد رنگی مدرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مداد رنگی مدرن: جستجویی تفریحی و مدرن در طراحی مداد رنگی

کتاب مداد رنگی مدرن نوشته‌ی چلسی وارد اصول اولیه‌ی کار با مدادرنگی و کشیدن نقاشی را به زبانی ساده به مخاطب ارائه می‌کند. اگر دوست دارید نقاشی کشیدن با مدادرنگی را بر اساس اصول استاندارد بیاموزید، اثر حاضر گزینه‌ی خوبی برای شروع است. گفتنی‌ست این کتاب در فهرست 54 کتاب برتر در تمام دوران در حوزه‌ی طراحی با مداد رنگی به انتخاب "BookAuthority" قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب مداد رنگی مدرن

کتاب مداد رنگی مدرن (Modern Colored Pencil) اثر چلسی وارد (Chelsea Ward) برای اولین بار در سال 2019 به چاپ رسید و ترجمه فارسی آن نیز به کوشش امیر استادلطفی در سال 1400 منتشر شد. در این کتاب تمام مفاهیم اولیه‌ی موردنیاز برای خلق آثار بدیع با مدادرنگی ارائه شده است. چلسی وارد هنرمند بااستعدادی است که در کتاب مداد رنگی مدرن در قالب تمرین‌ها و پروژه‌های خلاقانه به شما می‌آموزد چطور با مدادرنگی نقاشی‌های اصولی، استاندارد و زیبا بکشید.

چلسی وارد کتاب مداد رنگی مدرن را در شش فصل نگارش کرده است. او این اثر را با معرفی مختصری از ابزارهای مختلف (مدادرنگی، مداد طراحی، مداد آبرنگ، انواع کاغذها و سایر ابزارها) شروع می‌کند و مفاهیم پیچیده‌تری مانند ترکیب رنگ، سایه روشن، بافت و مواردی از این قبیل را به شیوه‌ای ساده آموزش می‌دهد. از دیگر آموزش‌هایی که در کتاب مدادرنگی مدرن به آن پرداخته شده است می‌توان به کتاب‌های «طراحی معماری و منظره»، «نقاشی حیوانات و وسایل روزمره» و «طراحی ژست» اشاره کرد. هدف چلسی وارد از نگارش کتاب مدادرنگی مدرن ارائه نکات آموزشی، تشویقی و راهنمایی‌های مناسب برای آشنا شدن با اصول ابتدایی مهم در حوزه‌ی طراحی و نقاشی است.

کتاب مداد رنگی مدرن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تمامی دانشجویان و علاقه‌مندان به هنر طراحی و نقاشی مناسب است. اگر شما هم به هنر نقاشی علاقه‌مند هستید و دوست دارید نقاشی کشیدن را شروع کنید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب مداد رنگی مدرن را بخوانید.

با چلسی وارد بیشتر آشنا شویم

چلسی وارد نویسنده، هنرمند و مربی هنری ساکن کالیفرنیای آمریکا است که کار با آبرنگ را بیش از همه‌چیز دوست دارد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته‌ی کارشناسی هنرهای زیبا در دانشگاه آستین تگزاس گذراند. چلسی وارد کارگاه‌های آموزشی متعددی برگزار می‌کند و هر ساله در ایتالیا میزبان یک نشست هنری سالیانه است. در کنار این فعالیت‌ها، یک کسب‌وکار لوازم تحریر هم دارد که مزین به آثار هنری خودش است. چلسی وارد در حوزه‌ی نویسندگی هم دستی بر قلم دارد و از جمله آثار منتشر شده‌ی او می‌توان به کتاب‌های «مداد رنگی مدرن»، «طراحی مدرن»، «سال هنری تو» و «طراحی آسان» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب مداد رنگی مدرن می‌خوانیم

«ترسیم زندگی روزمره»:

زمانی که تصمیم بگیرید که چه چیزی را در آینده ترسیم کنید، گاهی اوقات بهترین راه حل این است که برای الهام گرفتن به محیط اطراف خود نگاه کنید. چه در آشپزخانه باشید، چه در اتاق نشیمن خانه خود، در محل کار در زمان استراحت و ناهار، یا استراحت در کافی شاپ محلی، کشیدن وسایلی از زندگی روزمره شما نه تنها برای روئیت محیط اطرافتان، بلکه برای تمرین نیز راهی عالی است. واژگان نقاشی خود را بسازید و از الهامات غیرمنتظره اطراف خود بهره مند شوید.

نقاشی‌های زندگی روزمره می‌توانند به سادگی لیوان قهوه مورد علاقه شما یا کاسه میوه روی پیشخوان یا به پیچیدگی تابلوی اعلانات یا مجموعه‌ای از سوغاتی‌های سفر باشند. الهامات زیادی در اطراف شما وجود دارد حتی باغچه شما می‌تواند یک موضوع نقاشی باشد.

«میوه‌ها و سبزیجات»:

غذایی که می‌خورید، یک نقطه شروع عالی برای طراحی با مداد رنگی می‌باشد. میوه‌ها و سبزیجات موضوعات رنگارنگی هستند که دارای شکل‌ها، اندازه‌ها و بافت‌های منحصر به فردی هستند.

«سیب»:

کشیدن سیب سرگرم کننده است رنگ‌های زیادی روی این میوه کوچک وجود دارد! ممکن است در نگاه اول قرمز یکدست به نظر برسد، اما با نگاهی دقیق‌تر، سایه‌های مختلف و رنگ‌های برجسته‌ای را می‌بینید که با مداد رنگی مشخص می‌شود!

به آرامی سیب را با مداد طراحی کنید و به بی نظمی‌های شکل آن توجه کنید. قسمت بالای محل جوانه زدن ساقه را فراموش نکنید. من دوست دارم برای نشان دادن نقاط برجسته نیز خطوط ساده اضافه کنم.

فهرست مطالب کتاب

1: معرفی
لوازم و ابزار
ابزارها و تکنیک‌های پاک کردن
تکنیک‌های علامت گذاری
جستجو در رنگ
ترکیب و صیقل دادن (جلا)
لایه بندی برای ساخت بُعد، ابعاد، اندازه
کار بر روی کاغذ رنگی
2: مشاهده و استفاده از الگوها
در جستجوی الگوها
3: ترسیم زندگی روزمره
میوه‌ها و سبزیجات
اشیاء شیشه ای
لوازم میز تحریر
گیاهان
پرسپکتیو داخلی
4: طراحی معماری و منظره
پنجره ها
درها
مناظر طبیعی
5: نقاشی حیوانات
طراحی ژست
گربه و سگ
پرنده‌ها
زرافه
6: مطالعات فیگور
رنگ پوست و رنگ مو
نسبت‌های شکل
طراحی ژست
جمع بندی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مداد رنگی مدرن: جستجویی تفریحی و مدرن در طراحی مداد رنگی
نویسنده
مترجمامیر استاد لطفی
ناشر چاپیانتشارات افریز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-622-7408-09-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مداد رنگی مدرن

سمیرا شفیعی
۱۴۰۲/۲/۲۲
سلام برای مبتدی‌ها مناسب از پایه شروع شده اگه کسی تجربه داشته باشه متوجه میشه که مطالب کتاب کم خلاصه کوتاه، کلی، هست.
فریدون ام
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خوبی هست و اطلاعات خوب در مورد نقاشی ارائه میده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مداد رنگی مدرن

برای دریافت کتاب مداد رنگی مدرن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.