معرفی و دانلود کتاب ملکان هفت قصر

عکس جلد کتاب ملکان هفت قصر
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ملکان هفت قصر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ملکان هفت قصر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ملکان هفت قصر

کتاب ملکان هفت قصر داستانی فانتزی از جهانی خیالی را روایت می‌کند که دختری به‌تصادف به آن راه پیدا می‌کند. زهرا عبدولی در این کتاب از عناصری بهره می‌برد که به خیال‌انگیزتر شدنِ داستان کمک می‌کنند و درعین‌حال منطق درونیِ جهانِ داستان را حفظ می‌کنند.

درباره‌ی کتاب ملکان هفت قصر

فکر کنید زمانی که با رخوت در اتاقتان نشسته‌اید، به‌ناگاه وارد دنیایی دیگر می‌شوید؛ دنیایی خیالی که در آن حیوانات حرف می‌زنند و یک قصر فانتزی، هزاران کتاب از زندگیِ آدم‌های مختلف را در خود جای داده است. تنها کافیست با راهنمایی دوستان جدیدتان که دو آهو به نام‌های هانی و مانی هستند به آن‌جا بروید و هر کتابی که می‌خواهید، مطالعه کنید. چقدر به وجد می‌آیید؟ کتاب ملکان هفت قصر به قلم زهرا عبدولی در چنین دنیایی می‌گذرد.

روزی دختری در حال نوشتن داستان‌های خیالی‌اش است که صدای زن و مردی را در اتاقش می‌شنود. سر برمی‌گرداند و خودش را در جنگلی انبوه می‌یابد. مرد شعر می‌خواند و زن شوهرش را تشویق می‌کند تا خواننده شود و به شهرت برسد. دخترِ قصه‌ی کتاب ملکان هفت قصر، ناگهان پشت بوته‌ها می‌پرد تا ببیند چه کسانی حرف می‌زنند، اما با صحنه‌ای باورنکردنی روبه‌رو می‌شود. آن‌ها نه انسان، بلکه دو آهو هستند. چطور ممکن است حیوانات بتوانند حرف بزنند؟ وقتی دختر این سوال را مطرح می‌کند، آهوها بسیار متعجب می‌شوند؛ چون از نظر آن‌ها حیوانات همیشه می‌توانستند حرف بزنند. حالا آن‌ها شگفتی‌های بیشتری دارند که نشان دخترک بدهند. با بردن او به کتاب‌خانه‌ای بزرگ و پررمزوراز، مانی، یکی از آهوها، کتابی برای خواندن به دخترک پیشنهاد می‌کند به نامِ «ملکان هفت قصر». مانی توضیح می‌دهد که این کتاب دلیل شگفتی‌های این جهان و رمزورازهای آن را توضیح می‌دهد. دخترک ترغیب می‌شود که کتاب زندگیِ کسی که مالک هفت قصر بوده را بخواند...

کتاب ملکان هفت قصر‌ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به طرفداران داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب ملکان هفت قصر می‌خوانیم

یک روز که در قصر نیلوفر بودم و می‌خواستم چند نفر از آن‌ها را برای فرماندهی سپاه‌های قصرهای دیگر انتخاب کنم، چون افراد قصر نیلوفر قدرتمندتر از قصرهای دیگر بودند، سواری با سرعت به این قصر آمد. نگهبانان قصر نیلوفر از او پرسیدند برای چه کاری آمده‌ای و از چه قصری می‌آیی؟ سوار گفت قاصدی هستم از قصر رز. خبر خیلی مهمی برای پادشاه هفت قصر آورده‌ام. زودتر بذارید برم. من هم همراه با چند فرمانده از آنجا رد می‌شدم، آن سوار تا مرا دید با صدای بلند گفت قربان و از اسب پیاده شد و به طرفم آمد و گفت قربان حال همسرتان بد شده است. دستپاچه و ناراحت گفتم چرا؟ گفت باید به قصر بیایید. با همراهان به قصر رز برگشتیم. وقتی به تالار قصر رسیدیم مادر آنا که اصلاً ناراحت نبود، منتظر آمدن من بود. جلو رفتم و ازش پرسیدم مادر، حال آنا چطور است. گفت پسرم حالش خوبه یه لحظه حالش بد شد ما ترسیدیم که خدای نکرده اتفاقی بیفتد اما ناراحت نباش، چیزی نیست.

تو داری پدر می شوی. آنا باردار است. تا این حرف را شنیدم از خوشحالی زبانم بند آمده بود. زود به اتاق آنا رفتم. رز آنجا بود، جلو رفتم و گفتم سلام زن داداش حال آنا چطوره گفت حالش خوبه نگاهی به من کرد و گفت انگار خبر را بهت رسوندن که اینقدر خوشحالی.

فهرست مطالب کتاب

دفتر اول: جانا
1: اولین مالک هفت قصر
2: آیا او پدرم بود؟
3: پا گذاشتن به دنیایی دیگر
4: دو اتفاق بزرگ و جالب
5: هانکس و مکث
6: خواب عجیب
7: قیافه‌ی واقعی هانکس
8: راز دو غریبه
9: حرف‌های پنهانی
10: کشتی به‌سوی مرگ
11: بازگشت
12: سنگ‌دل
13: تاوان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ملکان هفت قصر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات115
زبانفارسی
شابک978-964-8942-37-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ملکان هفت قصر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ملکان هفت قصر

برای دریافت کتاب ملکان هفت قصر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.