معرفی و دانلود کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم!

عکس جلد کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم!
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم!

با کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم! همراه شوید و به سباستین کوچولو کمک کنید تا در موقعیت‌های مختلف، رفتار درست را انتخاب کند. لوری رایت، نویسنده‌ی کودکان، در این داستان بامزه و پرماجرا به مخاطبان خردسال خود درس‌هایی درباره‌ی انتخاب درست و آشنایی با احساسات درونی را آموزش می‌دهد. صبر کردن برای سباستین گاهی سخت‌ترین کار دنیاست، پس بیایید با قهرمان کوچک داستان ما همراه شویم تا ببینیم آیا او می‌تواند رفتار درست را انتخاب کند؟

درباره‌‌ی کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم!

آن روز برای سباستین یک روز ویژه بود! پسرک بازیگوش داستان من بهترین رفتار را می‌کنم! (I Can Handle It 2) در ساعات آن روز، انتظار یک اتفاق بزرگ را می‌کشید و آرام‌وقرار نداشت. چراکه صبور بودن برای سباستین کار چندان راحتی نیست. اما پسر باهوش داستان ما دوست دارد در هر شرایطی بهترین عملکرد را داشته باشد و رفتار مناسب را انتخاب کند؛ اما باید دید آیا در موقعیت‌های متفاوت هم از پس این قضیه برمی‌آید؟ لوری رایت (Laurie Wright) راوی این قصه‌ی خواندنی و آنا سانتو (Ana Santos) تصویر‌گر نقاشی‌های رنگی و خیره‌کننده‌ی آن است.

کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم! داستان «انتخاب» میان رفتارهای مختلف است. همه‌ی ما در برخوردها و عکس‌العمل‌های خود آزادیم و این آزادی از بزرگ‌ترین شانس‌هایی‌ست که زندگی به ما داده! پس خوب است باردیگر آن را در قالب این داستان شیرین مرور کنیم و از قدرت‌های درونی خود شگفت‌زده شویم! روایت این قصه به ما خواهد آموخت تا چگونه ذهن خود را برای داشتن بهترین رفتار آماده کنیم و چطور در موقعیت‌های مختلف عکس‌العمل مناسبی نشان دهیم؛ درست مثل کاری که سباستین کوچک در روز تولد خواهرش قرار است انجام دهد!

معرفی و دانلود کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم!

با کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم! یاد می‌گیریم تا چگونه احساسات مختلف خود را بازشناسیم و آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف به‌کار ببندیم. جملات انگیزشی نویسنده در این داستان به خواننده‌ی خردسال کمک می‌کند تا در دوره‌ی ابتدایی زندگی، دروس مثبت‌نگری و عشق و علاقه‌ را در ذهن خود تکرار کنند و آن را در مراحل بعدی زندگی به کار ببندند. لوری رایت، نویسنده‌ی این کتاب که خود مادر سه فرزند است به شما کمک می‌کند تا درست مثل خود او، منفی‌نگری‌ها و نگرش‌های ناکارآمد نسبت به خودتان را در یک صندوقچه بگذارید و برای همیشه در آن را ببندید!

این کتاب ماندگار در سال 2017 به نشر جهانی رسید. نسخه‌ی فارسی این اثر با ترجمه‌ی شبنم حیدری‌پور و از طریق انتشارات مهرسا هم‌اکنون در اختیار شماست.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras) یک مجموعه‌ی داستانی و تصویری با محوریت آموزش برای کودکان است. این مجموعه، مبانی روان‌شناسی «مثبت‌نگر» را با بیانی ساده و کارساز به کودکان ارائه می‌دهد. مخاطبان کودک داستان‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی، با کمک قصه‌های شیرین و آشنا و تصاویر گرم و رنگی کتاب می‌آموزند تا چگونه با چالش‌های تازه‌ی زندگی، مثل ترس روبه‌رو شوند و عشق و احساس ارزشمندی بیشتری نسبت به خود داشته باشند. قهرمانان این داستان‌ها، همگی کودک هستند. آن‌ها در مسیر قصه با مخاطب خود همراه می‌شوند و به ایجاد حس هم‌ذات‌پنداری در او کمک می‌کنند. این حس به یاری کودکان خواهد آمد تا در هیچ‌یک از چالش‌های زندگی احساس تنهایی و ناامیدی نکنند و بدانند در موقعیت‌های مختلف، دوستان مشترک زیادی دارند. انتشارات مهرسا، با تلاش ویژه و ارزشمند خود در زمینه‌ی گسترش کتاب‌های مفید، این مجموعه را به دست علاقه‌مندان رسانده است. کتاب‌های «من مهم هستم!» و «من بهترین رفتار را می‌کنم!» دو نمونه از کتاب‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان مفید و خواندنی یک گزینه‌ی عالی برای آموزش دروس مدیریت احساسات به کودکان است. گروه سنی مثبت 5 سال مخاطب هدف این اثر هستند.

در بخشی از کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم! می‌خوانیم

وقتی به خانه‌ی کسی می‌روم و مجبور می‌شوم غذایی را بخورم که تا حالا نخورده‌ام، دلهره می‌گیرم.
حالا باید چه‌ کار کنم؟

می‌توانم با غذایی شروع کنم که به آن عادت دارم.

می‌توانم کمی سس گوجه فرنگی روی غذایم بریزم.

می‌توانم از هر غذا، کمی امتحان کنم تا ببینم از مزه‌ی آن خوشم می‌آید یا نه.

من می‌توانم غذاهای جدید را امتحان کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من بهترین رفتار را می‌کنم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-9890-42-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم!

سمیه درودیان
۱۴۰۲/۹/۱۱
نمیشه بگی کتاب اینکار داری بچه رو نصحیت میکنی بچه تمایل نشان نمی‌دهد برای شنیدن کتاب چون داستان ندارد
ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
بهترین رفتار را نشان می‌دهد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم!

برای دریافت کتاب من بهترین رفتار را می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.