معرفی و دانلود کتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان

عکس جلد کتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان

کتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان نوشته‌‌ی بابک وطن دوست نخستین مجلد از مجموعه کتاب‌های نبرد ایزدان است. این مجموعه در دوازده جلد منتشر و در بازار کتاب عرضه شده است. در این کتاب‌ها داستان‌هایی از اساطیر ایران باستان ارائه می‌شود. کتاب حاضر شرح داستان آهورای ده‌ساله است که برای نخستین بار در مسابقه‌ی قهرمانان دهکده‌شان شرکت می‌کند. در مسیر این مسابقه حوادث غیرمنتظره‌ای برای دو شرکت‌کننده‌ی این مسابقه، یعنی آهورا و آنگرا اتفاق می‌افتد که داستان را بی‌نهایت جذاب می‌سازد.

کتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان می‌خوانیم

صخره‌ها و زمین‌های سنگلاخی از زیر پایش می‌گذشتند و دور می‌شدند. نور خورشید طلایی شده بود. شاید بهتر بود به سوی جنگل می‌رفت. اما چیز دیگری به چشمش خورد. این یکی هم آدم، ولی بچه بود. خوراک چربی به نظر می‌رسید. بخصوص که تنها هم بود. پایین‌تر رفت. شاید کمی بزرگ بود. اما می‌توانست شکارش کند. از طرفی شکار آدم‌ها کار خطرناکی بود. برخلاف دیگر موجودات، آدم‌ها برای نجات یکدیگر، یا حتی برای انتقام می‌آمدند. کم نبودند پرند‌ه‌های دیگری که بعد از حمله به یک انسان، خودشان شکار آدم‌ها شده بودند. با این وجود، بچه‌هایش گرسنه بودند و داشت دیر می‌شد. شکار دیگری هم نمی‌دید که بخواهد از خیر این یکی بگذرد. چنگال‌هایش را باز و بسته کرد. از بالای سر پسرک گذشت و دور زد. برای شکار همیشه باید از پشت نزدیک می‌شد. آهورا به عقابی که دور می‌شد نگاه کرد. هیچوقت عقابی به این بزرگی ندیده بود. رنگش هم عجیب بود. حدس می‌زد عقاب سپید پرندۀ کمیابی باشد. از لحظه‌ای که فرار کرده بود مدام در فکر پیتار بود. خاطراتشان را به یاد می‌آورد. حالا با دیدن عقاب دوباره یاد ناپدری‌اش افتاده بود. پیتار عاشق عقاب‌ها بود. قصه‌های جالبی از آن‌ها برایش تعریف کرده بود. می‌گفت عقاب‌ها موجودات شروری نیستند. می‌گفت عقاب‌ها جنگجوهای جوانمردی‌ هستند. اگر لازم بود بجنگند مثل یک مرد و عادلانه می‌جنگیدند. می‌گفت دیدن عقاب نشانه‌ای از بخت خوب است.

فهرست مطالب کتاب

خیلی پیشتر از شروع داستان
فصل یک. وقت نبرده!
فصل دو. درۀ گذشته
فصل سه. سیاهی از راه میرسد
فصل چهار. سرنوشت
فصل پنج. شکار جادوگر
فصل شش. سرواشا
فصل هفت. یاغیان کوهستان
فصل هشت. معبد سرنوشت
فصل نه. مسیر
فصل ده. سقوط هپداسا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان
نویسنده
ناشر چاپینشر هیدیس
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-96922-6-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان

برای دریافت کتاب نبرد ایزدان - جلد اول: نبرد قهرمانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.