معرفی و دانلود کتاب هفت راز اساتید پولسازی

عکس جلد کتاب هفت راز اساتید پولسازی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هفت راز اساتید پولسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت راز اساتید پولسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت راز اساتید پولسازی

این کتاب شما را ثروتمند می‌کند! رابرت شمین و پیتر هیرش در کتاب هفت راز اساتید پولسازی، گام‌های عملیاتی را طراحی کرده‌اند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید قدم به قدم آینده مالی خود را تضمین و یا اگر در شرایط نامناسبی قرار دارید، آن را ترمیم کنید.

درباره‌ی کتاب هفت راز اساتید پولسازی:

هدف اصلی کتاب هفت راز اساتید پولسازی (The seven SECRETS of the money masters) این نیست که آنقدر اطلاعات جمع‌آوری شده را در اختیار شما قرار دهد که مثلاً یک شبه شما را به یک سرمایه‌گذار واقعی تبدیل کند. این هدف تقریباً دست‌یافتنی نیست. هدف اصلی کتاب حاضر این است که هر آنچه که به صورت رویکردهای پایه‌ای در دنیای سرمایه‌گذاری وجود دارد، برای هر کسی با هر میزان پول و سرمایه‌ای به اشتراک بگذارد.

این کتاب در واقع شامل هیچ طرح یا نظام هدفمند و هماهنگی نیست که قادر باشد یک فرد ساده با کمی پول را به یک سرمایه‌گذار به‌نام و مشهور تبدیل کند. همچنین اصلاً در نظر ندارد تا لیست خاصی از آنچه که سرمایه‌گذاری شما را تضمین و شکست‌ناپذیر می‌کند در اختیارتان بگذارد، بلکه هدف اصلی کتاب این است که نکات مهم و حیاتی را به شما معرفی و سپس بازشناساند تا شما پس از تمرین و تکرار آن‌ها به درک درستی از پول و سرمایه‌گذاری واقعی برسید.

در این کتاب شما با انواع سود و یا پاداش‌ها نیز آشنا خواهید شد. در بخش ضمائم نویسندگان به شما پیشنهاد می‌دهند که هفت نوع سؤال را از مشاور مالی خود بپرسید تا بتوانید با پاسخ‌های آن‌ها منبع کاملی از اطلاعات مالی را تهیه کنید. باید خوب یاد بگیرید که هر نوع اطلاعاتی که به دست می‌آورید در دنیای اطراف شما چه تأثیری از خود بر جای می‌گذارند.

اگر در حال حاضر غرق در قرض و بدهی هستید و تاب و تحمل خواندن کتاب و یادگیری مباحث پول و سرمایه را ندارید می‌توانید روی فصل 3 این کتاب حساب کنید. در این فصل با استفاده از روش‌های برگرفته از نرم‌افزارها، راهکارهای حذف قرض و بدهی از صحنه روزگارِ زندگی‌تان را خواهید آموخت. در واقع این نرم‌افزارها راه و روش‌های خوبی را به شما می‌آموزند و فرصتی را در اختیارتان قرار می‌دهند که باید آن‌ها را خوب تمرین کنید.

نکوداشت‌های کتاب هفت راز اساتید پولسازی:

- هفت راز ارائه شده در این کتاب در حقیقت درک شما را نسبت به مسائل پول و ثروت بالا می‌برد و حتی تمریناتی که در این کتاب به شما خوانندگان محترم داده شده، همگی باعث می‌شوند که خوب فکر کنید و بر اساس داشته‌هایتان به رشد و پیشرفت برسید. (رابرت دین جی. آر.)

- هفت راز کتابی نیست که فقط بیانگر مباحث پول و مرتبط با آن باشد. در واقع پس از خواندن آن متوجه خواهید شد که می‌تواند منبع مهمی از یادگیری درباره پول و حتی ثروت‌های بزرگ باشد. (باب استید)

- من این کتاب را عمیقاً به کسانی که نیاز دارند در دنیای جدید سرمایه‌گذاری کنند و اوضاع اقتصادی امروز خود را بهبود ببخشند، توصیه می‌کنم. (اسکات‌ام استیل پی. سی.)

کتاب هفت راز اساتید پولسازی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید مدیریت امور مالی خود را به نحو احسن انجام دهید و فرصت‌ سرمایه‌گذاری‌های مناسب را از دست ندهید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب هفت راز اساتید پولسازی آشنا شویم:

رابرت شمین (Robert Shemin) کارشناس ثروت شبکه CNN و مهمان همیشگی برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ملی، منطقه‌ای و محلی است. او همچنین در بیش از سیصد روزنامه و مجله از جمله BusinessWeek ،Los Angeles Times ،Miami Herald ،New York Post ،USA Today، وال استریت ژورنال و مجله تایم و بسیاری دیگر حضور داشته است. علاوه‌براین شمین نویسنده ده کتاب پرفروش است، از جمله آخرین کتابش «چگونه می‌شود که آن احمق ثروتمند است و من نیستم؟» که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت ژورنال و نیویورک‌تایمز محسوب می‌شود.

پیتر هیرش (Peter Hirsch) نیز یکی از سخنرانان الهام‌بخش و مربیان فروش برتر کشور است که سخنرانی‌ها و آموزش‌هایی را در قالب چندین جلسه ارائه می‌دهد. اولین کتاب او، زندگی با اشتیاق، پرفروش‌ترین اثر در صنعت فروش مستقیم است.

در بخشی از کتاب هفت راز اساتید پولسازی می‌خوانیم:

اگر یک دوست مورد اعتماد و یا یکی از اعضای خانواده‌تان و یا حتی یکی از دلالان معروف شهرتان و یا حتی مشاور مالی‌تان به شما توصیه می‌کند و به شما صددرصد اطمینان می‌دهد که با انجام آن کار موفق می‌شوید، بهتر است چند سوال از خود درباره میزان مهارت و دانش آن‌ها بپرسید. فکر کنید که شخص توصیه‌دهنده مقابل شما واقعاً چه میزان اطلاعاتی از مهارت‌های فردی و اجتماعی دارد؟؟ آیا این مقدار دانش و مهارت را به عینه و به چشم خود دیده‌اید؟؟ آیا اگر شما چنین توصیه‌ای به او می‌دادید، و می‌پذیرفت و برای انجام آن اقدام می‌کرد؟؟ آیا به نظرتان حتی حرف‌های ساده و معمولی و روزانه هم برایتان جالب توجه و حرف حساب به نظر می‌آیند چه برسد به توصیه مالی؟؟ اگر واقعاً بخواهید صحت و سقم گفته‌های او را بررسی کنید باید به سراغ بهترین مشاوران مالی بروید و گفته‌های شخص توصیه‌کننده را برای آن شخص مشاور تعریف کنید.

نباید به شخص مشاور مالی بگویید که حرف‌هایی که قرار است بزنید را از زبان کسی به عنوان توصیه‌کننده شنیده‌اید، بلکه باید بگویید که حرف‌ها، حرف‌های خودتان است و نیاز دارید نظرات و طرز فکرتان را مطرح کنید و از صحت و سقم آن‌ها اطمینان حاصل کنید. سعی کنید برای انجام این کار شبیه یک مصاحبه برای شغل عمل کنید و مراقب باشد که شما باید در نقش استخدام‌کننده باشید و شخص مشاور مالی در نقش کارجو. از سوال پرسیدن اصلاً نترسید و هر آنچه به ذهنتان می‌آید را بپرسید. شما حق دارید از شخص مشاور بپرسید که جواز کسب و دیگر مجوزات کاری‌اش را از کجا و چه زمانی دریافت کرده است و یا اینکه لیست مهارت‌هایش چقدر عریض و طویل است. از تمامی نظرات مثبت و منفی مشتریان او نیز سر در بیاورید و منشاء آن‌ها را بررسی نمایید. باید کنکاش کنید که مدت زمان عملکرد او در نقش یک دلال و کارگزار تا زمانی که به یک مشاور مالی تبدیل شود چقدر بوده و تا به حال به چه افراد و شرکت‌ها و سازمان‌هایی خدمات‌رسانی و یا همکاری داشته‌ است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه: گاو لاغرمردنی
فصل 1: روز بد مایکل
فصل 2: هزینه‌ها و مخارج
فصل 3: گردش مالی
فصل 4: میزان بازگشت سود
فصل 5: اقتصاد
فصل 6: کارایی مالیات
فصل 7: احساس
حسن ختام: موفقیت مالی تنها یک راز دارد
ضمیمه 1: هفت سؤالی که باید از بزرگان پول پرسید
ضمیمه 2: 7 اشتباه بزرگ با پول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت راز اساتید پولسازی
نویسنده،
مترجممحمد ساسانی، افروز خسروپور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-622-284-200-0
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه، کتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هفت راز اساتید پولسازی

عمار اهنگر
۱۴۰۲/۱/۲۸
کتاب بدی نیست... کتابهای قوی تر دیگری میتوانند باشند که از انها استفاده کرد
تشکر فراوان از مجموعه کتابراه که بسیار بسیار دقیق و تفصیل مجموعه‌ای کتابهای تازه و بدیع را جمع اوری نمودند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب هفت راز اساتید پولسازی

برای دریافت کتاب هفت راز اساتید پولسازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.