معرفی و دانلود کتاب همسر خیلی خوب

عکس جلد کتاب همسر خیلی خوب
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همسر خیلی خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همسر خیلی خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همسر خیلی خوب

کتاب همسر خیلی خوب همان‌گونه که از نامش پیداست، به شما کمک می‌کند تا به انسان بهتر و سپس همسر بهتری تبدیل شوید. ملودی لیتن ویژگی‌های یک همسر خوب را برمی‌شمرد و در تلاش است تا با استفاده از شیوه‌هایی مؤثر این خصلت‌ها را در افراد نهادینه کند تا آرامش و رضایت بیشتری را در زندگی تجربه کنند.

درباره‌ی کتاب همسر خیلی خوب

شما هم مثل هرکس دیگری دلتان می‌خواهد رابطه‌ی عمیق و عاشقانه‌ای با همسرتان برقرار کنید؟ مسلم است که پاسخ مثبت است، اما در دست داشتن کلید حل این مسئله همیشه آسان نیست. ما باید مطالعه کنیم، آموزش ببینیم و تجربیات دیگران را مد نظر قرار دهیم. کاری که ملودی لیتن (Melody Litton) در کتاب همسر خیلی خوب (How to be a Totally Awesome Spouse) می‌کند به‌اشتراک‌گذاری تجربیاتش در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به‌عنوان یک معلم معنوی و درمانگر بالینی است.

این کتاب حاوی رازهایی برای تبدیل شدن به یک همسر خیلی خوب است؛ رازهایی که به نظر خیلی ساده می‌آیند، اما به‌طور باورنکردنی قوی و مؤثرند. داشتن یک زندگی مشترک شاد و عاشقانه شاید برای بعضی دور از دسترس به نظر برسد، اما باید در نظر داشت که یکی از ستون‌های این زندگی خود شما هستید و با تبدیل کردن خود به همسری خوب و نمونه می‌توانید سهم خود را برای داشتن رابطه‌ای ایده‌آل انجام دهید. مهم نیست که در کجای مسیر هستید، زندگی مشترک خوبی را می‌گذرانید یا در بحرانی زجرآور هستید و می‌خواهید از آن خلاص شوید؛ کتاب همسر خیلی خوب در هر موقعیتی به شما کمک می‌کند به سوی مسیر بهتر گام بردارید.

معرفی و دانلود کتاب همسر خیلی خوب

شاید به هنگام بروز مشکل قبل از آنکه به خودتان رجوع کنید، بر ایرادهای طرف مقابل ذره‌بین بیندازید. این کتاب به این هدف نوشته نشده تا به وسیله‌ی آن عیب‌های همسرتان را ریشه‌یابی کنید و به حال خود تأسف بخورید. این کتاب فقط برای خود شماست و تکنیک‌هایی برای رشد شخصی در اختیارتان قرار می‌دهد. ملودی لیتن با بیانی خیلی ساده می‌خواهد به شما بگوید که از این بهتر هم می‌شوید و می‌توانید تا مرحله‌ی تبدیل به همسر خیلی خوب پیش بروید.

یک همسر خیلی خوب می‌داند که قربانی در نظر گرفتن خود، سودی برایش ندارد. او پیش از آنکه دیگران را مقصر کند، اول به درون خود نگاه می‌اندازد و پیش از هرچیز به رشد خودش به‌عنوان یک انسان فکر می‌کند؛ یک همسر خیلی خوب مسئولیت چیزهایی را که در کنترل اوست بر عهده می‌گیرد و نگرانی و تنش ناشی از همه‌ی چیزهایی را که خارج از کنترلش هستند از خود دور می‌سازد. شما هرچقدر هم تلاش کنید نمی‌توانید دنیا را باب میل خود بسازید و آدم‌ها را طبق معیارهایتان تغییر دهید. بنابراین قوی ساختن خود گاه بهترین راه‌حلی است که باید در برابر مشکلات بیرونی برگزینید.

انتشارات لیوسا انتشار و چاپ کتاب همسر خیلی خوب را بر عهده داشته و بیتا معتمدی آن را ترجمه کرده است.

کتاب همسر خیلی خوب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام آنانی که می‌خواهند در روابط خود با همسرشان رشد و پیشرفت کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب همسر خیلی خوب می‌خوانیم

اگر شوهری بخواهد همسرش را به وجد آورده و سر شوق بیاورد، باید کارهایی مثل رخت شستن یا خالی کردن سطل زباله را انجام دهد. اگر زن بخواهد موضوع خیال پردازی های شوهرش باشد کافی است فقط لباس ورزشی بپوشد و در زمینی گل آلود فوتبال بازی کند. البته این‌ها فقط نمونه ولی مثال‌هایی خوب هستند _ چیزهای کوچک هستند که اهمیت دارند. انجام همین کارهای کوچک عملاً ما را مقاومت ناپذیر کرده و کمک می‌کند کسی شویم که همسرمان هرگز نخواهد بدون او بماند.

همسران خیلی خوب کارهایی هم برای اظهار مهربانی می‌کنند. آن‌ها به‌طور غیرمنتظره یادداشتی می‌نویسند و در جایی از خانه می‌گذارند تا همسرشان ببیند، برخی از خرده‌کاری‌های خانه را انجام می‌دهند تا شب وقت بیشتری را با هم بگذرانند، چیز خوشمزه‌ای می‌خرند و کنار صندلی راحتی همسرشان می‌گذارند، آهنگ موردعلاقه‌ی همسرشان را در صندوق پستی گوشی همراهشان می‌خوانند، یا قلم خودنویسی با مارک موردعلاقه‌اش را در کشوی میز کارش می‌گذارند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همسر خیلی خوب
نویسنده
مترجمبیتا معتمدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-600-340-010-8
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همسر خیلی خوب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همسر خیلی خوب

برای دریافت کتاب همسر خیلی خوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.