معرفی و دانلود کتاب واژه نامه آلمانی فارسی SICHER aktuell B2.2

عکس جلد کتاب واژه نامه آلمانی فارسی SICHER aktuell B2.2
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه آلمانی فارسی SICHER aktuell B2.2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه آلمانی فارسی SICHER aktuell B2.2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه آلمانی فارسی SICHER aktuell B2.2

کتاب واژه نامه آلمانی فارسی SICHER aktuell B2.2 جلد دوم از کتاب واژه‌نامه آلمانی - فارسی SICHER aktuell است و حاوی فهرست لغات جدید کتاب آموزشی SICHER aktuell B2. 2 (KURSBUCH) می‌باشد. در این کتاب معانی و مترادفات آلمانی واژگان به‌صورت تمرین‌به‌تمرین گردآوری شده است. در کتاب حاضر هر اسم با جنسیت و حالت جمع همان اسم درج شده و افعال بی‌قاعده نیز با شکل پرتریتوم و پرفکت ارائه شده‌ است. این واژه‌نامه و کتاب دستور زبان SICHER b2. 2 که در کتابراه منتشر شده است بدون شک جزئی جدایی‌ناپذیر از کتاب آموزشی SICHER aktuell قلمداد می‌شود و یادگیری با آن، سرعت و دقت یادگیری مطالب کتاب Kursbuch را چند برابر می‌کند. در آینده‌ی نزدیک (از سال 1403) فایل‌های صوتی تلفظ این کتاب به‌صورت رایگان منتشر خواهد شد. تا آن روز شما می‌توانید از فایل‌های صوتی تلفظ کتاب قدیمی SICHER که در سایت کتابراه و در سایت انتشارات راین (www.nashre-rain.ir) موجود است استفاده کنید؛ زیرا شباهت زیادی بین این دو وجود دارد.

کتاب واژه نامه آلمانی فارسی SICHER aktuell B2.2 برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه‌مندان زبان آلمانی توصیه می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه آلمانی فارسی SICHER aktuell B2.2
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات راین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانآلمانی
شابک978-622-97474-9-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان آلمانی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه آلمانی فارسی SICHER aktuell B2.2

برای دریافت کتاب واژه نامه آلمانی فارسی SICHER aktuell B2.2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.