معرفی و دانلود کتاب پا به پا سوم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان

عکس جلد کتاب پا به پا سوم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان
قیمت:
۴۷۰۰۰ ۲۳,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پا به پا سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پا به پا سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پا به پا سوم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان

کتاب پا به پا سوم ابتدایی، شامل یک مجموعه درسنامه و سوال با پاسخ‌های تشریحی است که به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند به تسلط کامل شما بر مباحث کتاب‌های درسی این پایه و شرکت در آزمون‌های تیزهوشان کمک می‌کند. این کتاب حاصل همکاری بتول مزینانی، معصومه نظری و محسن طاهری رفیق است.

درباره‌ی کتاب پا به پا سوم ابتدایی

کتاب حاضر یک مجموعه‌ی آموزش‌محور و در عین حال تست‌محور است که شما را گام‌به‌گام با مطالب آسان تا دشوار کتاب‌های درسی آشنا می‌کند. درسنامه‌ها و سوالات تألیفی این اثر طبق بودجه‌بندی مطالب کتاب‌های ریاضی، فارسی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی و هدیه‌های آسمان نوشته شده است. کتاب پا به پا سوم ابتدایی به شما کمک می‌کند میزان تسلط خود بر مطالب را با پاسخگویی به تست‌ها و خواندن پرسش‌های تشریحی محک بزنید و یادگیری عمیق‌تر و منسجم‌تری داشته باشید. برای یادگیری بهتر هر مبحث، پیشنهاد می‌شود ابتدا درسنامه را به‌طور دقیق مطالعه کنید، سپس تست‌زنی را آغاز کنید.

تدوین محتوای کتاب پا به پا سوم ابتدایی با جزئیات و نظرات کارشناسانه به انجام رسیده و حاصل همکاری بتول مزینانی، معصومه نظری و محسن طاهری رفیق است. این کتاب از سوی انتشارات پویش اندیشه خوارزمی که در زمینه‌ی انتشار کتاب‌های کمک‌آموزشی با ساختاری مفید و متفاوت اهتمام می‌ورزد، منتشر شده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب پا به پا سوم ابتدایی مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی نوشته شده و به آمادگی آن‌ها برای آزمون تیزهوشان کمک می‌کند

فهرست مطالب کتاب

ریاضی
علوم تجربی
فارسی
مطالعات اجتماعی
هدیه‌های آسمان
آزمون جامع 1
آزمون جامع 2
پاسخنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پا به پا سوم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات313
زبانفارسی
شابک978-600-98138-9-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۷۰۰۰ ۲۳,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پا به پا سوم ابتدایی

مرضیه مهدوی مقدم
۱۴۰۲/۸/۳۰
توضیح‌های کتاب مختصر و مفید هست، سوالات خوبی طرح شده همگام با مطالب کتاب هست، برای تمرین بیشتر در سطح کتاب خیلی مناسب هست
نجفی
۱۴۰۲/۴/۱۰
سطح سوالات ریاضی دشوار نبود انتظارم بیشتر بود.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پا به پا سوم ابتدایی

برای دریافت کتاب پا به پا سوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.