معرفی و دانلود کتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر

عکس جلد کتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر

کتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر از مجموعه کتاب‌های بهترین داستان‌های اخلاقی جهان برای کودکان نوشته‌ی سحر رمضانی، در دو داستان مصور و پندآموز برای کودکان گروه سنی ج ارائه شده است.

داستان اول این کتاب با عنوان «پرنده‌ی دو سر» به موضوع بخشش و فواید آن و انتقام و مضرات آن پرداخته است. داستان دوم با عنوان «اسب و شیر»، به تاثیر اندیشه سالم در زندگی که همیشه از قوی‌تر از جسم است می‌پردازد.

در بخشی از متن کتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر می‌خوانیم:

در زمان‌های خیلی خیلی دور، پرنده‌ای عجیب روی یک درخت انجیر هندی نزدیک ساحل رودخانه‌ای زندگی می‌کرد، این پرنده عجیب، دو سر داشت، اما فقط یک شکم داشت. روزی، در حالی که در کنار رودخانه بی‌هدف به این سو و آن سو می‌رفت، یکی از سرهای پرنده، میوه‌ای سیب مانند را که روی درخت قرار داشته، دید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-7288-89-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر

برای دریافت کتاب پرنده‌ی دو سر، اسب و شیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.