معرفی و دانلود کتاب گامی به سوی تندرستی با تغذیه سالم و کنترل وزن

عکس جلد کتاب گامی به سوی تندرستی با تغذیه سالم و کنترل وزن
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گامی به سوی تندرستی با تغذیه سالم و کنترل وزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گامی به سوی تندرستی با تغذیه سالم و کنترل وزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گامی به سوی تندرستی با تغذیه سالم و کنترل وزن

امروزه علم پزشکی ثابت کرده است، بسیاری از بیماری‌های بشر ریشه در تغذیه نادرست و پرخوری دارد. همچنین علت اصلی تقریباً نیمی از بیماری‌های بشر به دلیل بدی تغذیه است.

انسان در کنار پیشرفت شگفت‌انگیز دانش و فناوری همواره سعی نموده برای مقابله با امراض و بیماری‌هایی که دچار آن می‌شود راه‌حل‌های علمی و کاربردی بیابد. اما متأسفانه در بسیاری موارد، بشریت، خود عاملِ اصلی دردها و بیماری‌هاست.

آلوده نمودن هوا و آب آشامیدنی، غذاهای صنعتی غیرطبیعی، داروهای شیمیایی و بسیاری دیگر از محصولات ساخت بشر، نشان از این واقعیت دارد که انسان هرچند توانسته است در علوم مختلف پیشرفت‌های چشمگیر داشته باشد، اما الگوی مصرف نامناسب، ضررهای جبران‌ناپذیری را به محیط زیست، طبیعت و متعاقب آن سلامت جسم و روان بشر وارد کرده است.

سؤال مهم و اساسی این است که چگونه می‌توان بدون صرف هزینه‌های بالای درمانی از سلامت نسبی برخوردار بود و پیش از هجوم امراض و بیماری‌ها به مقابله پیشگیرانه با آن‌ها رفت.

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد، تغذیه، عامل اصلی سلامت یا بیماری شناخته می‌شود و در این راه علم تغذیه می‌تواند یاری‌دهنده انسان برای سلامتی و طول عمر باشد. تنها کافی است محیط اطراف خود را بشناسید و رابطه بین انسان و طبیعت را درک کنید. آنگاه متوجه خواهید شد که تمام درمان‌ها و مواد شفابخش در طبیعت پیرامونتان مهیا است و تنها کافی است تا شما کمی در ارتباط با بدن خود و نیازمندی‌های آن بدانید تا با رفع این نیازها، سلامتی، نشاط و زندگی را دوباره کشف کنید.

در این کتاب سعی شده است نکات اساسی و کاربردی برای تغذیه سالم و کنترل وزن با زبانی ساده بیان شود. آشنایی با گروه‌های مواد غذایی و خوراکی‌ها، همچنین نقش ویتامین‌ها و املاح معدنی در سلامت بدن و کنترل وزن از دیگر نکات مورد اشاره است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
آب و مواد معدنی
چربی‌ها، قندها و پروتئین‌ها
چربی‌ها یا لیپیدها
قند و نشاسته
پروتئین و اسیدهای آمینه
ویتامین‌ها و نقش آنها در سلامت
خواص و ارزش غذایی برخی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها
چاقی و اضافه وزن
توصیه‌ها و راهکارهای بهبود تغذیه و کنترل وزن
فهرست تفصیلی
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گامی به سوی تندرستی با تغذیه سالم و کنترل وزن
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرراوش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-964-2510-69-6
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گامی به سوی تندرستی با تغذیه سالم و کنترل وزن

زهره فرزانه ثابت
۱۴۰۰/۱/۱۱
راهنمای خوب برای شناخت مواد وتغذیه خوب ودرست
elmira zargar
۱۳۹۵/۱۲/۱۲
کتاب مفید‌ی هست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب گامی به سوی تندرستی با تغذیه سالم و کنترل وزن

برای دریافت کتاب گامی به سوی تندرستی با تغذیه سالم و کنترل وزن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.