معرفی و دانلود کتاب گلبرگ اقتصاد دهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ اقتصاد دهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ اقتصاد دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ اقتصاد دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ اقتصاد دهم رشته علوم انسانی

چالش‌های یادگیری درس اقتصاد را با کتاب گلبرگ اقتصاد دهم رشته علوم انسانی برطرف سازید. کاظم داوری و صدیقه صمدی نویسندگان این اثر کمک‌درسی در رسیدن به موفقیت در امتحانات نهایی همراه شما هستند و مخاطبان خود را با شیوه‌ای کارآمد در مرور درس‌های اقتصاد یاری می‌دهند. این کتاب مجموعه‌ای‌ست از درس‌نامه‌ها، نکات امتحانی، نمونه‌ی امتحانات سال گذشته و هر آنچه که برای لذت‌ بردن از درس اقتصاد نیاز دارید.

درباره‌‌ی کتاب گلبرگ اقتصاد پایه دهم رشته علوم انسانی

با کمک درس‌نامه‌ها و خلاصه‌ی نکات، ساعات درسی بهینه و مفید‌تری را تجربه خواهید کرد. کاظم داوری و صدیقه صمدی نویسندگان کتاب گلبرگ اقتصاد پایه دهم رشته علوم انسانی به دانش‌آموزان این مقطع کمک می‌کنند تا با تمرکز بیشتر بر نکات پرتکرار آزمونی، اوقات درسی پربازده‌تری داشته باشند.

درس‌نامه‌های کتاب گلبرگ اقتصاد به شما کمک می‌کند تا با مرور دقیق‌تر نکات امتحانی، بر ضعف و نقاط مشکل درسی خود اشراف داشته باشید و با کمک آزمون‌هایی که در ادامه‌ی هر درس آماده شده، مطالعه‌ای عمیق‌تر را تجربه کنید. نویسنده با توصیف مطالب در قالب نمودار‌ها‌، ‌جدول‌ها و نکات خط‌‌کشی‌شده خوانندگان را با اصول خلاصه‌نویسی آشنا می‌کند و دسترسی به حجم بالایی از مباحث را در فرصت کوتاه فراهم می‌سازد. علاوه‌ بر‌ این‌ها، تنوع موجود در آزمون‌ها و طرح سوالات در قالب تشریحی، چهارگزینه‌ای، جای خالی و پاسخ کوتاه شما را بیش از پیش با نحوه‌ی طراحی سوالات در امتحانات آینده آشنا خواهد کرد. اما بخش دیگری که کتاب گلبرگ اقتصاد پایه دهم رشته علوم انسانی را به یک نمونه‌ی کامل و موفق کمک‌آموزشی تبدیل کرده، پاسخ‌های تشریحی پایان هر آزمون است. این پاسخ‌ها به شما کمک می‌کند تا ضمن ارزیابی روند پیشرفت خود، نکاتی که نیاز به تکرار و مرور بیشتری دارند را شناسایی کنید و در آزمون‌های بعدی نمره‌ی بهتری به دست بیاورید. همچنین بخش دیگری با عنوان آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم در انتخای کتاب تهیه شده که پیشنهاد می‌شود حتماً قبل از شروع آزمون به سراغ آن بروید؛ چرا که مرور سوالات نهایی سال گذشته و اطلاع از بارم‌بندی‌ نمرات، به جمع‌بندی نهایی مطالب و آمادگی کامل برای حضور در جلسات امتحان کمک ویژه‌ای می‌کند. درنهایت مطالب پرکاربرد کتاب گلبرگ اقتصاد، در تمام سال تحصیلی و همچنین در زمان‌های فشرده‌ی پیش از امتحان یاور و همراه دانش‌آموزان خواهد بود تا لذت مطالعه‌ی مفید‌تر و موفقیت آزمونی را از آن شما کند. این کتاب با تلاش ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی، انتشارات گل واژه به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ

گلبرک، نام یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای دانش‌آموزان پایه‌های مختلف دوره‌ی اول و دوم متوسطه است. اساس کار این مجموعه بر ارائه‌ی درس‌ها به‌صورت درس‌نامه‌های چکیده و نکات اساسی آزمونی طراحی شده و به‌طور تخصصی برای کمک به موفقیت آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان تهیه گردیده است. همچنین هر کتاب از این مجموعه‌ی خواندنی، دارای سوالات و آزمون‌های فصل‌بندی شده و نمونه‌ی امتحانات نوبت اول و دوم است که به همراه یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آماده شده و به دانش‌آموزان در درک بهتر روند آزمون‌ها و طراحی سوالات کمک می‌کند. این مجموعه با تلاش انتشارات گل واژه آماده شده. «گلبرگ دین و زندگی»، «گلبرک تاریخ ایران و جهان» و «گلبرگ ریاضی و آمار» نام برخی از جلد‌های این اثر کمک‌آموزشی پرسود است.

کتاب گلبرگ اقتصاد پایه دهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دهم رشته علوم انسانی مخاطبان اصلی این اثر پرفایده هستند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: کسب‌وکار و کارآفرینی
درس دوم: انتخاب نوع کسب‌وکار
درس سوم: اصول انتخاب درست
درس چهارم: مرز امکانات تولید
درس پنجم: بازار چیست؟
درس ششم: نقش دولت در اقتصاد
درس هفتم: تجارت بین‌الملل
درس هشتم: رکود، فقر و بیکاری
درس نهم: تورم و کاهش قدرت خرید
درس دهم: مقاوم‌سازی
درس یازدهم: رشد و پیشرفت اقتصادی
درس دوازدهم: بودجه‌بندی
درس سیزدهم: تصمیم‌گیری در مخارج
درس چهاردهم: پس‌انداز و سرمایه‌گذاری
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ اقتصاد دهم رشته علوم انسانی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-337-713-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ اقتصاد دهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ اقتصاد دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.