نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی گزید‌ه‌هایی از در جستجوی زمان از دست رفته - مارسل پروست

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
معصومه مولایی
۱۴۰۲/۵/۱۰
اگر ستاره دیگری هم بود آن را هم انتخاب میکردم
کتاب بسیار خوبی هست ولی باید تنها و با حواس جمع بشینید گوش کنید
این کتاب از آنهایی نیست که در کنار کارها یتان گوش می‌کنید
کتاب کاملی است که باید تجربه کرده باشی تا بفهمی چه می‌گوید هر فصل را دو بار گوش کنید لذت خواهید برد این کتاب مانند کسی هست که از رودخانه‌ای پر تلاطم عبور کرده و آنطرف رود ایستاده و به شما می‌گوید چطور عبور کرده و شما با شک به حرفهای او گوش می‌کنید و در دل می‌گویید امکان ندارد اینطور باشد
من فکر می‌کنم در زندگی‌ام خیلی تجربه داشتم و این کتاب گیج کننده با واقعیتی که من دیدم مطابقت داره
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۱/۱۲/۳
متاسفانه حتی برای من که یک هفته از تمام کردن "در جستجو " نمی‌گذره هم این کتاب جذابیتی نداشت. فقط سخن مترجم جالب و جذاب بود؛ ولی خود کتاب برای کسی که در جستجو رو نخونده، هیچ فایده‌ای نداره. بیشتر انگار فیش برداریهای یک نفر دیگر از کتاب رو بخوای بخونی/ گوش بدی. تازه اون هم نکات مهم از ظن فیش بردار محترم.
به طور کلی احساس می‌کنم این مجموعه با هدف خود مترجم محترم هم همخوانی نداشت.
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۷/۲۶
خلاصه کتابی از طولانی‌ترین رمان است که بسیار بسیار بی نظیر می‌باشد. شاید خواندن همچین کتابهایی هفته‌ها و یا شاید هم ماه‌ها وقت انسان رو بگیره، ولی این خلاصه کتاب گزیده‌های مهم داستان رو بصورت روان و ممتد به تصویر میکشد که برگ برنده این کتاب است، پس خواندنش خیلی ارزشمنده، شک نکنید.
Mona abad
۱۴۰۲/۵/۲۷
تمام این فلسفه بافی‌ها و دیدگاه‌های پروست، بی شک در متن داستان ارزش و تاثیر خود را میگذارد و حالا که از متن اصلی خارج شده و فهرست شده، از زیبایی و اثرگذاری آن کاسته شده است.
زینب عزیزی
۱۴۰۲/۶/۱۷
من فکر میکردم این یک خلاصه از کتابه و یک دید کلی به من میده ولی در اصل گزیده‌هایی ازین کتاب بود🙁