نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب - لوئیس کارول

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
اشکان فتولی
۱۴۰۳/۲/۱۶
این اولین کتاب صوتی بود که گوش کردم. همیشه نسبت به گوش‌دادن کتاب موضع داشتم؛ از این رو که مبادا برداشت شخصی گوینده از کتاب یا لحن‌های عجیب غریب و خام راوی روی دریافتم از کتاب و همچنین کیفیت و اصالت کتاب تاثیر بزاره. این بود که سعی کردم به عنوان اولین انتخابم برم سراغ یه رمان خیالی یا فانتزی که ژانر مورد علاقمه و کتابو با صدای یکی از گوینده‌های بزرگ کشورمون بشنوم که واقعا خوشحالم از انتخابم.
امیدوارم تمام آثار صوتی توسط پیشکسوتان حوزه گویندگی یا اشخاص مورد تایید بزرگان این حرفه و هنر ظریف و مهم کشورمون ضبط بشه و همینطور حساسیت مخاطبان نسبت به گوینده‌های مورد علاقشون بالاتر بره و درنتیجه حمایت بیشتری به عمل بیارن، همونطور که نسبت به خواننده یا بازیگر موردعلاقشون همین کارو انجام میدن.
این هنر مال مردمه، و بخشی از مسولیت حفظ و حراستش با همون کیفیت گذشته و بلکه بهتر با خودمونه.
ثنا ولی
۱۴۰۲/۶/۴
کتاب خیلی خیلی عالی صوتی شده؛ موسیقی متن و صدای گوینده عالیه؛ من بارها کارتن آلیس رو دیده بودم؛ کارتنش هیجان انگیزتر و جذاب تر بود اما بطور کلی فقط سرگرم کننده بود.
mohammad amin
۱۴۰۳/۱/۶
سلام. این داستان یک رمان حادثه محور است. بنظرم بسیار جذاب و عالی بود. تشکر. پیرنگ و شخصیت پردازی خوبی داشت. لذت بردم. راوی هم بسیار خوب بود. ترجمه هم عالی بود.
Mahsa Rezaie
۱۴۰۲/۹/۳
از جنس کتاب شازده کوچولو هست، ولی خب با کمی تفاوتهاازش میشه چیزهای زیادی یاد گرفتشاید احتیاج باشه بیش از دوبار گوشش بدین
ناپلئون بناپارت
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
این کتاب آلیس در سرزمین عجایب واقعا کتاب عجیبیه با هر لحن و متن و موزیکی گفته شود باز هم جذاب است.
رعنا ابوالقاسم
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
خوانش داستان عالی بود، همیشه دوست داشتم این داستان را بخوانم سپاس از شما
Neg S
۱۴۰۲/۸/۱۶
فصل آخر نصفه موند