نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خط قرمزهای رابطه - ندرا گلاور تواب

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Foad Abdollahpour
۱۴۰۲/۶/۷
این کتاب صوتی با ارائه‌ی راهکارهای عملی و توصیف روش‌های مرزگذاری با افرادِ مختلف زندگی مان دریچه‌های آگاهی و آرامش در روابط را به روی مان باز می‌کند و چهار چوب روابط را با تعریف آن‌ها برایمان ترسیم می‌کند و مشکلات ناشی از عدم تعیین حد و مرزهای مشخص و منطقی در زندگی، را به خوبی توضیح داده است.
با در نظر گرفتن این موضوع، احتمالاً جای تعجب نیست که یکی از بزرگ‌ترین شکست‌دهنده‌ها در یک رابطه نقض اعتماد است (در نهایت، چگونه می‌ توانید با کسی که به او اعتماد ندارید، باشید؟). با این حال، ممکن است از دانستن اینکه بسیاری از افراد در واقع مشکلات اعتماد را یک مسئله بزرگتر از سوء استفاده در یک رابطه می‌دانند شوکه شوید.
شهره آقاسیان
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
از جمله کتابهای صوتی است که بسیار روان شیوا راهکارهایی برای زندگی شخصی در جامعه‌ای که از خانواده تا اطرافیان و اجتماع است به ما یاد میدهد بدون اینکه خودمان را در تنگنا قرار بدیم و به دیگران فشار روحی بیاریم‌ای کاش این چیزها را از سن کم به ما یاد میدادند.
اکرم ابوالفضلی
۱۴۰۲/۶/۱۰
بسیار کتاب خوبی بود و به همه توصیه میکنم حد اقل یبار بخونن یا گوش کنن هر چند جای چند باره هم داره برای من شخصا خیلی مفید بود و توانستم از راهکارهای کاربردیش استفاده کنم و نصبت به خودم اگاهتر بشم و عمل کنم با سپاس از کتابراه
Fateme. Sa
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کتاب خوبیه به افرادی که به شدت گوشه گیر شدند و آدم مناسب خود پیدا نمی‌کنند یا نمیتوانن روابط خود را حفظ کنند توصیه میکنم حتما بخونند