نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جرئت رویاپردازی - رائد برقاوی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مهدی حمیدی
۱۴۰۲/۹/۲۰
اولین مطلب یا بهتر بگویم شعری که در مورد این کتاب به ذهنم متبادر می‌شود این بیت است که:
چو بیشه تهی ماند از نره شیر
شغالان درآیند آن جا دلیر
البته کتاب خوب و بسیار مفیدی بود ولی بحال خودمان با اینهمه امکانات، وسعت و منابع مادی و انسانی باید خون گریست که به دلایل مختلف که مهمترین آن عدم مدیریت و کارآیی لازم و ‌... می‌باشد بایستی این فاصله بسیار زیاد را با آن‌ها پیدا کنیم.
البته خواندن کتاب و تفاوت نگرش در حکمرانی و مسائل مربوطه می‌تواند عامل این میزان اختلاف فاحش در سطح درآمد، پرستیژ جهانی و... را تا حدودی متوجه شد ولی از افسوس یک ایرانی چیزی کم نمی‌کند.
کتاب البته جانبدارانه و یک‌طرفه نوشته شده و قطعا خالی از اغراق نیست ولی وقتی به شرکت‌های هواپیمایی نگاهی بیاندازیم یا سری به وضعیت درآمد سالانه و اختلاف آن به خودمان بزنیم حرفی برای گفتن نداریم.
در نظرات ارائه شده دوستانی در زمینه پیشرفت ما در صنایع نظامی و نانو... ‌ داد سخن داده‌اند ولی نکته‌ای را به فراموشی سپرده‌اند که تمام اینها بایستی منجر به تولید ثروت و آسایش و رفاه برای مملکت گردد والا جز وبال برای مردم چیزی نخواهد داشت.
در کل خواندن کتاب را بسیار توصیه میکنم.
محمدرضابابایی
۱۴۰۲/۷/۲
کتابی بود که با شنیدنش بیشتر حسرت داشتن یک رهبر خوب در جامعه به دل ما نشست. و اینکه یک رهبر با نوع تفکرش چه خط ریلی پیشرفتی برای مملکتش می‌تونه بسازه
محمد مهدی کمالی
۱۴۰۲/۷/۱۹
هر چند که یکطرفه از سوی یکی از روزنامه نگاران مریدش نوشته شده، اما نمی‌توان توان و کاریزمای شیخ محمد در وضعیت امروز امارات رو نادیده گرفت
ساناز جدیدی
۱۴۰۲/۸/۷
به نظرم این کتاب به تو می‌آموزند که یک انسان چگونه میتواند پرواز کند موفقیت فقط در ذهن ماست واین آیه قرآن که میفرماید آسمان وزمین در توست را به ما نشان میدهد
فرزانه گل مرجان
۱۴۰۲/۶/۲۹
فقط افسوس خوردم اونا چه کردن ما چه کردیم اونا از یه صحرای بی علف چه‌ها کردن ما با ایران چه کردیم الان وقت اون بود اونا بدوند دنبال ما.
علی قدبیگی
۱۴۰۳/۲/۱۳
اگه میخوای بدونی رهبران بزرگ چطور فکر میکنن و کلا چه اهدافی رو دنبال میکنن حتما این کتاب رو بخون
هاشم میرزایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
سلام کاش تملق و چابلوسی کمتری داشت و از دید یک فرد بی طرف به عمق مطالب اشاره می‌شد.
Hossein Pourmohsen
۱۴۰۲/۹/۲۵
سلام و خدا قوت. کتاب خوب و مفیدی بود. سپاس
سعید کریمی
۱۴۰۳/۱/۲
بسیار عالی گوینده و موزیک متن عالی پیشنهاد میکنم حتما گوش بدین کتاب پرباریه