معرفی و دانلود فصلنامه کاروبن - شماره 13

عکس جلد فصلنامه کاروبن - شماره 13
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه کاروبن - شماره 13 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه کاروبن - شماره 13 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه کاروبن - شماره 13

فصلنامه کاروبن - شماره 13 منتشر شد. «سندروم سیگاری چاق»، «از کارآفرینی در رشته حمل‌ونقل تا مسئولیت اجتماعی در اتاق بازرگانی برای تونمندسازی زنان»، «برگ برنده‌ای به نام شیشه هوشمند»، «معرفی رویکردی جدید در راستای ساختن برند شخصی (چگونه ارزش‌های خود را به جهان ارائه دهیم)» و ... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

مجله‌ی کاروبن (کارآفرینی و کسب‌وکار اجتماعی) به موضوع کسب‌وکار زنان خوداشتغال می‌پردازد و مطالب آن در حوزه‌ی خوداشتغالی، کسب‌وکار و کارآفرینی است که به صورت فصلنامه‌ی دو زبانه (فارسی-انگلیسی) هر سه ماه یک‌بار منتشر می‌شود.

در بخشی از فصلنامه کاروبن - شماره 13 می‌خوانیم

زبان توصیفی به روش طوفان فکری بدین صورت که سریعا بدون فکر قبلی توصیفی از خود بیان کنید بسیار کارساز خواهد بود به‌عنوان مثال، ممکن است شما یک «تحلیلگر مالی با جزئیات» یا «تحلیلگر مالی باشید که فراتر از اعداد را می‌بیند» و اطمینان حاصل کنید که همه صفت‌های شما را توصیف می‌کنند: به‌جای «هوشمند،» «روشن‌فکر،» «خوش‌نام،» «تحصیل‌کرده» از صفت‌هایی مانند «متخصص در حسابداری مبتنی بر هزینه» باشد یا مثلا به جای استفاده از کلمه بامزه از کلمه شوخ‌طبع استفاده کنید. در نهایت، ارزیابی کنید که آیا ارزیابی شما از خودتان با هویت برند مورد نظر شما مطابقت دارد یا خیر.

فهرست مطالب

سندروم سیگاری چاق
از کارآفرینی در رشته حمل‌ونقل تا مسئولیت اجتماعی در اتاق بازرگانی برای توانمندسازی زنان
برگ برنده‌ای به نام شیشه هوشمند
معرفی رویکردی جدید در راستای ساختن برند شخصی (چگونه ارزش‌های خود را به جهان ارائه دهیم)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه کاروبن - شماره 13
ناشر چاپینشریه کارآفرینی و کسب و کار اجتماعی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات27
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های اقتصادی و کسب و کار
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵,۰۰۰ ت
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات فصلنامه کاروبن - شماره 13

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه فصلنامه کاروبن - شماره 13

برای دریافت فصلنامه کاروبن - شماره 13 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.