معرفی و دانلود مجله دنیای تصویر - شماره 332

عکس جلد مجله دنیای تصویر - شماره 332
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله دنیای تصویر - شماره 332 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله دنیای تصویر - شماره 332 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله دنیای تصویر - شماره 332

مجله دنیای تصویر - شماره 332 منتشر شد. «داستان تلخ یک چاقو به پیکره‌‌ٔ سینما»، «رؤیاکاوی از فروید تا کلاین»، «سریال‌های مشارکت شصت/شصت»، «بن‌بست خودساخته»، «دوستی بی‌خطر و همچو ما با همان تنهایان»، «فیلم‌هایی که باید قبل از مرگ دید» و «مراسم حافظ» از جمله عناوینی است که در این شماره از مجله می‌خوانید.

در بخشی از مجله دنیای تصویر - شماره 332 می‌خوانیم

سال‌هاست به تقسیم‌بندی‌هایی در حوزه سینما عادت کرده‌ایم. یکی از این بخش‌بندی‌ها، تمایز میان هنر والا یا فاخر از هنر عامه‌پسند است. افراطی‌ترین شکل این رویکرد، احتمال یافتن تقریبا‌ هر شکلی از کیفیت ویژه و تحسین‌برانگیز هنری / اجتماعی از طریق سرگرمی بی‌واسطه نفی می‌کند. این دیدگاه، بخشی از نگرش بزرگ‌تری است که برخی از ژانرها (مثلا کمدی یا وحشت) را به‌ندرت جدی می‌گیرد و آثار متعلق به این گونه‌ها را صرفا فیلم‌هایی می‌دانند که برای سودآوری در نظر گرفته شده‌اند.

فهرست مطالب

سرآغاز
گزارش ویژه
بی‌نظم منظم
نقد
سریال
برداشت کوتاه
سینماتک
انیمه
بخش ویژه
1001 فیلم که باید قبل از مرگ ببینید
مراسم حافظ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابمجله دنیای تصویر - شماره 332
ناشر چاپیانتشارات دنیای تصویر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰,۰۰۰ ت
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات مجله دنیای تصویر - شماره 332

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه مجله دنیای تصویر - شماره 332

برای دریافت مجله دنیای تصویر - شماره 332 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.