معرفی و دانلود مجله دنیای تصویر - شماره 335

عکس جلد مجله دنیای تصویر - شماره 335
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله دنیای تصویر - شماره 335 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله دنیای تصویر - شماره 335 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله دنیای تصویر - شماره 335

مجله دنیای تصویر - شماره 335 منتشر شد. «از سکوت و انفعال تا پرده‌دری و اغراق»، «ادغام تدریجی یک شاعر با طبیعت»، «فرازونشیب‌های یک عشق بدون مرز»، «روایت سوبژکتیو و قطعیت تاریخی»، «غرور و ظرافت مردانه‌ای که از هیچ، همه‌چیز می‌سازد» و... از جمله عناوینی به‌شمار می‌روند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

در بخشی از مجله دنیای تصویر - شماره 335 می‌خوانیم

در یک تقسیم‌بندی کلی می‌شود گفت که فیلم‌ها دو دسته‌اند؛ آثاری که بر اساس فرمول‌ها و شناخت قبلی از انتظارات و سلیقه‌ی مخاطب ساخته می‌شوند و همان چیزی را تحویل می‌دهند که قبلا شبیهش را به شکل‌های مختلف دیده‌اید، گروه دوم فیلم‌هایی هستند که بر اساس آزمون و خطا و به چالش کشیدن الگوها و شیوه‌های امتحان‌شده پیش می‌روند و در صورت موفقیت، مسیری تازه را پیش پای آیندگان می‌گذارند. خیلی از فرمول‌ها و حتی کلیشه‌های مهم از دل فیلم‌های متعلق به دسته‌ی دوم بیرون آمده و بعدا تثبیت شده. پنجه آهنی را هم می‌شود به آثار گروه دوم نزدیک دانست، هرچند کمتر از آنچه که باید مورد توجه قرار گرفته و در فصل جوایز زورش نرسیده که رقبای گردن‌کلفت را فتیله‌پیچ کند. در ظاهر با یک درام ورزشی سروکار داریم. درباره‌ی خانواده‌ای که کشتی به کسب‌وکارشان تبدیل شده و سایه‌ای سنگین روی زندگی بچه‌ها انداخته؛ اما در عمل با اثری روان‌شناسانه درباره‌ی مفهوم خانواده و بلوغ طرفیم که صاحب سلیقه‌ی بصری و زیبایی شناسی منحصربه‌فردی است؛ درست مانند کاری که سال‌ها قبل مارتین اسکورسیزی به رادیکال‌ترین شکل ممکن با رینگ بوکس در گاو خشمگین انجام داده بود.

فهرست مطالب

سرآغاز
تازه‌های 2024
راهنمای اکران
بی‌نظم منظم
ریشه‌ها
گزارش ویژه
سینماتک
برداشت کوتاه
سینمای کشورها
برداشت بلند
سایکو
انیمه
پنجره عقبی
ممنتو
بازی
بخش ویژه
1001 فیلم که باید قبل از مرگ ببینید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابمجله دنیای تصویر - شماره 335
ناشر چاپیانتشارات دنیای تصویر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات104
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰,۰۰۰ ت
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات مجله دنیای تصویر - شماره 335

امید روشنی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بهترین مجله تخصصی سینما
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه مجله دنیای تصویر - شماره 335

برای دریافت مجله دنیای تصویر - شماره 335 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.