معرفی و دانلود نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده

عکس جلد نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده
قیمت:
۱۰۰۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده

نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده، نوشته‌ی احمدرضا صالحی اولین قسمت از مجموعه‌ی میدگارد است که توسط گروه پریزاد به شکل نمایش صوتی اجرا شده است. در این نمایش صوتی، ما با پسر یتیمی به نام آریا آشنا می‌شویم که به پری‌زاد بودن خود پی می‌برد و سپس وارد جنگ اهریمنان و موجودات ماورائی می‌شود...

درباره‌ی نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده

در سال‌های اخیر، داستان‌ها و فیلم‌های فانتزی یا تخیلی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. بخشی از این محبوبیت و استقبال را می‌توان در انتشار مجموعه کتاب‌هایی چون هری پاتر، آرتمیس فاول و قطب‌نمای جادویی دانست که علاوه‌بر جذابیت‌های روایی و داستانی، از نظر ادبی و هنری نیز آثاری قوی و مهم بودند. بااین‌حال، نویسندگان ایرانی آن‌قدرها روی خوشی به این ژانر نشان نداده‌اند و آثار کمتری با درون‌مایه‌های فانتزی و تخیلی منتشر کرده‌اند. احمدرضا صالحی، نویسنده‌ی نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده را می‌توان از معدود نویسندگان ایرانی دانست که توانسته با نوشتن مجموعه کتاب‌های فانتزی (موسوم به مجموعه‌ی میدگارد) به موفقیت دست یابد.

نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده، جهانی را ترسیم می‌کند که پری‌ها، اهریمنان و اجنه در آن حکمرانی می‌کنند. در این نمایش صوتی، ما با پسری به نام آریا مواجه می‌شویم که هیچ خاطره‌ای از والدین خود ندارد و در یتیم‌خانه زندگی می‌کند. آریا برخلاف دیگر بچه‌های یتیم‌خانه که او را مسخره می‌کنند و دست می‌اندازند، توانایی دیدن پریان را دارد و روزی متوجه می‌شود که یکی از والدین او، پری بوده است. فهمیدن این حقیقت، آریا را وارد جنگی چندهزار ساله بین موجودات پلید و انسان‌ها می‌کند و باعث می‌شود او از اصل و نسب خود مطلع شود.

معرفی و دانلود نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده

احمدرضا صالحی، نویسنده‌ی نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده، اکثر کتاب‌های خود را به زبان انگلیسی و فارسی منتشر می‌کرد و زمانی که یکی از کتاب‌های فانتزی‌اش به نام «زناهره» محبوبیت و فروش زیادی کسب کرد، تصمیم گرفت به نوشتن در این ژانر بپردازد. او با الهام از اساطیر و افسانه‌های ایران و دیگر ملل جهان، مجموعه‌ی میدگارد را نوشت که تاکنون هفت جلد از آن منتشر شده است. گفته می‌شود بیش از 70 هزار نسخه از جلد اول این مجموعه که این نمایش صوتی از آن برگرفته شده، به فروش رفته است.

نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده، توسط گروه پریزاد تهیه شده است و کارگردانی آن را علیرضا خدایی برعهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های میدگارد

«میدگارد» عنوان کلی رمان‌های فانتزیِ دنباله‌داری است که احمدرضا صالحی سیف آبادی به رشته‌ی تحریر درآورده است. خطوط کلی این مجموعه، شباهت‌هایی به پیرنگ مجموعه کتاب‌های هری پاتر دارد؛ اگرچه احمدرضا صالحی، همواره منکر اثرپذیری مستقیم خود از کار جی. کی. رولینگ بوده است.

نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های فانتزی و تخیلی علاقه‌مندید و می‌خواهید یک نمونه‌ی عالی از یک داستان فانتزی نوشته‌شده توسط نویسنده‌ای ایرانی را بشنوید، شنیدن نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده می‌شنویم

بعد از اتمام مراسم همه مهمانان که اکثراً هم مردان سالخورده بودند به سالن طبقه‌ی اول بازگشتند و قطمیر طبق قاعده در عرض میز بزرگ ایستاد و بلافاصله شروع به صحبت کرد:

- قبل از هر چیز از همه‌ی شما که به سوسا و من احترام گذاشتید و در این مراسم شرکت کردید تشکر می‌کنم. احتمالاً همه‌ی شما می‌دونین که من و نوه‌هام اومدیم که اینجا بمونیم و قراره که من به کار سابقم برگردم و از شما انتظار دارم تا موقعی که شرایط در اینجا به حالت عادی برگرده به ما کمک کنید.

پیرمردی از آن طرف میز بلند شد و دستی به ریش سفید بلندش کشید و با لحن ملایمی گفت:

- جناب قطمیر برای همه‌ی ما باعث خوشحالیه که شما تصمیم گرفتین بمونین، و مایه‌ی افتخار ماست اگه کاری از دست ما برای کمک به شما بر میاد.

قطمیر با لبخند جواب داد: «مچکرم، این نظر لطف شماست.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
58 دقیقه
فصل اول: آریا پری
54 دقیقه
فصل دوم: خانواده زناهره
47 دقیقه
فصل سوم: کیک خداحافظی - قسمت اول
39 دقیقه
فصل سوم: کیک خداحافظی - قسمت دوم
45 دقیقه
فصل چهارم: سوسا
66 دقیقه
فصل پنجم: میدگارد
68 دقیقه
فصل ششم: سارگِن، دروازه جهنم
46 دقیقه
فصل هفتم: آرتوس، مدیر واقعی سارگِن - قسمت اول
29 دقیقه
فصل هفتم: آرتوس، مدیر واقعی سارگِن - قسمت دوم
28 دقیقه
فصل هشتم: به سوی مرگ
26 دقیقه
فصل نهم: خداحافظی
13 دقیقه
فصل دهم: دست انسان
59 دقیقه
فصل یازدهم: دره طلسم شده
62 دقیقه
فصل دوازدهم: کمک
30 دقیقه
فصل سیزدهم: گنه‌کار
36 دقیقه
فصل چهاردهم: بهترین هدیه کریسمس - قسمت اول
37 دقیقه
فصل چهاردهم: بهترین هدیه کریسمس - قسمت دوم
61 دقیقه
فصل پانزدهم: ناامیدی
35 دقیقه
فصل شانزدهم: قاصد هفت وادی - قسمت اول
50 دقیقه
فصل شانزدهم: قاصد هفت وادی - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابنمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده
نویسنده
راویگروه گویندگان
ناشر چاپیانتشارات اندیشه مطهر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده

Shahdis Datis
۱۴۰۲/۸/۸
واااای بالاخره اومد با اینکه تا حالا کلی جلد ۱ و خوندم بازم اشتیاق دارم واسه این نمایش تازه قسمت اولش رو گوش دادم. باید بگم که وااااقعا کار قوی و باحاله صداپیشه‌های حرفه‌ای، محیط و صدا گذاری وافکت‌های صوتی درجه یک، موزیک‌های پس زمینه خفن تا حالا هیچ نمایش صوتی گوش نداده بودم با اینکه کلا کتاب صوتی زیاد گوش میدم ولی تا حالا اسم نمایش صوتی به گوشم نخورده بود و برای اولین تجربه خیییییلی حال کردم.
دم گروه پریزاد هم گرم، با این هنرنمایی که داشتن من یکی که از امروز تمام کار‌های این گروه رو دنبال میکنممممم 😃
توصیه میکنم همه کسایی که میدگارد رو دوست دارن و خوندن، بازم این نسخه نمایش صوتی رو دانلود کنن و گوش کنن، چون یه تجربه کاااملا متفاوت هست و شمارو میکشونه به داخل کتاب😍🥳🥳🥳
خلیل احمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کتاب واقعا جذاب قشنگی هست من هر هفت جلد کتاب با صدای خانم دشتی شنیدم واقعا عالی بود
ولی این این نمایش صوتی زیاد جالب نبود چون صدا‌ها اصلا به شخصیتهای داستان نمی‌خورد چون چیزی که در ادامه کتاب اتفاق میوفته اصلا صدا گذاری خوب نیست
شاید چون من قبلاً کتابتو گوش دادم برام جالب نبود
در کل کتاب عالی
هست مخصوصا آخر جلد هفتم عالی بود عالی
بازم دلم نمیاد که به این کتاب پنج ستاره ندم واقعا کتاب عالی هست
جواد کیانی صدر
۱۴۰۲/۹/۴
اصلا دوبله به شخصیت‌ها نمی‌خوره، به نظرم با توجه به شنیدن کارهای نمایشنامه‌ای دیگه، توان اجرای خیلی بهتره وجود داره، صدای قطمیر ابدا به این شخصیت نمی‌خوره، راوی واقعا مناسب این کار نیست، می‌دونم زحمت زیادی برای این کار انجام شده، ولی حقیقتا مدیرت دوبله شخصیت‌ها خیلی ضعیفه، اگر می‌خواید این اثر قوی رو به صورت صوتی گوش کنید، نسخه صوتی که تک راوی هست رو پیشنهاد می‌کنم.
King of the roads
۱۴۰۲/۸/۹
عالی عالی عالی بود هرچی بگم از این کتاب کم گفتم حتما نمایشنامه صوتی رو گوش بدین من همین ربع ساعت پیش خریدم و دانلود کردم واقعا بینظیره یه دنیای متفاوت از پادکست و کتاب صوتی و کتاب متنیه گروه پریزاد واقعا دمتون گرم و خسته نباشید دارین ایول بهتون واقعا صدا سازیا بینظیره
اولین خرید و اولین کامنت
Nina R
۱۴۰۲/۸/۱۲
کار جالبی بود، امیدوارم قسمتهای بعدی هم بصورت نمایش صوتی ارائه بشه فقط بعضی از گوینده‌ها که لهجه داشتند در گویش کاملا مشهود بود که بنظرم این موضوع باید در پروژه‌های بعدی مد نظر قرار بگیره
زهرادهشتی
۱۴۰۲/۹/۲۰
از گوش دادن به این کتاب خیلی لذت بردم، اولاش خیلی حوصله امو سر میبرد ولی کم کم داستان قوت گرفت و من از این همه تخیل نویسنده شوکه شدم👌
محمد
۱۴۰۲/۸/۱۴
بسیار جذاب و حرفه‌ای کسایی ک کتاب رو خوندن نمایش رو هم گوش کنند تجربه خوب و بی نظیری براتون میشه
کامران همتی
۱۴۰۲/۱۰/۴
خوب ولی اگه صدای راوی رو برای نسخه‌های دیگه عوض کنید بهتره ممنون
Amirreza Khorasani
۱۴۰۲/۸/۹
بلاخره بعد این همه مدت و انتظار اومد
رویا
۱۴۰۳/۲/۲
صدا‌ها اصلا به شخصیت‌های داستان نمیخوره
رایان درجه
۱۴۰۳/۱/۲۶
داستان عالی اجرا عالی واقعا لذت بخش شنیدن این نمایش
حمیدرضا اسماعیلی
۱۴۰۲/۹/۶
کاملا حرفمو پس میگیرم بجز راوی تیم خیلی خوبی هستند
علی غزالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
خیلی خوب و عالی صداگذاری خیلی خوب
میلاد غفاری
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
شک نکنید، واقعا بی نظیره
امین طاها زارع طبیبی
۱۴۰۲/۱۰/۳
عالی کتاب سرگرم کننده ایه
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده

برای دریافت نمایش صوتی میدگارد 1: دره طلسم شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.