معرفی و دانلود کتاب Speaking for IELTS

عکس جلد کتاب Speaking for IELTS
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Speaking for IELTS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Speaking for IELTS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Speaking for IELTS

کتاب Speaking for IELTS نوشته‌ی طلیعه حسینی ناصر منبعی جامع و عالی برای تقویت مهارت اسپیکینگ (گفتاری) در آزمون آیلتس است. این کتاب با تمرینات پرتکرار و مهم خود راه شما برای موفقیت در آزمون آیلتس را هموار می‌کند. کتاب حاضر متناسب با متد سؤالات بخش گفتاری آزمون آیلتس نوشته شده و نیاز شما برای منابع گوناگون در این زمینه را برآورده می‌سازد.

درباره‌ی کتاب Speaking for IELTS

آزمون آیلتس یا International English Language Testing System آزمونی معتبر و جهانی برای ارزیابی مهارت در زبان انگلیسی است. این آزمون از سوی دانشگاه کمبریج، شورای فرهنگی بریتانیا و انجمن آیلتس استرالیا حمایت می‌شود. کتاب Speaking for IELTS نوشته‌ی طلیعه حسینی ناصر با استفاده از تمرینات و متد‌های روز سعی می‌کند تا درک درستی از این آزمون را در ذهن داوطلبان ایجاد کند. یکی از اساسی‌ترین بخش‌های کارِ مؤلفان کتاب‌های آموزشی آیلتس یافتن راهی برای ساده‌سازی محتوای آموزشی است؛ طلیعه حسینی ناصر با استفاده از تجربه‌ی خود، در تألیف این کتاب سعی کرده است تا مطالب را به بهترین شکل ممکن دسته‌بندی کند و با روشی مؤثر آن‌ها را آموزش دهد. ازاین‌رو این کتاب برای به دست آوردن نمره‌ی قابل‌قبول در آزمون آیلتس کافی خواهد بود.

کتاب Speaking for IELTS اثر طلیعه حسینی ناصر به یکی از مهارت‌های لازم برای آزمون آیلتس می‌پردازد. در واقع، این آزمون از چهار بخش تشکیل شده است؛ این بخش‌ها شامل شنیداری، نوشتاری، خواندن و گفتاری‌ست و هر بخش نمره‌ی جدا دارد که میانگین آن‌ها به‌عنوان نمره‌ی آزمون در نظر گرفته می‌شود. کتاب حاضر بر افزایش مهارت آزمون‌دهندگان در بخش گفتاری تمرکز دارد. بد نیست اشاره کنیم در آیلتس نمره از 0 تا 9 در نظر گرفته‌ شده که معمولاً از نمره‌ی 5 به بالا، نمره‌ی مطلوبی محسوب می‌شود؛ البته بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نمره‌ی بالای 6 را درخواست می‌کنند. نکته‌ی دیگر این‌که آزمون در دو بخش عمومی و آکادمیک برگزار می‌شود که بخش آکادمیک مربوط به دانشجویان متقاضی ورود به دانشگاه‌های انگلیسی‌زبان است.

‌در بخش گفتاری که موضوع کتاب Speaking for IELTS نوشته‌ی طلیعه حسینی است، سؤالاتی به‌صورت مکالمه‌ پرسیده می‌شود و داوطلب باید به‌راحتی به آن‌ها پاسخ و تسلط خود را بر واژگان نشان دهد؛ به این معنا که به‌جای استفاده از کلمات ساده و یا ابتدایی، سعی کند با زبانی شیوا و مشخص توانایی خود را نشان دهد. در این بخش داوطلبین تا چهارده دقیقه فرصت دارند تا در سه بخش به موارد خواسته‌شده پاسخ دهند. در بخش اول باید به سؤالی درباره‌ی شخصی پاسخ دهند. در بخش دوم باید با توجه به متن خواسته‌شده دو تا چهار دقیقه راجع به موضوع متن صحبت کنند و در بخش سوم باید با مصاحبه‌کننده درباره‌ی امور عموماً اجتماعی صحبت کنند. که این سه مرحله در آزمون آکادمیک و جنرال (عمومی) تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد.

گاهی محدودیت زمان، استرس بالا و عدم آمادگی از قبل موجب می‌شود تا به نتیجه‌ی دلخواه نرسیم. ازاین‌رو کتاب Speaking for IELTS نوشته‌ی طلیعه حسینی ناصر می‌تواند شما را آماده کند تا از قبل تسلط لازم را به دست آورید. گفتنی است این کتاب توسط مؤسسه‌ی فرهنگی آرمان رشد عرضه شده است.

کتاب Speaking for IELTS مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به متقاضیان آزمون آیلتس توصیه و پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب Speaking for IELTS می‌خوانیم

?What do you dislike about your hometown

You know, what is my pet peeve is construction of buildings makes a tense atmosphere. Towering skyscrapers (very tall buildings) combined with noise pollution (excessive noise) of a huge bustling metropolis is too much for many dwellers to bear. From some senior citizens’ point of view peace and quiet of a small coastal city or having a cozy little house on the outskirts of the city (on the outer edge of the city, not in the center) might alleviate their anxiety. Well, some residents are tired of living in a high-rise building right next to an industrial zone

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Speaking for IELTS
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات171
زبانانگلیسی
شابک978-622-243-482-3
موضوع کتابکتاب‌های آزمون آیلتس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب Speaking for IELTS

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب Speaking for IELTS

برای دریافت کتاب Speaking for IELTS و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.