معرفی و دانلود کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge

عکس جلد کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge

محمد براهنی با کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge کارگاه ساخت و تولید قطعات را به خانه‌ی شما خواهد آورد. نویسنده در کتاب خود شرح کاملی از تمامی مهارت‌های لازم در فرایند ماشین‌کاری، از جمله برش‌کاری، فرز‌کاری و سوراخ‌کاری را در اختیار شما قرار می‌دهد و به‌طور مفصل خواننده را با محیط نرم‌افزار AdvantEdge که از پیشرفته‌ترین ابزار‌های مدل‌سازی در این حوزه است آشنا می‌گرداند.

درباره‌‌ی کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge

این‌جا کلاس آموزش ساخت و تولید قطعات به کمک فنون ماشین‌کاری‌ست! کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشین‌کاری به کمک نرم افزار AdvantEdge نوشته‌ی محمد براهنی صفر‌ تا صد هر آنچه در مسیر طراحی ساخت اصولی و بی‌نقص قطعات نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار خواهد داد. اما این کتاب یک مزیت ویژه نسبت به کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دارد: در هر لحظه و هر مرحله از کار که به مشکلی برخورد کنید، معلم شما همراهتان خواهد بود.

حرفه‌ای‌ترین متخصصان مهندسی مکانیک در سال‌های آخیر کار طراحی قطعات مورد نظر خود را به نرم افزار AdvantEdge می‌سپارند. نرم‌افزاری که با ورود به حوزه‌ی دانش طراحی ماشین‌آلان تحول عظیمی به کیفیت سازه‌ها بخشیده و ضریب خطا در نتیجه‌ی نهایی را به صفر رسانده است. محمد براهنی، متخصص دنیای مهندسی مکانیک، در کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشین‌کاری به کمک نرم افزار AdvantEdge برای اولین‌بار بنای آموزش خود را بر این نرم‌افزار پیشرفته قرار داده و به کسانی که قرار است تازه کار با این ابزار پیشرفته را آغاز کنند انگیزه‌ی شروعی اصولی و بدون خطا داده است. همچنین نویسنده سرفصل مطالب کتاب خود را به گونه‌ای تنظیم کرده تا حتی افرادی که تجربه‌ی کار با این نرم‌افزار را داشته‌اند نیز بتوانند برای ارتقاء مهارت و یا رفع موانع سر راه خود به این اثر مراجعه کنند.

ماشینکاری که در کلام کلی به فراینده براده‌برداری از قطعات گفته می‌شود، همچنان یکی از پرطرفدار‌ترین روش‌های برای ساخت قطعه‌کار و رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب است. اما از طرفی این مهارت مهندسی خود از ده‌ها زیرعنوان و فنون مرتبط تشکیل شده که راه را برای افراد مبتدی طولانی‌تر می‌کند. اما هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا که نویسنده‌ی کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم‌افزار AdvantEdge از کنار هیچ‌یک از زیرعنوان‌های مبحث ماشین‌کاری به راحتی عبور نمی‌کند و به‌طور کاملاً جزئی و دقیق به شرح تمامی فرایند‌های مرتبط از جمله، برش‌کاری، فرز‌کاری، سوراخ‌کاری حفاری و ... می‌پردازد. آشنایی با مواد و ابزار‌ها مورد نیاز نیز از دیگر بخش‌های ضروری در کار ماشین‌کاری‌ست که نویسنده به‌طور مفصل در اثر خود به آن اشاره کرده است.

محمد براهنی همچنین فضای نرم‌افزاری AdvantEdge را به‌طور کامل برای مخاطبان خود شرح می‌دهد و خوانندگان را در زمینه‌ی ساخت مدل‌های دوبعدی و سه‌بعدی برای تحلیل فرایند ماشین‌کاری خبره می‌کند! در این مسیر شما با ساخت ابزار‌های استاندارد و سفارشی آشنا خواهید شد و علاوه‌ بر یادگیری مدل‌سازی تنش پسماند، با استخراج نمودار‌ها و آنالیز براده و تحلیل سایش ابزار نیز مهارت کامل پیدا خواهید کرد.

در نهایت، کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشین‌کاری به کمک نرم افزار AdvantEdge را می‌توان نمونه‌ی کاملی از یک کتاب راهنما در زمینه‌ی مهندسی مکانیک دانست؛ کتابی که تا لحظه‌ی رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب و ساخت قطعه‌ی موردنیاز چراغ راه شما خواهد بود و برای هر سؤال و ابهامی که در مسیر با آن روبه‌رو شوید، پاسخ اصولی و راهگشا خواهد داشت. این اثر به همت مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران در دست شما قرار گرفته.

کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پیشنهاد ویژه‌ی ما به تمامی دانشجویان و فعالان حوزه‌ی مهندسی مکانیک، جوشکاری و ساخت قطعات و ماشین‌آلات است.

در بخشی از کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge می‌خوانیم

advantEdge یک ابزار قدرتمند جهت طراحی، آماده‌سازی و بهینه‌سازی فرآیندهای ماشین‌کاری می‌باشد. این نرم‌افزار کاربر را قادر می‌سازد تا پارامترهای ماشین‌کاری و مشخصات ابزار را به نحوی طراحی نماید که نیروهای برش، دما و تغییر شکل قطعه کار را بصورت آفلاین کاهش دهد. این موارد، نیاز به آزمایش آنلاین را کاهش می‌دهد که هزینه و زمان تولید را می‌کاهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: شروع کار روش دوبعدی
فصل دوم: شروع کار روش سه‌بعدی
فصل سوم: آماده سازی ابزار دوبعدی
فصل چهارم: آماده سازی ابزار سه‌بعدی
فصل پنجم: آماده سازی قطعه کار دو‌بعدی
فصل ششم: آماده سازی قطعه کار سه‌بعدی
فصل هفتم: واردکردن فایل خارجی دوبعدی
فصل هشتم: واردکردن فایل خارجی سه‌بعدی
فصل نهم: آماده سازی فرایند دوبعدی
فصل دهم: آماده سازی فرآیند سه‌بعدی
فصل یازدهم: موادسفارشی
فصل دوازدهم: گزینه‌های شبیه سازی دوبعدی
فصل سیزدهم: گزینه‌های شبیه سازی سه‌بعدی
فصل چهاردهم: پارامتری دوبعدی
فصل پانزدهم: مدیریت شبیه‌سازی
فصل شانزدهم: تحلیل نتایج
فصل هفدهم: تحلیل نتایج
فصل هجدهم: رفرنس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات361
زبانفارسی
شابک978-600-124-645-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های مهندسی مکانیک
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge

برای دریافت کتاب آموزش شبیه سازی و تحلیل پیشرفته فرآیندهای ماشینکاری به کمک نرم افزار AdvantEdge و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.