معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) دهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) دهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) دهم کلیه رشته‌ها

دروس دین و زندگی را با کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) دهم کلیه رشته‌ها جمع‌بندی کنید. مصطفی جعفری، مؤلف این اثر کمک‌آموزشی موفق، با بیانی ساده و با مثال‌های متنوع، مفاهیم آموزشی درس دین و زندگی را با دانش‌آموزان مرور خواهد کرد و به کمک آزمون‌های دسته‌بندی‌شده‌ در پایان هر درس‌نامه، میزان یادگیری شما را قدم‌به‌قدم خواهد سنجید.

درباره‌‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) پایه دهم کلیه رشته‌ها

اگر به دنبال مرور و جمع‌بندی سریع مطالب حجیم کتاب دین و زندگی هستید، و اگر می‌خواهید یک معیار عالی و اصولی برای ارزیابی میزان پیشرفت درسی خود داشته باشید، کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) پایه دهم کلیه رشته‌ها نوشته‌ی مصطفی جعفری یکی از بهترین گزینه‌های مقابل شماست. این اثر کمک‌درسی پرفایده، با رویکرد تمرینی خود به یادگیری عمیق مطالب درس دین و زندگی کمک ویژه‌ای می‌کند و همچنین آزمون‌های متنوعی که در آن لحاظ شده به تثبیت مطالب در ذهن دانش‌آموز یاری می‌دهد.

سرفصل‌های جامع کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) برای کلیه‌ی دانش‌آموزان مقطع دهم متوسطه در رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی فنی‌وحرفه‌ای و همچنین کارودانش قابل استفاده است. شیوه‌ی آموزشی ساده و روان و همچنین رویکرد تمرینی این اثر به دانش‌آموز کمک می‌کند تا مباحث درسی را به صورت عمیق و ماندگار به خاطر بسپارند و برای موفقیت در آزمون‌های پایان سال تحصیلی آماده گردند. به همین منظور و برای آشنایی بیشتر خواننده با موضوع و عنوان هر درس، قسمتی به نام «معرفی درس» در ابتدای هر درس‌نامه تدارک دیده شده و مجموعه‌ای از پیش‌نیاز‌های لازم هر درس در آن گنجانده شده است.

درس‌نامه‌های کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) به‌ترتیب سرفصل‌های درسی اصلی شما تهیه شده‌اند و به‌این‌طریق مجموعه‌ای از نکات مهم امتحانی و مطالب پرتکرار در آزمون‌های مختلف را به‌صورت فشرده در اختیار مخاطب می‌گذارند. برای این که از میزان یادگیری مطالب هر درس‌نامه اطمینان حاصل کنید، مجموعه‌‌ی متنوعی از آزمون‌های تمرینی نیز در پایان هر درس برای شما آماده شده است. این آزمون‌ها خواننده را با قالب‌های مختلف طرح سوال در امتحانات، از جمله سوالات تشریحی، چهارگزینه‌ای، جای خالی، صحیح و غلط و جورکردنی آشنا می‌کند و همچنین نقاط ضعف یادگیری را برای دانش‌آموز نمایان می‌گرداند. به همین ترتیب می‌توانید با کمک‌ گرفتن از پاسخ‌نامه‌‌های تشریحی‌ که در پایان هر آزمون تهیه شده، نکاتی که نیاز به مرور و تمرین بیشتری دارند را به شیوه‌ای کارآمد مطالعه کنید. همین‌طور اگر علاقه دارید میزان یادگیری خود را در سطح پیشرفته‌تری پیشرفته بسنجید، بخش «آزمون غنی‌سازی» برای شماست. این قسمت مجموعه‌ای از آزمون‌های چهارگزینه‌ای با سطح دشواری بالاست که به خواننده برای امتحانات در مقاطع تحصیلی بالاتر و همچنین آزمون‌های کنکور آمادگی بیشتری می‌دهد.

از دیگر مزیت‌های کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) پایه دهم کلیه رشته‌ها، فصل پایانی آن با عنوان «آزمون‌های میان‌نوبت و پایان‌نوبت» است. این بخش با هدف جمع‌بندی مطالب در روز‌های نزدیک به امتحان و همچنین مرور سریع کلیه‌ی سرفصل‌های درسی تدارک دیده شده و فضای آزمونی را به‌طور دقیق برای خواننده شبیه‌سازی می‌کند. این آزمون‌ها نیز همچون دیگر مسائل و تمرینات کتاب به همراه یک پاسخ‌نامه‌ آماده شده‌اند تا با مرور آن خواننده قادر باشد روند پیشرفت تحصیلی خود را به‌طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهد. این کتاب خواندنی و پرفایده همچنین با تلاش‌های یکی از ناشرین برتر در زمینه‌ی کتاب‌های کمک درسی، انتشارات گل واژه به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی شده انتشارات گل واژه

«آموزش طبقه‌بندی شده» یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای یادگیری بهتر دروس پایه‌ی‌های دوم متوسطه است. این کتاب‌ها با تلاش انتشارات گل واژه، از ناشرین متخصص کتاب‌های کمک‌آموزشی، گردآوری و آماده شده و همان‌طور که از نام مجموعه پیداست، بر آموزش دروس براساس طبقه‌بندی موضوعی تکیه دارد. همچنین دیگر رویکرد اساسی کتاب‌های مجموعه‌ی گل واژه، یادگیری عمیق سرفصل‌ها و تثبیت مطالب با کمک آزمون‌های متنوع است. این آزمون‌ها با درجه‌ی سختی مختلف و در قالب‌های متنوعی از جمله پاسخ تشریحی، درست و غلط، پاسخ کوتاه و جای خالی طراحی شده‌اند و نقش بالایی بر ارزیابی دقیق میزان یادگیری و همچنین مرور موضوعات در ذهن دانش‌آموز دارند. مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی شده همچنین دارای نمونه سوالات جامع میان‌نوبت و پایان نوبت هستند که به جمع‌بندی مطالب یادگرفته‌شده در روز‌های نزدیک به امتحان کمک اساسی می‌کند. آزمون‌های پیشرفته‌ی چهارگزینه‌ای یا «تمرینات غنی‌سازی» نیز از دیگر بخش‌های جذاب و پرفایده‌ی این مجموعه است.

کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) پایه دهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی دهم متوسطه در رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی،علوم انسانی، فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش فایده‌مند است.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: هدف زندگی
آزمون غنی‌سازی
درس 2: پر پرواز
آزمون غنی‌سازی
درس 3: پنجره‌ای رو به روشنایی
آزمون غنی‌سازی
آزمون میان‌نوبت اول
درس 4: آینده روشن
آزمون غنی‌سازی
درس 5: منزلگاه بعد
آزمون غنی‌سازی
درس 6: واقعه بزرگ
آزمون غنی‌سازی
آزمون نوبت اول
درس 7: فرجام کار
آزمون غنی‌سازی
درس 8: آهنگ سفر
آزمون غنی‌سازی
درس 9: دوستی با خدا
آزمون غنی‌سازی
آزمون میان‌نوبت دوم
درس 10: یاری از نماز و روزه
آزمون غنی‌سازی
درس 11: فضیلت آراستگی
آزمون غنی‌سازی
درس 12: زیبایی پوشیدگی
آزمون غنی‌سازی
آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) دهم کلیه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات124
زبانفارسی
شابک978-600-337-245-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) دهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده دین و زندگی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.