معرفی و دانلود کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی

با کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی، دیگر موفقیت در آزمون‌های نهایی ریاضی یک رؤیا نیست! سعید حقیقت‌راد و فرزاد فرسوده، در این اثر کمک‌آموزشی، فشرده‌ای از مهم‌ترین نکات درس ریاضی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین آزمون‌ها و امتحانات تهیه‌شده در این اثر بهترین گزینه برای جمع‌بندی و ارزیابی نقاط ضعف درسی شماست.

درباره‌‌ی کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی

درس‌نامه‌ها، یکی از پربازده‌ترین ابزار‌ها برای استفاده‌ی بهینه از زمان‌های فشرده‌ی پیش از امتحان و مرور و جمع‌بندی مطالب حجیم درسی هستند. سعید حقیقت‌راد و فرزاد فرسوده نویسندگان کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی، با فراهم کردن مجموعه‌ای از نکات اصلی و سوالات پرتکرار درس ریاضی، مطالعه‌‌ای عمیق و پربازده‌تری را برای دانش‌آموزان این رشته فراهم کرده‌اند.

سرفصل‌های جامع و طبقه‌بندی شده‌ی این کتاب، شامل بخش‌های مختلف کتاب ریاضی به همراه تعریف‌ها، مثال‌ها و نکات گام‌به‌گام حل مسائل است. نویسندگان به کمک‌ این درس‌نامه‌ها، مطالب پیچیده و مبهم را برای شما به زبانی ساده‌ تعریف می‌کنند و همچنین دسترسی سریع به مجموعه‌‌ای از مطالب اساسی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم می‌سازند. اما برای آن که ارزیابی دقیقی از میزان یادگیری خود در دست داشته باشید، مؤلفان این اثر پرفایده در پایان هر مبحث مجموعه سؤالات متنوعی نیز برای شما تهیه کرده‌اند. این سؤالات به همراه یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در پایان هر درس، از نقاط چالش‌برانگیز درسی خود آگاه شوید و برای رفع اشتباهات فرصت تمرین بیشتری داشته باشید. همچنین برای این که فضای امتحان را به‌صورت شبیه‌سازی در اختیار داشته باشید، نویسندگان مجموعه‌ای از سوالات امتحانات جامع نوبت اول و دوم را نیز در فصل پایانی کتاب گنجانده‌اند. این سوالات همچون دیگر آزمون‌های این اثر، به همراه پاسخ‌نامه‌ی تشریحی تهیه شده‌اند و بهترین فرصت برای جمع‌بندی نهایی مباحث، پیش از امتحان هستند. پس پیشنهاد می‌شود بعد از مرور درس‌نامه‌ها و آزمون‌های پایان، فرصت مرور این امتحانات جامع را از دست ندهید و همچنین با مرور بارم‌بندی نمرات آزمون‌های سال قبل، یک قدم به موفقیت درسی خود نزدیک‌تر شوید. کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی، با تلاش ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی، انتشارات گل‌ واژه تهیه شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرک، نام یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای دانش‌آموزان پایه‌های مختلف دوره‌ی اول و دوم متوسطه است. اساس کار این مجموعه بر ارائه‌ی درس‌ها به‌صورت درس‌نامه‌های چکیده و نکات اساسی آزمونی طراحی شده و به‌طور تخصصی برای کمک به موفقیت آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان تهیه گردیده است. همچنین هر کتاب از این مجموعه‌ی خواندنی، دارای سؤالات و آزمون‌های فصل‌بندی شده و نمونه‌ی امتحانات نوبت اول و دوم است که به همراه یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آماده شده و به دانش‌آموزان در درک بهتر روند آزمون‌ها و طراحی سؤالات کمک می‌کند. این مجموعه با تلاش انتشارات گل واژه آماده شده. «گلبرگ دین و زندگی»، «گلبرگ تاریخ ایران و جهان» و «گلبرگ ریاضی و آمار» نام برخی از جلد‌های این اثر کمک‌آموزشی پرسود است.

کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌ی علوم انسانی از مطالب آموزنده‌ی این کتاب بهره خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: معادله درجۀ دوم
فصل 2: تابع
فصل 3: کار با داده‌های آماری
فصل 4: نمایش داده‌ها
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-337-656-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی

ریحانه عبدلی پور
۱۴۰۳/۲/۲۰
کتابی بسیار مفید برای جمع بندی و یادآوری سریع نکات می‌باشد. همچنین برای دانش آموزان این امکان رو میدهد که با انجام آزمون هر فصل خودشان را بسنجند که نیازی به مطالعه بیشتر روی ان موضوع هست یا خیر. علاوه بر دانش آموزان معلمان هم می‌توانند از این کتاب برای مرور و ایجاد جزوه‌ای خلاصه جهت یادآوری نکات برای دانش آموزان خود استفاده کنند. اگه به دنبال کتابی برای جمع بندی هستی عالیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ ریاضی و آمار (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.