معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4: طراحی شبکه‌های جمع آوری فاضلاب

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4: طراحی شبکه‌های جمع آوری فاضلاب
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4: طراحی شبکه‌های جمع آوری فاضلاب

کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4، دانشی برای طراحی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب با این نرم‌افزار را در اختیار خواننده قرار می‌دهد. جواد کریمی پارچیان و علیرضا اسددخت، نویسنده‌های این کتاب، تمامی قسمت‌های نرم‌افزار Bentley SewerCAD v8i SS4 را برای طراحی شبکه‌ای فاضلاب توضیح داده‌اند. کتاب پیش رو محیط این نرم‌افزار، ابزارها، تنظیمات و تمامی مراحل پروژه فاضلاب را با روشی گام‌به‌گام و ساده به مخاطب آموزش می‌‌دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4

کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4، راهنمایی خودآموز برای طراحی پلان شبکه، تهیه پروفیل‌های طولی و انجام جدول‌ محاسبه‌های هیدرولیکی در نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4 است. جواد کریمی پارچیان و علیرضا اسددخت، نویسند‌ه‌های کتاب، بیشتر از 10 سال تجربه در طراح شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب دارند. در نتیجه با کتابی روبه‌رو هستیم که رویکردی سریع، دقیق و آسان برای طراحی ساختار شبکه‌های جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب در اختیار خواننده قرار می‌دهد. برآورد و اعمال دقیق حجم فاضلاب ورودی، طراحی و تعیین مناسب‌ترین سایز، شیب و عمق برای فاضلابروها، آنالیز استاتیک و دینامیک شبکه‌های موجود و ارائه مناسب نتایج فرایند طراحی در قالب پلان‌‌ها و پروفیل‌ها را می‌توان از دستاوردهایی دانست که خواننده با مطالعه‌ی این کتاب بدست می‌آورد.

مطالب این کتاب با معرفی نرم‌افزار Bentley SewerCAD v8i SS4 آغاز می‌شود. سپس نویسنده‌ها، نوارابزارهای نرم‌افزار را کاملاً‌ توضیح می‌دهند. در بخش بعدیِ این کتاب با مراحل آغاز یک پروژه در نرم‌افزار آشنا می‌شویم. پنجره خوشامدگویی به محیط برنامه، پروژه‌ها، تنظیمات مربوط به مشخصات کلی پروژه، تنظیمات اولیه در نرم‌آفزار برای آغاز پروژه و بخش تنظیمات کلی را می‌‌توان از بحث‌هایی نام برد که نویسنده‌های این کتاب پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. تنظیمات مربوط به ضرایب اندازه نمایش اطلاعات، تنظیمات متن لوله‌ها، بخش تنظیمات آحاد، بخش برچسب‌‌های معرف اجزای شبکه و فراخوانی داده‌ها از سایر مدل‌ها، دیگر آموزش‌های این کتاب را تشکیل می‌‌دهد. آموزش‌هایی که از آن‌ها صحبت کردیم، با مثال‌های کاربردی در کتاب مطرح شده است.

جواد کریمی پارچیان و علیرضا اسددخت، در قسمت‌های پایانی کتاب، ارائه نتایج مدل سازی در نرم‌افزار، ایجاد پلان شبکه فاضلاب، جدول مشخصات اجزای شبکه و استفاده از آلتریناتیوها و سناریوها در مدل‌سازی را به مخاطب آموزش می‌‌دهند. مطالب کتاب آموزش کاربری نرم افزار Bentley SewerCAD با آشنایی بیشتر با برخی از قابلیت‌های نرم‌افزار، ترسیم گراف، ایجاد الگوهای مشخصاتی، ترسیم خطوط هم‌مقدار و استفاده از ابزار مجموعه‌های انتخابی به پایان می‌رسد. کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD، اثری است پروژه‌محور. خواننده، پس از مطالعه‌‌ی این کتاب، به‌راحتی می‌‌تواند شبکه‌های فاضلاب را در این نرم‌افزار طراحی کند. نویسنده‌های این اثر برای انتقال بهتر مفاهیم آموزشی از تصویرهای بی‌شماری کمک گرفته‌اند. وجود این تصویرها و مثال‌های کاربردی، پرسشی را در ذهن مخاطب برای طراحی شبکه‌های فاضلاب با نرم‌افزار، بدون پاسخ باقی نمی‌گذارد.

انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران، وظیفه نشر این اثر را بر عهده گرفته است.

کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4 برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای علاقه‌مندان فراگیری نرم‌افزار Bentley SewrCAD SS4 سودمند است. مطالعه‌ی این اثر برای افرادی که نیاز به به‌روزرسانی دانش خود برای کار با این نرم‌افزار و طراحی شبکه‌های فاضلاب دارند نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4: طراحی شبکه‌های جمع آوری فاضلاب می‌خوانیم

Population Layer: در این گزینه لایه جمعیتی مربوطه باید آدرس‌دهی گردد.

Population Density Type Field: در این گزینه باید ستونی که مربوط به زون‌های مختلف سرانه تولید فاضلاب می‌باشد مشخص گردد. حتی در صورتیکه کل محدوده مورد مطالعه دارای یک سرانه یکسان می‌باشد، باید در لایه GIS مربوطه یک ستون با فرمت Text تعریف و مقداردهی یکسانی برای آن انجام گیرد. با آدرس‌دهی این ستون، محتوای آن در جدول پایین صفحه نمایش داده می‌شود که کاربر باید سرانه تولید فاضلاب هر نفر در آن زون را در جدول وارد نماید.
Population Density Field: ستون مربوط به تراکم هر ناحیه در لایه جمعیتی باید در این گزینه آدرس‌دهی گردد.

در مرحله بعد میزان تجمعی بار فاضلابی هر زون با سرانه منحصربه‌فرد نمایش داده می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

معرفی نرم‌افزار SewerCAD V8i (SS4)
معرفی محیط نرم‌افزار
آغاز یک پروژه
استفاده از ایجاد‌کننده مدل
ایجاد شماتیک یک شبکه متعارف در محیط نرم‌افزار
معرفی و نحوه مدل‌سازی سایر اجزای موجود در شبکه های جمع‌آوری و انتقال فاضلاب
تخصیص رقوم زمین به گره‌ها (آدم روها, تخلیه گاه و...)
بارگذاری شبکه
سایر تنظیمات قبل از انجام محاسبات توسط نرم‌افزار
انجام محاسبات آنالیز و طراحی توسط نرم‌افزار
ارائه نتایج مدل سازی توسط نرم‌افزار
استفاده از آلترناتیوها و سناریوها در مدل‌سازی
آشنایی بیشتر با برخی از قابلیت‌های نرم‌افزار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4: طراحی شبکه‌های جمع آوری فاضلاب
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات390
زبانفارسی
شابک978-600-1245-05-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی نرم افزار Bentley SewerCAD v8i SS4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.