معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال، نوشته‌ی حمیدرضا قنبری و مهدی قربانیان حسنی شما را با تلفن‌های سانترال، کاربرد و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها آشنا می‌سازند. کتاب حاضر فرصت خوبی برای علاقه‌مندان است تا بتوانند در زمینه‌ی تلفن‌های سانترال متخصص شوند و به درآمدزایی بپردازند.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال

بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌ها جهت ارتباطات درون‌شبکه‌ای و مکالمات داخلی خود به‌جای اتصال به سیستم تلفن عمومی به سامانه‌ی دیگری متصل می‌شوند. کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال نوشته‌ی حمیدرضا قنبری و مهدی قربانیان حسنی با معرفی دستگاه سانترال، به شیوه‌های استفاده و کاربری این دستگاه می‌پردازند. دستگاه سانترال یک مرکز ارتباطی است که امکانات زیادی را به مشترکان ارائه می‌دهد. تلفن سانترال، به‌جای اتصال به خط تلفن همگانی به دستگاه سانترال متصل می‌شود و از این طریق، ارتباط در داخل مجموعه (سازمان یا شرکت) برقرار می‌شود. با استفاده از این دستگاه مجموعه‌ها هزینه‌ی سنگین تلفن و مخابرات را پرداخت نمی‌کنند و ارتباط سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

مطابق با توضیحات کتاب حاضر، تلفن‌های سانترال به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند؛ تلفن‌های کم‌ظرفیت‌تر برای کسب‌وکارهای کوچک در نظر گرفته شده‌اند و برای مکان‌های گسترده‌تر از تلفن‌های سانترال با ظرفیت بالا استفاده می‌شود. بسته بر میزان استفاده‌کنندگان، ظرفیت و کاربری تلفن نیز بالا می‌رود؛ برای مثال، یک شرکت کوچک را با یک دانشگاه بزرگ در نظر بگیرید.

حمیدرضا قنبری و مهدی قربانیان حسنی در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال، اولین کاربرد این تلفن‌ها را در ویژگی واحد پذیرش خودکار سه مرحله‌ای با راهنمای صوتی عنوان می‌کنند و توضیح می‌دهند که این واحد تماس‌گیرنده را قادر می‌سازد تا با گرفتن شماره‌ی یک‌رقمی از طریق پیام ضبط‌شده در سیستم، به بخش مربوطه هدایت گردد، بدون این‌که نیازی به اپراتور و یا مدیر داشته باشد. پیغام‌گیر، مورد بعدی است که امکان برخورداری از صندوق پیام صوتی را به تماس‌گیرندگان می‌دهد و آن‌ها از این طریق می‌توانند در بخش مربوطه پیام بگذارند. این سیستم برای تمامی بخش‌ها امکان داشتن پیغام‌گیر هوشمند صوتی را فراهم می‌کند. تغییرپذیری و به‌روز شدن از دیگر امکانات این دستگاه‌هاست که به شما امکان این را می‌دهد بدون پرداخت هزینه‌ی گزاف خط‌های داخلی و درون‌شهری خود را سه برابر کنید. می‌توانید سیستم تلفن سانترال را مطابق با برنامه‌ی کاری شرکت برنامه‌دهی کنید و مطابق با ساعات تعطیل، ناهار و یا آماده‌به‌کار برای آن برنامه‌ای تعریف کنید.

همان‌طور که در کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال مطرح می‌شود، اصلی‌ترین کارایی سیستم‌ سانترال ارتباط سریع بین بخش‌ها، مدیریت تماس‌ها و کاهش هزینه‌های مخابراتی و انسانی است. از این‌ جهت استفاده و راه‌اندازی سیستم سانترال در هر مجموعه‌ای بسیار ضروری است و نقش کلیدی‌ای در پیشرفت شرکت در برنامه‌های خود دارد. از سمت دیگر تکنسین‌ها و متخصصینی که با استفاده از محتوای این کتاب می‌توانند در این زمینه مهارت به دست بیاورند، بازار شغلی و کاری مناسبی را می‌توانند راه‌اندازی کنند و با توجه به اهمیت و استفاده‌ی گسترده‌ی تلفن سانترال درآمد خوبی را کسب کنند.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال، نوشته‌ی حمیدرضا قنبری و مهدی قربانیان حسنی توسط مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران عرضه شده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دوستداران کتاب‌های فنی و آموزشی توصیه می‌شود. همچنین کسانی که در زمینه‌ی مخابرات و سامانه‌های ارتباطی اطلاعات دارند از محتوای این کتاب بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال می‌خوانیم

رزرو کردن خط مشغول به این معنی که به محض اتمام مکالمه داخلی مورد نظر شما با شما تماس گرفته شود و ارتباط به شکل اتوماتیک صورت بگیرد. برای این کار کافیست هنگام پخش بوق اشغال عدد 6 را شماره گیری کنید و گوشی را بگذارید. حالا دیگر نیاز نیست نگران چیزی باشید؛ به محض آزاد شدن خط داخلی مورد نظر تلفن شما و تلفن فرد مورد نظر با هم زنگ خواهد خورد و با برداشتن گوشی ارتباط برقرار خواهد شد. اگر فرد مقابل پشت میز نباشد، بعد از چند باز زنگ خوردن بوق اشغال پخش می‌شود باز هم در هنگام پخش بوق اشغال عدد 6 را بزنید و گوشی را بگذارید و منتظر تماس سیستم هنگام بازگشت کاربر و برقراری ارتباط مورد نظرتان باشید.

شما میتوانید خط شهری را هم رزرو کنید؛ به این معنی که وقتی خط شهری مورد نظر شما مشغول است دکمه خط شهری را بزنید و هنگام پخش بوق اشغال دکمه 6 را بزنید. سیستم خط شهری را برای شما رزرو می‌کند و بعد از آزاد شدن با شما تماس می‌گیرد. برای لغو کردن برنامه رزرو کافیست گوشی را بردارید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: آشنایی با سانترال و دستگاه‌های پرکاربرد آن
فصل اول: آشنایی اولیه با سخت افزار و نحوه سیم‌بندی و نصب کارت‌های سانترال KX-NS500
فصل دوم: آموزش کار با گوشی تلفن سانترال پاناسونیک KX-T7730
فصل سوم: آموزش کدهای کاربردی برای برنامه‌ریزی سانترال TEM,TES824 با تلفن 7730 پاناسونیک
فصل چهارم: آموزش‌های کاربردی دستگاه‌های سانترال
فصل پنجم: نحوه ارتقاء ورژن دستگاه‌های سانترال و کارت‌های سانترال سری TDA-TDE
فصل ششم: آموزش‌های عمومی تلفن‌های سانترال، رنگ‌بندی کابل‌های مخابراتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات107
زبانفارسی
شابک978-600-1245-27-5
موضوع کتابکتاب‌های عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش کاربردی تلفن‌های سانترال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.