معرفی و دانلود کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران

عکس جلد کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران

عادل شیرازی و عارف شیرازی در کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران به تعریف روابط بهینه‌ی انسانی در حوزه‌ی امنیتی پرداخته‌اند. در این کتاب با شیوه‌های ایجاد تعامل به‌هنگامِ ارائه‌ی خدمات، در سطوحی چون روابط عمومی، روابط مشترک، شبکه‌سازی، اصول اخلاقی و ... به‌طور مفصل آشنا می‌شوید.

درباره‌ی کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران

روابط انسانی درواقع به چگونگی تعامل انسان‌ها با یکدیگر و اثر ثانوی آن اطلاق می‌شود که بر تکامل مداوم ارتباطات و توانایی افراد برای ایجاد ارزش از طریق آن استوار است. کاربرد روابط انسانی در ارتقای عملکرد شغلی یک فرد نقش به‌سزایی دارد و این مسئله را می‌توان در طیف گسترده‌ای از خدمات انسانی همانند تدریس، خدمات اجتماعی، اجرای قانون و امنیت مشاهده کرد. تسلط مأموران حفاظتی بر روابط انسانی به آن‌ها کمک می‌کند در کار خود بهتر عمل کنند و بتوانند در تعاملات خود با دیگران سهولت بیشتری داشته باشند. در کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران، به‌قلم عادل شیرازی و عارف شیرازی، با چگونگی ایجاد این تعاملات در حوزه‌ی وظایف نیروهای حفاظتی آشنا می‌شوید.

از سرفصل‌های اصلی این کتاب باید به تعریف روابط انسانی در حوزه‌ی امنیت، توضیح اهمیت درک و احترام‌گذاری به تنوع، بیان اجمالی اقدامات مهم مربوط به زنان در حفاظت و آزار جنسی و ارائه‌ی نکاتی برای ارتباطات مؤثر و رفتار اخلاقی اشاره کرد. هر فصل از این کتاب نخست موضوعات مختلف وابسته به امور حفاظتی را مورد بررسی قرار داده و در پایان به منظور یادگیری بهتر شما، از مطالب ارائه شده پرسش‌های چهار گزینه‌ای طرح شده است که به کمک آن‌ها می‌توانید میزان دانش و یادگیری خودتان را بسنجید.

در مجموع، داشتن مهارت‌ روابط انسانی در سطح عالی برای مأموران می‌تواند در برخورد مناسب و گرم از سوی آن‌ها و همچنین اهل گفت‌و‌گو بودن و صداقت آن‌ها نمود پیدا کند که به حفظ اعتماد در ارتباطات این افراد با دیگران می‌انجامد.

کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران از سوی نشر صفرتاصد منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای

مجموعه‌ی 12 جلدی افسران حفاظت حرفه‌ای در زمینه‌ی امنیت ملی و حفاظتی نوشته شده‌ و شامل موضوعاتی چون «مبانی و اصول امنیت و حفاظت»، «ارتباطات در امور امنیتی و حفاظتی»، «وظایف افسران حفاظت»، «پیشگیری از جرم و حفاظت فیزیکی»، «ایمنی و حفاظت از آتش‌‌‌سوزی» و... می‌شود. محتوای این مجموعه با توجه به منابع جدید و به‌روز دنیا به نگارش درآمده و راهنمایی کاربردی در جهت آموزش نیروهای حفاظتی و امنیتی است.

کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران مناسب چه کسانی است؟

این اثر آگاهی پرسنل سازمان اطلاعاتی ایران را در راستای حفظ امنیت ملی مفید افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تعاملات سازنده‌تری در ارتباطات ویژه‌ی خود داشته باشند.

در بخشی از کتاب افسران حفاظت حرفه ای: روابط با دیگران می‌خوانیم

مفهوم تنوع به تشخیص تفاوت‌ها در دیگران و پذیرش راه‌هایی که این تفاوت‌ها می‌توانند ما را به عنوان افراد ارزشمند سازند، اشاره دارد. افرادی که فرهنگ‌های دیگر را تجربه می‌کنند درک بسیار زیادی به دست می‌آورند. آنها "سمت دیگر [آن طرف]" چیزها را می‌بینند. این افراد می‌توانند چشم‌اندازهای مختلفی که فرهنگ‌های دیگر به همراه دارند را درک کنند.

اغلب، جامعه به جای تمرکز بر آن تفاوت‌هایی که ما را تکمیل می‌کنند و برای کل جامعه ارزش به ارمغان می‌آورند بر جنبه‌ی منفی تنوع و تفاوت‌هایی متمرکز می‌شود که ما را از هم دور می‌کند. تجربیات متنوع به دیدن موقعیت‌ها از چشم‌اندازهای مختلف کمک می‌کنند. یک دید جامع‌تر و کامل‌تر از امور حاصل می‌شود. چشم‌اندازهای متنوع به حل مسأله‌ی خلاق کمک می‌کنند.

رهبران موفق برای تنوع ارزش قائل می‌شوند. آنها از این مزیت به نفع خودشان استفاده می‌کنند و خلاقیتی که این مزیت به همراه دارد را برای کمک به برنامه‌ریزی و حل مسأله هدایت می‌کنند. رهبران قوی و موفق با نظرات متنوع زیردستان کامیاب می‌شوند. آنها ارزش آنچه دارند می‌دانند و به واسطه‌ی آن بیمناک یا منحرف نمی‌شوند. یک نمونه از رهبرانی که برای عقاید متنوع ارزش قائل بود، ژنرال جنگ جهانی دوم آمریکا یعنی جورج پاتن بود. جونیور جورج پاتن چشم‌اندازهای متنوع را در کارمندانش جست‌وجو می‌کرد. نقل قولی که به وی نسبت داده شده عبارت است از: "اگر همه به یک شکل فکر می‌کنند، پس هیچ‌کس فکر نمی‌کند." از آنجاکه رهبران خوب برای تنوع ارزش قائل می‌شوند، بسیاری از کارفرمایان نیز این کار را انجام می‌دهند. سازمان‌ها در بخش‌های دولتی، خصوصی و غیرانتفاعی سعی می‌کنند یک قشر متنوع از افراد را استخدام کنند. امروزه بسیاری از سازمان‌ها دارای مدیر تنوع یا تعدد فرهنگی هستند که تنوع را در محیط کار گسترش می‌دهد. متأسفانه، همه‌ی ما ذاتاً تعصباتی داریم. ما با افرادی که بیشتر به ما شبیه هستند احساس راحتی بیشتری داریم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: روابط انسانی در محیطی جهانی
مقدمه
توصیه‌های استاد
تنوع
زنان در حفاظت
آزار و اذیت جنسی
ارتباطات مؤثر
رفتار اخلاقی
رهبری خدمات مشتریان
خلاصه
روندهای نوظهور
آزمون فصل اول – روابط انسانی در محیطی جهانی
فصل دوم: روابط عمومی
مقدمه
برنامه‌ریزی روابط عمومی
رسیدگی به شکایات مشتری
تحلیل ریسک
آموزش
رسانه‌ها: رویای خوب/ رؤیای بد
کنترل دسترسی در صحنه‌ی یک حادثه‌ی بحرانی
اخلال در کسب و کار
کنترل سازمان اورژانس مخفی
کنترل دسترسی گروه امنیتی قراردادی
نتیجه‌گیری
روندهای نوظهور
آزمون فصل دوم – روابط عمومی
فصل سوم: روابط مشترک: پویاسازی استراتژی
مقدمه
امنیت و اقتصاد تجربه
هزینه‌ی کیفیت
ساختن یک جامعه از ماهیت
پروتکل‌های تماس
تحول
روندهای نوظهور
آزمون فصل سوم – روابط مشترک: پویاسازی استراتژی
فصل چهارم: شبکه‌سازی و کارکرد ارتباط
مقدمه
سناریوی اول: آتش‌سوزی
سناریوی دوم: سرقت خودرو
سناریوی سوم: رویداد ویژه
سناریوی چهارم: عملیات‌های بندر
سناریوی پنجم: نصب ایستگاه مرکزی
سازمان‌های حرفه‌ای و آموزش
آیین‌نامه‌ی صنعت توسط دولت
نتیجه‌گیری
آزمون فصل چهارم – شبکه‌سازی و کارکرد همبستگی
فصل پنجم: اصول اخلاقی و حرفه‌ای‌گرایی
مقدمه
اصطلاحات و مفاهیم کلیدی
تصمیم‌گیری اخلاقی
مسائل اخلاقی در حفاظت
چرا رفتار غیراخلاقی رخ می‌دهد
نتیجه‌گیری
روندهای نوظهور
آزمون فصل پنجم – اصول اخلاقی و حرفه‌ای‌گرایی
مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران
نویسنده،
ناشر چاپی صفرتاصد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-622-6770-80-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب‌های علوم نظامی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران

برای دریافت کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: روابط با دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.