معرفی و دانلود کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی

عکس جلد کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی تألیف سید هادی هاشمی و احمد منصوری اثری کمک‌آموزشی برای آماده شدن دوازدهمی‌ها جهت شرکت در امتحانات است. این کتاب 13 دوره آزمون، درسنامه، فیلم آموزشی، مشاوره‌ی مرور درس و مطالعه‌ی آن و همینطور پاسخنامه‌ی تشریحی را در بر می‌گیرد و به دانش‌آموزان کمک می‌کند امتحانات نوبت اول و دوم درس دین و زندگی پایه‌ی دوازدهم را با بهترین نمره به به پایان برسانند.

درباره‌ی کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی

کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی از 13 دوره امتحان طبقه‌بندی شده (حاوی 4 دوره سؤالات امتحانی نیمسال اول و 9 دوره سؤالات امتحان پایانی نیمسال دوم) تشکیل شده است. در کتاب حاضر، خلاصه‌ دروس دین و زندگی دوازدهم، چندین دوره آزمون تألیفی و سؤالات امتحانی خرداد و شهریور سال‌های 1398 تا 1402 گردآوری شده است. همچنین در فیلم آموزشی این کتاب، می‌توانید تدریس درسنامه‌ی کتاب امتحانت دین و زندگی سال دوازدهم را ببینید. این فیلم یک نمونه از سؤالات نهایی را هم بررسی کرده و شما می‌توانید با اسکن بارکد درج‌شده در فهرست کتاب، به فیلم آموزشی آن هم دسترسی پیدا کنید.

دانش‌آموزان در قسمت مشاوره‌ی امتحانی کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی، می‌توانند با نحوه و ترتیب مطالعه‌ی منابع لازم آشنا شوند. در این بخش، شیوه‌ی کلی مطالعه‌ی دین و زندگی دوازدهم آموزش داده شده است تا دانش‌آموزان به کمک آن بر کیفیت مطالعه‌ی خود بیفزایند. همچنین، در این قسمت با توجه به محدودیت زمانی هر فرد، روش خاصی برای مطالعه ارائه داده شده است تا به دانش‌آموزان کمک کند بهترین شیوه را برای یادگیری و مرور مباحث به کار گیرند.

کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی اثری است که در آن همه‌ی موارد در نظر گرفته شده تا داوطلبان بهترین نتیجه را در امتحانات نوبت اول و دوم دین و زندگی دوازدهم به دست آورند. درسنامه‌ی این کتاب، تحت عنوان خلاصه درس، شامل توضیحات، نکات، مثال‌ها و تمرین‌هایی می‌شود که فقط در 25 صفحه جمع‌آوری شده است تا درک مطلب و یادگیری در کمترین زمان صورت گیرد. با توجه به تأثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی در کنکور، برای رسیدن به ترازهای بالا و قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهتان، کافی است با یک برنامه‌ریزی درست این کتاب را مطالعه کنید تا به نمره‌ی 20 و درصدهای بالای کنکوری این درس دست یابید.

این کتاب کمک‌آموزشی به کوشش انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

کتاب‌های امتحانت از سری کتاب‌های جدید و کاربردی انتشارات مهر و ماه نو هستند که به طور خاص برای شب امتحان شما طراحی شده‌اند. ساختار این سری از کتاب‌ها به گونه‌ای است که نیاز دانش‌آموز را برای خلاصه کردن دروس، جمع‌بندی و مرور مطالب درسی برطرف می‌کند. مجموعه کتاب امتحانت با طراحی آزمون‌های تألیفی و گردآوری آزمون‌های نهایی سال‌های قبل، آمادگی لازم را برای شرکت در امتحانات نوبت اول و دوم، در دانش‌آموز ایجاد می‌کند.

این مجموعه را انتشارات مهر و ماه نو برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی دوره‌ی دوم دبیرستان و دروس گوناگون این مقطع به چاپ رسانده است.

کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی که می‌خواهند در امتحانات دین و زندگی پایه‌ی دوازدهم نمره‌ی کاملی را کسب کنند، مخاطب این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-317-696-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی

برای دریافت کتاب امتحانت دین و زندگی 3 دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.