معرفی و دانلود کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز: 110 نکته کاملا ضروری کنکور

عکس جلد کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز: 110 نکته کاملا ضروری کنکور
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز: 110 نکته کاملا ضروری کنکور

کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز، نوشته‌ی ابوالفضل قاضی، به دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی یاری می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن بر مبحث عروض و قافیه در آزمون سراسری تسلط یابند. این کتاب توجه ویژه‌ای به تست‌های کنکور دارد و در عین حال این تست‌ها را به صورت درسنامه‌محور ارائه می‌دهد تا درک عمیق‌تری از مباحث حاصل شود.

درباره‌ی کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز

شاید کتاب‌های متعددی برای درک عروض و قافیه مطالعه کرده باشید، اما یادگیری عروض و قافیه با هدف شرکت در آزمون سراسری، رویکرد دیگری می‌طلبد. رویکرد مناسب کنکور در کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز، به تألیف ابوالفضل قاضی، ارائه شده است. این کتاب به صورت نکته‌محور از ابتدایی‌ترین و مقدماتی‌ترین مبحث عروض و قافیه شروع می‌کند و تا سطح عالی آن پیش می‌رود. پاسخگویی سریع و درک آسان‌تر و عمیق‌تر سؤالات کنکور از اهداف اصلی کتاب است.

کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز در نه درس به بیان مباحث قافیه و عروض می‌پردازد. مبنای اصلی کتاب تمرکز بیشتر بر تست‌های کنکور و توجه ویژه به آزمون‌های سال‌های اخیر است. روش‌های تستی و نکات خاص برای پاسخگویی به این سؤالات در قالب درسنامه‌ی آموزشی و به صورت درس به درس ارائه شده است. جداول و نمودارهای طراحی شده در متن درس‌ها نیز کمک زیادی به درک بهتر و سریع‌تر مباحث می‌کنند.

انتشارات محبوب خیلی سبز کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز را ذیل مجموعه کتاب‌های جیبی کنکوری به انتشار رسانده است تا با مطالعه و مرور آن در سریع‌ترین زمان ممکن مطالب را جمع‌بندی کنید.

کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی و تمام کسانی که قصد دارند در کنکور رشته‌ی انسانی شرکت کنند، می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: قافیه
درس دوم: وزن و مقدمات عروض
درس سوم: پایه‌های آوایی
درس چهارم: پایه‌های آوایی همسان 1
درس پنجم: پایه‌های آوایی همسان 2 (دولختی)
درس ششم: پایه‌های آوایی ناهمسان
درس هفتم: اختیارات زبانی
درس هشتم: اختیارات وزنی
درس نهم: وزن در شعر نیمایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز: 110 نکته کاملا ضروری کنکور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات106
زبانفارسی
شابک978-622-230-547-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز

برای دریافت کتاب جیبی کنکوری - عروض و قافیه نکته باز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.