معرفی و دانلود کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها

عکس جلد کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها

کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها نوشته‌ی محسن قصرانی شامل چندین دوره سؤالات امتحانی، درسنامه، مشاوره و پاسخنامه‌ی تشریحی است که به دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم کمک می‌کند امتحانات نوبت اول و دوم درس فارسی 3 را با کسب بهترین نمره پشت سر بگذارند. با مطالعه‌ی این اثر کمک آموزشی، دیگر نیازی به مطالعه‌ی چندباره‌ی کتاب درسی نخواهید داشت.

درباره‌ی کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها

کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها از سری کتاب‌های کمک‌آموزشی جامع و مهم انتشارات مهر و ماه نو، شامل خلاصه درس فصل به فصل فارسی دوازدهم و 12 دوره امتحان (شامل 4 دوره سؤالات امتحانی تألیفی نوبت اول و 8 دوره سؤالات امتحان پایانی نوبت دوم) است. این اثر کمک‌آموزشی، درسنامه‌ی خلاصه‌ی فارسی 3، چندین دوره آزمون تألیفی طبقه‌بندی‌شده و سؤالات امتحانی خرداد و شهریور ماه سال‌های 1399 تا 1402 را در برمی‌گیرد.

در بخش مشاوره‌ی امتحانی این کتاب، شیوه‌ی کلی مطالعه‌ی کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها به مخاطبان این اثر آموزش داده شده است تا دانش‌آموزان بتوانند منابع لازم را به‌درستی و با روشی اصولی مطالعه و مرور کنند. در این بخش می‌توانید از طریق بارکد درج‌شده در کتاب، به فیلم‌های آموزشی و 3 نمونه امتحان نهایی آنلاین هم دسترسی پیدا کنید. بنابراین، در اینجا همه‌چیز برای کسب نمره‌ی کامل در امتحانات فارسی پایه‌ی دوازدهم مهیا شده است تا با خیال راحت در جلسه‌ی امتحان حاضر شوید!

کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها که به همت انتشارات مهر و ماه نو تالیف و منتشر شده، اثری است که به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه در امتحانات نوبت اول و دوم فارسی 3 برایتان حاصل شود. بخش مشاوره‌ی کتاب، به هر فرد با توجه به محدودیت زمانی او، روشی برای مطالعه ارائه داده است. مهم‌ترین مطالب هر فصل هم به شکل مختصر در این قسمت، گردآوری شده‌اند.

درسنامه‌ی این کتاب، تحت عنوان خلاصه درس، مواردی از جمله توضیحات، نکات، مثال‌ها و تمرین‌هایی را شامل می‌شود که فقط در 15 صفحه جمع‌آوری شده‌اند تا یادگیری و درک مطلب در کمترین زمان صورت بگیرد. سؤالات شبیه‌ساز امتحانی نوبت اول نیز انواع و اقسام سؤالات نکته‌دار امتحانی را در بر می‌گیرند و امتحانات نوبت دوم به همین ترتیب و کاملا مطابق امتحانات پایان سال طراحی شده‌اند. همچنین، در پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون‌ها، می‌توانید پاسخ جامع و کامل هر سؤال را بررسی کنید.

کتاب کمک درسی امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها را انتشارات مهر و ماه نو برای دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم در همه‌ی رشته‌های تحصیلی چاپ و منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

مجموعه کتاب‌های امتحانت از سری کتاب‌های جدید و کاربردی انتشارات مهر و ماه نو هستند. ساختار این سری از کتاب‌ها به گونه‌ای است که نیاز دانش‌آموز را برای خلاصه کردن دروس، جمع‌بندی و مرور مطالب درسی در شب امتحان برطرف می‌کند. مجموعه کتاب امتحانت با طراحی آزمون‌های تألیفی و گردآوری آزمون‌های نهایی سال‌های قبل، آمادگی لازم برای شرکت در امتحانات نوبت اول و دوم را در دانش‌آموز ایجاد می‌کند. این مجموعه حاوی مشاوره‌ی امتحانی، درسنامه، 12 دوره آزمون و پاسخنامه‌ی تشریحی است.

مجموعه کتاب امتحانت را انتشارات مهر و ماه نو برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی دوره‌ی دوم دبیرستان و دروس گوناگون این مقطع به چاپ رسانده است.

کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم در همه‌ی رشته‌های تحصیلی، که می‌خواهند امتحانات نهایی فارسی دوازدهم را به خوبی و با نمره‌ی عالی پشت سر بگذارند، مخاطب این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-317-655-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها

برای دریافت کتاب امتحانت فارسی 3 دوازدهم - همه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.