معرفی و دانلود کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی

عکس جلد کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی

کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی نوشته‌ی رضا عابدی منش و هدیه منوچهری شامل چندین دوره سؤالات امتحانی، درسنامه، مشاوره و پاسخنامه‌ی تشریحی است که به دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم تجربی کمک می‌کند امتحانات نوبت اول و دوم فیزیک را با کسب بهترین نمره پشت سر بگذارند. خلاصه‌ دروس فیزیک دوازدهم تجربی، چندین دوره آزمون تألیفی طبقه‌بندی شده و سؤالات امتحانی خرداد و شهریور سال‌های 1399 تا 1402 در کتاب حاضر، گردآوری شده‌اند.

درباره‌ی کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی

اگر به دنبال یک منبع جامع و کامل برای موفقیت در امتحانات درس فیزیک پایه دوازدهم هستید، بهترین کتاب کمک آموزشی روبه‌روی شما قرار دارد! اثر پیش رو از خلاصه درس فصل به فصل فیزیک دوازدهم تجربی و 12 دوره امتحان (حاوی 4 دوره سؤالات امتحانی نیمسال اول، 8 دوره سؤالات امتحان پایانی نیمسال دوم و 4 دوره نمونه سؤال طبقه‌بندی شده) تشکیل شده است. همچنین در فیلم آموزشی کتاب امتحانت فیزیک 3 می‌توانید تدریس کل کتاب فیزیک را ببینید. این فیلم یک دوره از سؤالات نیمسال دوم را هم بررسی کرده است. شما می‌توانید از طریق بارکد درج‌شده در کتاب، به فیلم‌های آموزشی و 5 نمونه امتحان نهایی آنلاین دسترسی پیدا کنید و از این طریق دانش و مهارت خود را در این درس محک بزنید.

در مشاوره‌ی امتحانی کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی، دانش‌آموزان می‌توانند با نحوه‌ی مطالعه‌ی کتاب امتحانت آشنا شوند. در این بخش، شیوه‌ی کلی مطالعه‌ی کتاب فیزیک دوازدهم هم آموزش داده شده است تا دانش‌آموزان بتوانند منابع لازم را به‌درستی مطالعه و مرور کنند. دانش‌آموزان در بخش مشاوره‌ی کتاب که طرحی خلاقانه و جدید از انتشارات مهر و ماه نو است، با راهکارهای مختلف مطالعه‌ی فیزیک آشنا می‌شوند. در این بخش با توجه به محدودیت زمانی هر فرد، روش خاصی برای مطالعه ارائه داده شده است و به داوطلبان شرکت در آزمون کمک می‌کند تا بهترین شیوه را برای یادگیری و مرور به کار بگیرند. در این اثر کمک‌درسی، همه‌چیز برای کسب نمره‌ی عالی در امتحانات فیزیک دوازدهم مهیا شده است تا با خیالی راحت در جلسه‌ی آزمون حاضر شوید!

کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی اثری است که در آن همه‌چیز لحاظ شده تا بهترین نتیجه در امتحانات نوبت اول و دوم فیزیک دوازدهم حاصل شود. درسنامه‌ی این کتاب، تحت عنوان خلاصه درس، شامل توضیحات، نکات، مثال‌ها و تمرین‌هایی می‌شود که فقط در 13 صفحه جمع‌آوری شده است تا درک مطلب و یادگیری در کمترین زمان برای شما میسر شود. سؤالات شبیه‌ساز امتحانی نوبت اول در این کتاب، انواع و اقسام سؤالات نکته‌دار امتحانی را در بر می‌گیرد. امتحانات نوبت دوم هم به همین ترتیب و کاملا مطابق امتحانات پایان سال طراحی شده‌اند.

مجموعه کتاب‌های امتحانت از تألیفات خوب و کاربردی انتشارات مهر و ماه است.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت مهر و ماه نو

انتشارات مهر و ماه نو به‌‌عنوان یکی از ناشران تخصصی کتب کمک‌آموزشی اقدام به تالیف، چاپ و انتشار مجموعه‌ای کرده است که نیاز دانش‌آموزان همه‌ی پایه‌های تحصیلی را در هر رشته‌ی درسی پاسخ می‌گوید. مجموعه کتاب امتحانت،‌ به‌طور تخصصی جمع‌بندی دروس مختلف هستند که بهترین گزینه برای مرور شب امتحان و شرکت در آزمون‌‌های نهایی به‌شمار می‌روند. این مجموعه بخش‌های متفاوتی شامل درسنامه، خلاصه فصل‌ها، آزمون‌های تالیفی، آزمون‌های نهایی سال‌های 1399 تا 1402، پاسخنامه‌ی تشریحی و همچنین مشاوره‌ی چگونگی مطالعه و مرور کتاب‌های آموزشی را دربرمی‌گیرد.

انتشارات مهر و ماه نو تاکنون جلدهای متنوعی را از این مجموعه به چاپ رسانده که به‌طور کلی به همه‌ی پایه‌های تحصیلی دوره‌ی دوم دبیرستان و دروس گوناگون این رشته‌ها اختصاص دارد. ازجمله کتب این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امتحانت ریاضی 1 رشته ریاضی و تجربی
  • امتحانت منطق دهم رشته انسانی
  • امتحانت دین و زندگی 3 ‌رشته انسانی
  • امتحانت زیست‌شناسی 1 رشته تجربه
  • امتحانت نگارش 2 ‌همه رشته‌ها

کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی تجربی که می‌خواهند پیش از امتحانات نهایی فیزیک دوازدهم، وضعیت خود را ارزیابی و تقویت کنند، می‌توانند از این کتاب کمک بگیرند. اگر به دنبال کسب نمره‌ی کامل در درس فیزیک پایه‌ی دوازدهم هستید، حتما این کتاب را تهیه کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات57
زبانفارسی
شابک978-600-317-651-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی

برای دریافت کتاب امتحانت فیزیک 3 دوازدهم - رشته تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.