معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها

کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها نوشته‌ی سعید جعفری درسنامه‌هایی جامع را در اختیار دانش‌‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی قرار می‌دهد. همچنین کتاب نامبرده شامل مجموعه‌سؤالات مرتبط با دروس فارسی 3 به همراه پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آن‌هاست.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها

می‌خواهید در کمترین زمان ممکن بر دروس کتاب فارسی 3 تسلط پیدا کنید؟ کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها را بخوانید. اگر به دنبال کتابی می‌گردید که مطالعه‌ی آن موفقیت شما را در دروس امتحانات نهایی تضمین کند، تا انتهای این معرفی همراه ما باشید.

کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها از پنج بخش تشکیل شده است. بخش اول به بارم‌بندی دروس اختصاص یافته و سهم نمره‌ی هر درس در امتحان مشخص شده است. در ادامه، درس‌نامه‌ی هر درس قرار گرفته که مطالعه‌ی آن شمایی کلی از آن درس را برایتان ترسیم می‌کند. همچنین اگر به دوره‌ی درس‌ها نیاز دارید، از بخش درس‌نامه‌های کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها غافل نشوید. دو بخش بعدی شامل نمونه‌سؤالات امتحانی و پاسخ‌های تشریحی آن‌ها می‌شود. در نهایت، نمونه سؤالات کشوری نوبت اول و دوم در این کتاب قرار گرفته است.

گفتنی است کتاب نامبرده برای هر سه رشته -ریاضی، انسانی و تجربی- مناسب است. برای آن‌که از مطالعه‌ی کتاب‌های کمک‌درسی دیگر بی‌نیاز شوید، کتاب حاضر را بخوانید.

کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها را انتشارات گل‌واژه روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ

گروه انتشاراتی گل‌واژه کتاب‌های متعددی را جهت افزایش بازدهی دانش‌آموزان و تثبیت مطالب درسی ذیل مجموعه‌ی گلبرگ به انتشار رسانده‌ است که جملگی در چند بخش مشترک‌اند:

- بخش درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که در مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده‌اند، درسنامه‌ای حاوی مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی را در بر می‌گیرند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مرور دوباره‌ی درس‌ها دارید، از بخش درسنامه استفاده کنید.

- آزمون پایان درس: پس از درسنامه در هر کتاب، آزمونی قرار دارد که با پاسخ دادن به آن می‌توانید مطمئن شوید که درس را یاد گرفته‌اید. اگر در مفاهیم آموزشی ضعفی داشته باشید، با آزمون دادن مفاهیم آموزشی را مرور می‌کنید. در نهایت این‌که از طریق سؤالات پایان هر درس، با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا می‌شوید.

- پاسخ‌های تشریحی: در پایان هر آزمون، پاسخ تشریحی هر سؤال قرار گرفته است. این قسمت به یک درسنامه‌ی جامع شباهت دارد.

- آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: برای آن‌که بتوانید در امتحانات نوبت اول و دوم بهترین نتیجه را به دست آورید و همچنین با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا شوید، قسمت حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم باید چندین و چند بار قسمت درسنامه و پاسخ‌های تشریحی را مطالعه کنید.

گفتنی است مؤلفان این کتاب‌ها متفاوت‌ هستند. در ادامه نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل این مجموعه را مطالعه می‌کنید:

  • گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
  • گلبرگ ریاضی و آمار (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
  • گلبرگ حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
  • گلبرگ دین و زندگی (3) پایه دوازدهم رشته علوم انسانی
  • و ...

کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

سعید جعفری کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها را برای تقویت دانش‌آموزان در درس فارسی عمومی در پایه‌ی دوازدهم به رشته‌ی تحریر درآورده است.

فهرست مطالب کتاب

ستایش: ملکا ذکر تو گویم
درس 1: شکر نعمت
درس 2: مست و هشیار
درس 3: آزادی
درس 5: دماوندیه
درس 6: نی‌نامه
درس 7: در حقیقت عشق
درس 8: از پاریز تا پاریس
درس 9: کویر
درس 10: فصل شکوفایی
درس 11: آن شب عزیز
درس 12: گذر سیاوش از آتش
درس 13: خوان هشتم
درس 14: سی مرغ و سیمرغ
درس 16: کباب غاز
درس 17: خنده تو
درس 18: عشق جاودانی
نیایش: لطف تو
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات189
زبانفارسی
شابک978-600-337-706-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب گلبرگ فارسی (3) دوازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.