معرفی و دانلود کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی

عکس جلد کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی

کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی تألیف علی صادقی سقزچی با هدف ارائه‌ی خلاصه‌ای جامع از مباحث کتاب هندسه‌ی 3 نگاشته شده است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا منبع کارآمدی را برای مرور و جمع‌بندی این درس در ایام امتحان به دانش‌آموزان ارائه کند.

درباره‌ی کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی

کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی، نوشته‌ی علی صادقی سقزچی یکی از مجلدات مجموعه‌کتاب امتحانت به‌شمار می‌رود که به‌کوشش انتشارات مهر و ماه نو انتشار یافته و در اختیار دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی ریاضی قرار گرفته است.

کتاب حاضر کامل‌ترین اثر مرور و جمع‌بندی برای امتحانات، خصوصاً آزمون‌های نوبت اول و دوم است. این کتاب به صورت استاندارد و متناسب با مباحث، سطح علمی و بودجه‌بندی کتاب هندسه‌ی 3 طراحی و نوشته شده است.

محتوای عمده‌ی این کتاب در وهله‌ی اول خلاصه‌ای از دروس کتاب هندسه‌ی 3 است. این خلاصه‌ی دروس برای مرور مباحث آموخته‌شده بسیار مناسب هستند. پس از آن، نویسنده 4 دوره سوال امتحانی نیمسال اول و 8 دوره از سوالات نیمسال دوم را با پاسخنامه‌ی تشریحی در این کتاب گنجانده است.

علی صادقی سقزچی در آغاز کتاب در صفحه‌ای تحت عنوان مشاوره‌ی امتحانی، نحوه‌ی استفاده‌ی مناسب از کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی را برای دانش‌آموزان توضیح داده است. سپس یک شیوه‌ی کلی را برای مطالعه‌ی درس هندسه به آنان پیشنهاد و مطالب مهم هر فصل کتاب را برای خواننده فهرست کرده است. علاوه بر این، بارم‌بندی درس هندسه را در آزمون‌های نوبت اول و دوم برای مخاطبان بیان کرده. او در پایان کتاب نیز، خلاصه‌ای از اهم مطالب کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی را برای مرور در یک صفحه به دانش‌آموز ارائه کرده است. از ویژگی‌های دیگر کتاب حاضر این است که، نشر مهر و ماه نو ویدیوهای آموزشی مرتبط با این اثر را نیز برای دانش‌آموزان تهیه کرده است. این ویدیوهای آموزشی، به طور کامل مطالب بخش خلاصه‌ی درس را برای خواننده توضیح می‌دهند و در پایان یک دوره از سوالات نوبت دوم را تحلیل می‌کنند. شیوه‌ی دستیابی به این ویدیوها، اسکن کردن رمزینه یا کیوآرکد موجود در کتاب است.

اثر کمک‌آموزشی حاضر را انتشارات مهر و ماه نو چاپ و منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب امتحانت نشر مهر و ماه نو

نشر مهر و ماه در این مجموعه، منابعی را برای مخاطبان تنظیم و طراحی کرده که بتوانند از آن برای مطالعه و مرور درس‌های مختلف پیش از آزمون‌ها، به‌ویژه آزمون نوبت اول و دوم، استفاده کنند. نشر مهر و ماه برای تمام دروس پایه‌های دهم تا دوازدهم، در رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی، کتاب امتحانت طراحی و چاپ کرده است.

همانطور که گفته شد، ساختار کتاب‌های امتحانت نشر مهر و ماه به چند بخش اصلی تقسیم می‌شود:

  • مشاوره
  • خلاصه‌ی درس
  • آزمون‌ها
  • برگ آخر
  • فیلم آموزشی

کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای دانش‌آموزان سال دوازدهم که در رشته‌ی ریاضی تحصیل می‌کنند و می‌خواهند در آزمون‌های پایان سال درس هندسه نمره‌ی کاملی را کسب کنند، مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-317-646-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی

برای دریافت کتاب امتحانت هندسه 3 دوازدهم - رشته ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.