معرفی و دانلود کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک به تألیف مهرداد آرمند، شامل درسنامه، سوالات موضوعی، پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های جامع است. این کتاب منبع معتبری به‌شمار می‌رود تا دانش‌آموز با رجوع به آن، مهارت‌های حل مسئله‌ی خود را در درس حسابان تقویت کند و با شرکت در آزمون‌های آن، برای امتحانات اصلی این درس آماده شود.

درباره‌ی کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک

لازمه‌ی یادگیری هر درس و مطلبی، تکرار و مرورِ دوباره‌ی آن است. دانش‌آموز هرچقدر باهوش باشد، برای آنکه مطالب را به‌طور کامل به ذهن بسپارد، نیاز به مرورِ کتاب‌های کمک‌آموزشی را در خود احساس می‌کند. کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک یکی از منابعی است که می‌تواند به تقویت درس حسابان و آمادگی دانش‌آموز در امتحانات اصلی کمک زیادی بکند. مهرداد آرمند دروس تابع، مثلثات، حدهای نامتناهی، مشتق و کاربردهای مشتق را در فصل‌های جداگانه آموزش می‌دهد و با ارائه‌ی آزمون پایان فصل، به همراه پاسخ‌های تشریحی‌شان و آزمون‌های جامع در پایان کتاب، آموزش خود را تکمیل می‌کند.

آموزش یک مطلب تا زمانی که با مثال و تمرینات متنوع همراه نشود، کارآمد نخواهد بود. دانش‌آموز نیاز دارد در هر مرحله از آموزش، خود را بیازماید و سپس به سراغ مطلب جدید برود. حسابان از آن دسته درس‌هایی است که تنها با حل نمونه سوالات متعدد، در ذهن تثبیت می‌شود. بنابراین دانش‌آموز پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک، با مطالعه‌ی این کتاب، علاوه‌بر اینکه می‌تواند به درسنامه‌ای کاربردی دست پیدا کند و مطالب را با بیانی جدید و متفاوت از کتاب درسی خود بیاموزد، قادر است تا به بانکی از سوالات امتحانی و آزمون‌های جامع دست یابد و هرآنچه را که یاد گرفته به بوته‌ی آزمایش بگذارد.

در نهایت می‌توان گفت کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک مهارت حل مسائل این درس را در دانش‌آموز تقویت و او را برای ورود به آزمونی سخت‌تر آماده می‌سازد. نشر گل‌واژه این کتاب را چاپ کرده و در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتابی با نام گلبرگ منتشر کرده که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرند. این کتاب‌‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان رشته‌های مختلف کمک می‌کنند تا دروس را مرور کرده و به سوالات متنوع و گسترده‌ای در رابطه با هر درس پاسخ دهند. این کتاب‌ها شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل به همراه پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های نوبت اول و دوم هستند. برخی جلدهای منتشرشده از این مجموعه، «گلبرگ علوم تجربی هفتم»، «گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم» و «گلبرگ انگلیسی هفتم» نام دارند.

کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

همان‌طورکه از نام کتاب پیداست، مهرداد آرمند مطالب درس حسابان را برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه‌ی دوم، پایه‌ی دوازدهم که در رشته‌ی ریاضی تحصیل می‌کنند، نگاشته است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تابع
فصل دوم: مثلثات
فصل سوم: حدهای نامتناهی - حد در بینهایت
فصل چهارم: مشتق
فصل پنجم: کاربردهای مشتق
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-337-728-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.