معرفی و دانلود کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا

برای دانلود قانونی کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا

شهروز ستوده، حسین قرائی گرکانی و ساسان کرمی زاده در کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا به شما خواهند گفت که چگونه اتصال وسایل مختلف یک خانه به اینترنت، به امنیت و رفاه اعضای خانواده و صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی کمک می‌کند. در حقیقت این کتاب شما را با فرآیند هوشمندسازی خانه‌ها و کاربرد آن در حفظ حریم خصوصی افراد آشنا خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا

اینترنت اشیا شبکه‌ای مملو از دستگاه‌های متصل به اینترنت است که به کاربران کمک می‌کند به لوازم خود به شکل مجازی دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال کنترل وسایل الکترونیکی از راه دور می‌تواند به بهره‌وری انرژی و آسایش بیشتر افراد کمک کند. در همین راستا، شهروز ستوده، حسین قرائی گرگانی و ساسان کرمی زاده سعی دارند در کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، شما را با پدیده‌ی هوشمندسازی خانه‌ها به کمک اینترنت اشیا آشنا نمایند.

خانه‌ی هوشمند به مکانی گفته می‌شود که در آن‌ امکان نظارت بر حس‌گرها و سیستم‌های هشدار بدون نیاز به کامپیوتر مهیا باشد. این خانه‌ها امکانات رفاهی و امنیتی ویژه‌ای را برای ساکنان خود ایجاد می‌کنند و می‌توانند در حفظ حریم شخصی اعضای خانواده نقش بسیار موثری داشته باشند. بنابراین امروزه در پروژه‌های معماری به هوشمندسازی خانه‌ها توجهی ویژه نشان داده می‌شود.

از جمله خصوصیات مهم خانه‌های هوشمند باید به ایجاد زندگی باکیفیت و ایمن اشاره کرد. در این خانه‌ها کنترل وسایل از راه دور امکان‌پذیر است و فرآیند خودکارسازی به استفاده‌ی بهینه‌ی انرژی و کنترل مصرف آن کمک خواهد کرد. همچنین خانه‌های هوشمند برای افرادی که از سالمندان و افراد ناتوان مراقبت می‌کنند بسیار مفید خواهند بود و سبب آرامش روحی بیشتر اعضای خانواده می‌شوند.

گفتنی‌ست مولفان کتاب حاضر ضمن مرور مقالات علمی مستند و معتبر در حوزه‌ی اینترنت اشیا، روش‌های امن‌سازی خانه‌های هوشمند را مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار داده‌اند. در مجموع، در کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا به‌طور کامل با ساختار خانه‌های هوشمند آشنا خواهید شد و درخصوص تجهیزات و امکانات تکنولوژی‌های روز اطلاعات خوبی کسب خواهید کرد.

کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا را انتشارات دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان و فعالان در رشته‌های کامپیوتر، IT و معماری از مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا می‌خوانیم

اعتبارسنجی ضعیف: مشکلات امنیتی با ابرداده اغلب در نقطه‌‍ی ورود آغاز می‌شود. منبع جریان داده به سیستم ابرداده شرکت می‌تواند در خطر بیفتد و این به ویژه زمانی اهمیت پیدا می‌کند که به بازار خرده‌فروشی مربوط می‌شود؛ معاملات اشتباه به راحتی می‌تواند از طریق اسکنرهای سرکش به سیستم وارد شوند. راه حلی برای این آسیب‌پذیری، پلتفرم سیاست زمینه آگاه با کنترل دانه‌ای است، که رد داده‌های ورودی به سیستم و نقاط انتهایی را دنبال می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
فصل اول: اینترنت اشیاء
فصل دوم: خانه‌ی هوشمند
فصل سوم: چالش‌ها، آسیب‌پذیری‌ها و تهدیدات
فصل چهارم: امنیت خانه‌ی هوشمند
منابع و مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-622-218-436-0
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا

برای دریافت کتاب امنیت خانه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.